fr-s

Το Toyota GT86/Scion FR-S/Subaru BRZ έχει φυσικά βελτιωθεί από τους μηχανικούς, αλλά όχι ίσως στον βαθμό που θα περιμέναμε. Βέβαια, αν κάποιος το θέλει πραγματικά, τότε δεν είναι δύσκολο, ειδικά αν πετάξεις τον 2λιτρο κινητήρα και βάλεις κάποιον που έχει αποδειχθεί αθάνατος στη βελτίωση και στο πέρασμα του χρόνου.

Μιλώ φυσικά για τον 2JZ, έναν από τους πιο θρυλικούς κινητήρες που κατασκευάστηκαν ποτέ. Τώρα τοποθετήθηκε κάτω από το καπό ενός FR-S, ενώ στη συνέχεια δυνάμωσε πολύ. Τόσο που μπορεί να βγάζει 1.210 άλογα στους τροχούς, μαζί με πάνω από 1.100 N·m ροπής. Μιλάμε για τρελή δύναμη! Ας το δούμε τώρα, ελπίζοντας ότι στο μέλλον θα πρωταγωνιστήσει σε κόντρες.

  • Renesis1

    Τελικά αυτός ο 2JZ έχει κάνει μάγκες πολλές καρότσες!..

    • DarkV12Tdi

      Άσε που έχουν πλέον μεγάλη ζήτηση οι 2JZ-GTE και δεν τα πουλάνε όσοι τα έχουν και τα προλαβαίνουν βελτιωτές να τα ψωνίσουν ,και όσοι πουλάνε Supra turbo με μοτέρ 2JZ-GTE έχουν ακριβύνει σε τιμές. Προσωπικά έψαχνα supra -GTR R32-R33-R34 και δεν έβρισκα ,ήταν ακριβά και ταλαιπωρημένα, μέση τιμή 8-12-17.000 το ατμοσφαιρικό απλό supra αυτόματο και Skylline GTS-T με 215-220ps και οι Turbo εκδόσεις απο 25.000 και πάνω και θέλεις και άλλα χρήματα επιπλέον για να το συμμαζέψεις. Μέχρι 450-600 άλογα θα το είχα και φτάνει για εμένα ,μονο καθημερινό και δρομίσιο, ταξιδιάρικο για την Autobahn χωρίς όρια να κάνουν άκρη οι ταμπελοπαπάτζες λουιβιτόν ερπετοχρέπια λαδιέρες :P

    • Renesis1

      Πας για τρελή αγορά! Με το καλό να βρεις κάποιο καλό που να αξίζει και μετά να μας πας και καμία βόλτα με το εργαλείο!

    • DarkV12Tdi

      Μακάρι! Αν το αποκτήσω με το καλό , όλους στο AB θα σας πάρω βόλτα ,σας δίνω και να το οδηγήσετε κιόλας ,μόνο μην κάνετε ταρζανιές και το καταστρέψουμε ή σκοτωθούμε :P με ηρεμία και οκ . και σε πίστα ή χώρο ελεύθερο κάποιο πάρκο-αλάνα :P :P

      Κάθε μέρα οργώνω το mobile.de :P και θυμάμαι πόσο τα είχαν πριν κ πόσο μετά, φεύγουν γρήγορα ορισμένα , όταν πάω Γερμανία πάλι ,θα ψάχνω κάποιο από αυτά μιας και εκεί δεν έχουν θέμα με τα τεκμήρια και λοιπά ελληνικής πραγματικότητας. Όνειρο έχω να αποκτήσω γκαζιάρικο όχημα είτε είναι (Japan supra-skyline-evo-subi-s2k)-(German m3-audi S-RS,AMG)-(American Muscle car,mustang ktl ) , αρκεί να βρεθεί κάτι προσιτό σε λογική τιμή και σε καλή κατάσταση. ( θα μου άρεσε να του έβαζα επώνυμα Tunning αξιόπιστα εξαρτήματα βελτιώσεων στον κινητήρα-συμμάζεμα στο σαλόνι με Δερμάτινα μπάκετ-carbon λεπτομέρειες σε Ταμπλώ, εξοπλισμό σιγά ,σιγά) ΄Όταν ήμουν εκεί στη Γερμανία μέχρι πέρυσι τα είχα δει από κοντά και όσα είχα δει,ήθελαν μαζέματα και είχαν φθορές στο σαλόνι τους, στο χρώμα, κάποια μηχανικά μέρη ,σκουριές κάτω στο πάτωμα λόγω των αλατιών στα χιόνια, και δεν το θέλω καγκούρικο,το θέλω σε εργοστασιακή εξωτερική εμφάνιση.Όσα ήταν καλά ήταν ακριβά όταν πριν 4-5 χρόνια τα είχαν τιμή χώμα,τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν σε αξία.

