Suzuki_SX4_S-Cross_facelift_06

Το νέο Suzuki SX4 S-Cross ήρθε στην ελληνική αγορά, και αν και πρόκειται για facelift, έρχεται με πλήρως ανανεωμένο εξωτερικό σχεδιασμό και αναβαθμισμένη ποιότητα εσωτερικού.

Μια από τις κυριότερες αλλαγές είναι ότι το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με νέους turbo κινητήρες βενζίνης BoosterJet 1.0 και 1.4 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, σε αντικατάσταση του υπάρχοντα βενζινοκινητήρα 1.600 κυβικών εκατοστών.

Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4.300 χλστ., πλάτος 1.785 χλστ., ύψος 1.580 χλστ. (1.585 χλστ. με ράγες οροφής), μεταξόνιο στα 2.600 χλστ., με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 180 χλστ..

suzuki_sx4_s-cross_facelift_01

Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο S-Cross έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές κυρίως στο εμπρός μέρος, όπου διακρίνονται η νέας σχεδίασης μάσκα, ο νέος προφυλακτήρας και τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα δυναμικού σχήματος τύπου LED. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, και τα πίσω LED φωτιστικά σώματα, ενώ προστίθενται νέα χρώματα αμαξώματος.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου S-Cross υπάρχουν αεραγωγοί με λεπτομέρειες χρωμίου και υψηλής ποιότητας υλικά σε κάθε σημείο του ταμπλό. Τα νέα εξαιρετικής ποιότητας καθίσματα, προαιρετικά στις εκδόσεις GLX, διαθέτουν εργονομικό σχεδιασμό, εκλεπτυσμένη ραφή και πολυτελή δερμάτινη επένδυση. Ελαφρώς επανασχεδιασμένη είναι η κεντρική κονσόλα, ενώ διαθέτει ειδική κονσόλα στην οροφή με φωτισμό ανάγνωσης, αναδιπλούμενη θήκη γυαλιών ηλίου, συρόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο, κεντρικό ντουλαπάκι με θύρα USB, ποτηροθήκες για τους πίσω επιβάτες, και πληθώρα εργονομικών επιλογών.

Suzuki_SX4_S-Cross_facelift_12

Η καμπίνα φιλοξενεί πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει διαθέσιμα 430 λίτρα. Επιπλέον, η αποσπώμενη βάση του χώρου αποσκευών δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών τοποθέτησης, και αυξάνει ακόμα περισσότερο την ευελιξία και την πρακτικότητα.

Από πλευράς κινητήριων συνόλων, το ανανεωμένο S-Cross εξοπλίζεται με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού BoosterJet 1,0 και 1,4 λίτρων, οι οποίοι καλύπτουν τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6. Και οι δύο διαθέτουν είναι turbo και τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, που συνδυάζουν την υψηλή ροπή με τη χαμηλή κατανάλωση.

Πιο συγκεκριμένα, ο 1.000άτης BoosterJet αποδίδει 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 170 Nm ροπή διαθέσιμα από τα 2.000 μέχρι τις 3.500 σ.α.λ.. Ακολούθως, ο 1.4-λίτρων BoosterJet αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπή διαθέσιμα από τα 1.500 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ..

suzuki_sx4_s-cross_facelift_21

Ο “μικρός” συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ ο κινητήρας 1.400άρης συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ συνδυάζεται προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση για τον κινητήρα 1.000αρη BoosterJet είναι μόλις 5 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 113 γρ/χλμ., ενώ για τον κινητήρα 1.400άρη είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ για τις δικίνητες εκδόσεις και 5,6 λίτρα/100 χλμ για τις τετρακίνητες, με εκπομπές CO2 από 120 γρ/χλμ.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρα, το ιαπωνικό crossover είναι διαθέσιμο και με τον ήδη γνωστό κινητήρα πετρελαίου 1,6-λίτρων, απόδοσης 120 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCSS 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση του είναι μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ για τις δικίνητες εκδόσεις και 4,4 λίτρα/100 χλμ για τις τετρακίνητες, με εκπομπές CO2 από 106 γρ/χλμ.

suzuki_sx4_s-cross_facelift_14

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται και με το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP, με τη Suzuki να το έχει εξελίξει περαιτέρω. Διαθέτει τέσσερις κατ’ επιλογή λειτουργίες του, και ανεξάρτητα από το έδαφος οδήγησης, το S-CROSS προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση, άριστο έλεγχο και ιδανική αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου, κάθε στιγμή. Σου επιτρέπει να κινείσαι με χαρακτηριστική ασφάλεια, ευκολία και άνεση, επιλέγοντας μία από τις λειτουργίες Auto, Sport, Snow και Lock, χρησιμοποιώντας απλά τον περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.

