hyundai-rm16-n-spy-photos-20

Το περασμένο Ιούνιο, η Hyundai, μετά τα RM14 concept και RM15 concept, παρουσίασε στην έκθεση του Μπουσάν το RM16 Concept, την τρίτη γενιά του πρωτότυπου που φορούσε έναν 2.0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, με τη κίνηση να περνά στον δρόμο στους πίσω τροχούς μέσω, ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Ο κινητήρας του πρωτότυπου παράγει 300 άλογα στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,7 δευτερόλεπτα. Διαθέτει roll cage, ανάρτηση με διπλά ψαλίδια από αλουμίνιο και ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 235/35 μπροστά και 265/35 πίσω. Η αναλογία βάρους του ανέρχεται στο 43% μπροστά και 57% πίσω. Επίσης διαθέτει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, ηλεκτρονικά μεταβλητό σύστημα εξάτμισης και αυτόματα ελεγχόμενη πίσω αεροτομή.

hyundai-rm16-n-spy-photos-14

Αυτές τις ημέρες όμως, η Κορεατική εταιρία έχει πάει ένα καμουφλαρισμένο RM16 N στο Nurburgring, κάνοντας τις φήμες να φουντώσουν πως η εταιρία ετοιμάζεται να το περάσει στη παραγωγή, έστω και περιορισμένη.