    • Renesis1

      Στη Γερμανία πάντως από οτι ξέρω υπάρχουν ευκαιρίες, δηλαδή καλοδιατηρημένα σε σχετικά καλές τιμές.. Φυσικά όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα θα δυσκολεύουν, αλλά αν το ψάξεις αρκετά και με υπομονή, σίγουρα θα βρεις αυτά τα καλά κομμάτια που πάντα υπάρχουν.

      Εγώ έψαχνα παλιότερα από mobile.de, autotrader και autoscout, για BMW 850 CSI. Ήθελα να δω τιμές και γενικότερα σε τι κατάσταση ήταν αυτές των αγγελιών.. Είχε και κάποιες πολύ καλές, αλλά δυστυχώς με αυτόματο. Δεν το έχω εγκαταλείψει ακόμα σαν project, δεδομένου οτι αν κάποιος βρει μια με μια καλή τιμή, το φέρνει εδώ του πετάς και μια πινακίδα ιστορικού και έχεις ένα πολύ καλό GT για τα Σ/Κ και τις εκδρομές! Δεν βοηθάνε οι καιροί, αλλά δεν το εγκαταλείπω σαν ιδέα… Στην Γερμανία υπάρχουν 850 CSI στο δρόμο, η είναι όλες σε γκαράζ? Από τιμές ξέρεις καθόλου?..

    • DarkV12Tdi

      Όντως δύσκολοι οι καιροί που διανύουμε, όταν πήγα εκεί τα είχα όλα έτοιμα από χαρτιά και δήλωση μόνιμου κατοίκου εκεί από το Δημαρχείο και πήρα το ΟΚ, αλλά δεν είχα πτυχίο Γερμανικών ώστε να αποκτούσα περισσότερα δικαιώματα,έτσι πήγα να εγγραφώ σε μία σχολή Γερμανικών στη Γερμανία αλλά από την στιγμή που έπεσαν όλοι οι Μετανάστες (Σύριοι πρόσφυγες κ άλλοι ) δεν είχαν χώρο κ έτσι επέστρεψα Ελλάδα για να πάρω το πτυχίο ,μετά από εκεί μεταπτυχιακό κ δουλεία. Θα δείξει στην πορεία.

      Εκεί που έμενα προσωρινά στο Μόναχο κυρίως και Βαυαρία έβλεπα πολλά M3,M4 ,AMG, καθώς και πολλά audi-volkswagen. Στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που έμενα 250 ευρώ μήνα είχε μαζί με το φαγητό,ένα δωμάτιο 20τμ. ήταν κ πολλοί Έλληνες εκεί μόνιμοι ή καινούργιοι που έφυγαν από την κρίση και εiχαν Μ3 e36-e46-e90,330ci,320,325,X5,audi q5,g7,audi A5, (ο Σερβιτόρος,ένας από Λάρισα,ή Καλαμάτα ήταν και είχε CLK320 το στρογγυλοφάναρο,αλλά πλήρωνε για το αμάξι φόρο+ασφάλεια περί τα 1000.ευρώ τον χρόνο και έπαιρνε από το ελληνικό εστιατόριο 1000 ευρώ μισθό,χωρίς να υπολογίσει τα φιλοδωρήματα από τους πελάτες :P ) από βέβαια υπήρχαν και παλιά απλά αμάξια που για τους Γερμανούς είναι χρέπια ,αλλά για εμάς απλά καλά διατηρημένα για παλιά :P τα περισσότερα στο parkin των ενοικιαζόμενων δωματίων καθώς και πολλά station Mercedes,A4. BMW σειρά 8 είχα δει στον δρόμο μια , δυο φορές σε κίνηση, και μια παρκαρισμένη δηλαδή 3 είχα δει :P αλλά δεν προλάβαινα να βγάλω φωτό,αλλιώς θα σου τις έβαζα εδώ.Από ότι παρατήρησα στη Γερμανία , τα καλά αμάξια τα βγάζουν καλοκαίρι και γενικά με καλό καιρό με ηλιοφάνεια,τον χειμώνα τα κλείνουν σε Garage και κυκλοφορούν με τα απλά οικογενειακά. Γενικά κάποια είναι σε γκαράζ
      ,και άλλα στον δρόμο.Από τιμές ξέρω κάτι λίγα.