Από πλευράς εξοπλισμού, υπάρχουν τρεις εκδόσεις: η GL, η GL+ και η GLX. Η πρώτη διαθέτει σύστημα Auto Stop Start, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα cruise control με περιοριστή ταχύτητας και χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικούς καθρέπτες, RR-CD MP3/ USB / Bluetooth, air condition, trip computer, 7 αερόσακους, ESP/ABS, hill hold, φώτα ημέρας (DRL), κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, σιδερένιες ζάντες με τάσι 16 ιντσών και ελαστικά 215/60 και κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού

Προχωρώντας, η GL+ διαθέτει επιπλέον της έκδοσης GL ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/55, αυτόματος διζωνικό κλιματισμό, προβολείς τεχνολογίας LED, προβολείς ομίχλης, keyless push start, ράγες οροφής ασημί χρώματος, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, συνδεσιμότητα smartphone, φώτα ημέρας LED, αυτόματη λειτουργία φώτων, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, θερμαινόμενους εξωτερικπούς καθρέπτες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας, δερμάτινη επένδυση τιμονιού, φιμέ κρύσταλλα, υφασμάτινη επένδυση με ραφές.

suzuki_sx4_s-cross_facelift_15

Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού GLΧ διαθέτει επιπλέον της έκδοσης GL+ σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός- πίσω, adaptive cruise control, radar brake support, ζάντες αλουμινίου 17’’ (δίχρωμες) και καθίσματα με δερμάτινη επένδυση (σε συνδυασμό με ηλιοροφή).

Η τιμή του ξεκινά από €16.030 για τον 1.000άρη BoosterJet στο GL επίπεδο εξοπλισμού και από €19.010 στο GL+. Με τον 1.400άρη κινητήρα η βασική GL+ ξεκινάει από €20.250, με το σύστημα τετρακίνησης να χρεώνεται €2.150 και το αυτόματο κιβώτιο €2.150 για το δικίνητο μοντέλο και €1.850 για το τετρακίνητο. Για τον πετρελαιοκινητήρα, η δικίνητη βασική GL+ ξεκινάει από €21.770, ενώ με το σύστημα τετρακίνησης ξεκινάει από €25.770, με το αυτόματο κιβώτιο να χρεώνεται €1.970.

Προσαρμοζόμενοι στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, δημιουργήθηκε μία νέα έκδοση με ολοκληρωμένο εξοπλισμό και άκρως ανταγωνιστική τιμή, πρόκειται για την έκδοση GL UPPER, η οποία προσφέρεται με τον κινητήρα βενζίνης 1.0 BOOSTERJET. Η τιμή της ανέρχεται στα €17.250 και διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, επιπλέον της GL, εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου 16” και οθόνη αφής Multimedia 6,2 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας. Αναλυτικά τις τιμές μπορείς να τις δεις εδώ.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Το ασχήμυναν μπροστά μοιάζει με κινέζικο ή παλιό Hyundai.

  • Alex

    Me tetia fatsa den pas pouthena…

  • rous

    Άπατο θα παει.

  • mnm

    Γούστα είναι αυτά…εγώ θεωρώ ότι είναι πολύ καλύτερο απο το άχρωμο και άτονο προηγούμενο μοντέλο. Για τα χρήματα του στην βασική έκδοση, τον εξοπλισμό του και για τους χώρους του είναι πολύ καλό οικογενειακό αμάξι. Εάν έχεις περισσότερα λεφτά εννοείται πας για κάτι πιο πάνω. Η Suzuki διαχρονικά έχει αποδειχτεί αξιόπιστη.

  • SAMURAI-66

    Περιεργη μασκα που πρεπει να συνηθισεις,αν και πιστευω οτι με τον 1000αρι που αποκλειστικα για την ελληνικη αγορα δημιουργησαν θα εχει καλη πορεια δεδομενου του πλουσιου εξοπλισμου και του εξαιρετικου ονοματος που εχει φτιαξει στην χωρα μας η suzuki.

  • Anestis Genk

    Οι πελάτες με μυωπία θα το προτιμήσουν. Οκ τουλάχιστον δεν είναι σαν τις κορεάτικες γερμανοαντιγραφές και το επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με την τιμή είναι μάλλον το καλύτερο της αγοράς.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Που πας ρε Καραμητρο με τέτοια μούρη?