      Ο πατέρας μου μένει εκεί,καθώς είναι χωρισμένοι με την μητέρα μου και ζει εκεί και στον ελεύθερο του χρόνο ασχολείται με αγοραπωλησίες με αμάξια σαν έξτρα εισόδημα εκτός της σύνταξης που παίρνει. Αναλαμβάνει την έρευνα ανάλογα τι θέλει ο πελάτης μέσω autoscout,mobile.de του λέει του ενδιαφερόμενου πχ έχει τάδε πρόβλημα το αμάξι,δεν είναι όπως δείχνει στην αγγελία στις φωτογραφίες (κάτι σαν spotmechanics :P ) κλπ και έχουμε φέρει μέχρι τώρα 4 αμάξια που ήταν καλή ευκαιρία και προσεγμένα, φτηνά, 1 corsa cdΤi του 2005 120.000km ,ένα άλλο νεώτερο Cosra D 1,4 βενζίνη 90.000km ,2 volkswagen caddy επαγγελματικά ψυγειάκι 1,9 sidi 200.000km και τα φέραμε οδικώς και δεν είχαν πρόβλημα στον δρόμο ευτυχώς και βγήκαν αξιόπιστα,πουλήθηκαν όλα κ οι κάτοχοι είναι ικανοποιημένοι.

    • Renesis1

      Αν / όταν με το καλό το πάρω απόφαση για την 850 θα το ψάξω στα συγκεκριμένα site και θα σου πω τότε, αν μπορεί να με βοηθήσει και ο πατέρας σου, σίγουρα θα χρειαστώ μια βοήθεια για μια καλή επιλογή.. Σου εύχομαι και εσένα με το καλό να βρεις αυτό που ψάχνεις, θέλει υπομονή και λίγο τύχη, αλλά πάντα θα υπάρχουν οι ευκαιρίες σε αυτές τις αγορές!

    • DarkV12Tdi

      Thanks. Όταν έρθει η ώρα με χαρά μου να σε βοηθήσω,να έρθεις κ εσύ να τα δεις από κοντά (airtickets.gr+hotel πολύ φτηνά :P ) και με τα Γερμανικά που συνεννοείται πολύ καλά πετυχαίνει και μείωση τιμής.Για παράδειγμα τα corsa -caddy δεν είχαν πάνω από 1500-2000 ευρώ, και εδώ τα caddy τα έχουν 4500-6000 στο car.gr. Από τελωνείο πλήρωσαν λίγα ως επαγγελματικά, τα Corsa βγήκαν φτηνότερα από οτι τα δίνανε ελληνικά κέρδος από 500 έως 1000 γλύτωσαν οι κάτοχοι.Για τα 850 απο οτι είδα λίγο τσιμπημένα τα έχουν,(το φτηνότερο 9900,αυτόματο,χειροκίνητο το φτηνότερο 17.000) αν έψαχνες πριν 5 χρόνια τα είχαν κάτω από 10.000,κάπου 7-8000ευρώ θυμάμαι τότε. πάντως είναι Future classic και θα ανέβει πολύ σε αξία,όπως κ της M5 e39,α μένει κ δίπλα από την Τσεχία 120km κ έχουν και εκεί ευκαιρίες σε αμάξια αλλά..κ τσιγάρα που είναι φτηνά γιατί εκεί τα έχουν πανάκριβα στη Γερμανία,κ πάει κάθε εβδομάδα :P, ευτυχώς εγώ δεν καπνίζω :)

  • Steve A

    καλά ο ήχος (1:25) μου διαπέρασε τα αφτια!! :p υ.γ. στον τίτλο γράψατε Subaru frs αντι για scion αλλά δεν το λες κ μεγάλο λάθος αυτό :p

  • rous

    Τελικα πολυ fail το gt86 απο αποψη κινητηρα. Οτι βιντεακι εχω δει ειναι με μετατροπη.

    • Mika

      Aπο τη πρωτη μερα το λεγαμε αυτο,αλλα μας ελεγαν κακους!!!
      :p

  • SAMURAI-66

    Κινητηρας απο εδω μεχρι το απειρο….δεν βγαινουν τετοια μοτερ πλεον!! https://uploads.disquscdn.com/images/97cc3a65e485176e54806d36ea892a469bdc632400ba950b07a58081659211af.jpg