2015 Dodge Viper SRT

Η Dodge έχει αποφασίσει εδώ και καιρό πως θα σταματήσει την παραγωγή της Viper και αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για κάποιον, να παραγγείλει μια νέα “οχιά” προτού αυτή μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Το σύστημα παραγγελιών της Viper θα ανοίξει μέσα στις επόμενες ημέρες, με τον Tim Kuniskis, επικεφαλής των επιβατικών αυτοκινήτων της Fiat Chrysler Βορείου Αμερικής να δηλώνει πως η Dodge είχε κλείσει το σύστημα παραγγελιών της Vper ACR στις 27 Σεπτεμβρίου και της απλής Viper στις 7 Οκτωβρίου. Γιατί; Επειδή υπήρξε ανέλπιστα μεγάλη ζήτηση για το μοντέλο, ειδικά για την Viper ACR. Όπως είπε:

Αναγκαστήκαμε να κλείσουμε το σύστημα παραγγελιών επειδή η ζήτηση ήταν ανέλπιστα μεγάλη και δεν ξέραμε αν μπορούσαμε να κατασκευάσουμε τα αυτοκίνητα που παραγγέλθηκαν, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Η ζήτηση για τις ACR ήταν πολύ μεγαλύτερη από αυτή που περιμέναμε. Πλέον γνωρίζουμε πόσες Viper μπορούμε ακόμη να κατασκευάσουμε. Περιμένουμε αυτές να πουληθούν πολύ γρήγορα.

Το σύστημα θα ανοίξει πριν τα τέλη του έτους, με την Dodge να πουλά από τις αρχές του 2016, 447 Viper, ενώ από το 1992 που το μοντέλο βρίσκεται στην αγορά, έχουν κατασκευαστεί περίπου 30.000 Viper. Οι μειωμένες πωλήσεις αλλά και λόγω ομοσπονδιακών προτύπων ασφαλείας, η FCA πήρε την απόφαση να σταματήσει τη παραγωγή της Viper, με τον Sergio Marchionne, να έχει αφήσει ανοιχτό το παράθυρο της ανάστασης, με ένα πολύ διαφορετικό μοντέλο. Φήμες κάνουν για εξέλιξη πάνω σε υπάρχουσα πλατφόρμα – της Giulia λογικά- και με downsized turbo κινητήρα. Η προϊστορία, πάντως, μας έχει διδάξει πως Marchionne και αναβιώσεις/σεβασμός σε παράδοση είναι έννοιες “σκοτωμένες” μεταξύ τους.

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Η τελευταια ευκαιρια ηταν το τζακ ποτ του τζοκερ.

  • xtra

    κοκκινη , mk1 , rt/10
    Ο ορισμος του αμερικανικου υγρου ονειρου .

    Ετσι ακριβως ηταν η αφισα , 1/2 φυσικου μεγεθους , πανω απο το εφηβικο κρεββατι.
    Καμπυλαρες , κυβικαρες , τριακτινες πορνοζανταρες , ασπρα οργανα , ενα σωρο φετιχιστικες ατελειες και τα ρεστα. Και προσιτη , σαν αμαρτια.
    Ενα πολυ ολοκληρωμενο προτζεκτ .
    Μετα το χασανε λιγο ή πολυ , ακομα και αν την βελτιωσαν.
    Προς το τελος ξαναβρηκε τον εαυτο της για να πεθανει με αξιοπρεπεια.
    Δεν θα ξαναβγουν αυτοκινητα σαν αυτο (και δεν πρεπει) , αλλα ειμαστε τυχεροι που υπηρξε και που υλοποιηθηκε με κεφι.

    http://www.oocities.org/motorcity/speedway/1003/viper.gif

  • val.bouk

    αι σερχιο αγόρι μου… αντί να πουλάς τις διπλάσιες οχιές απτην κορβέτα κόβεις και την παραγωγή? Πως το κατάφερες να πούμε…

    • ολα ειναι μερος του μεγαλου πλανου !!!!! :-P

  • Anestis Genk

    Τα κοράκια ορμάνε για να πάρουν τις τελευταίες και να τις μοσχοπουλήσουν μετά.
    Αν ήμουν FCA θα έλεγα, “σας ξεγέλασα γατάκια, άλλα 20 χρόνια θα την βγάζούμε, θα γεμίσει ο τόπος Viper” και ψέματα να ήταν θα γούσταρα να δω τα κοράκια να χαλιούνται για λίγο.

  • Mika

    Tρεξτε να προλαβετε!!!

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Για να είναι αυτή η τελευταία ευκαιρία κάποιου να αγοράσει μια οχιά, πρέπει να έχουν υπάρξει και άλλες, προηγούμενες, ευκαιρίες. Και στην ελλάδα ποτέ δεν υπήρξε πραγματικά η δυνατότητα να την αγοράσει κάποιος, όχι μόνο λόγω της εξωφρενικής νεοκομμουνιστικής φορολογίας αλλά κυρίως λόγω του κόμπλεξ που θα φούντωνε στους άσχετους και αμόρφωτους νεοέλληνες, οι οποίοι προτιμούν να περιφέρονται με 1000άρια σαπιομίνι των 80’s (με ελαστικά των 90’s), αρκεί να μην κυκλοφορούν δίπλα τους “ακριβά”, “προκλητικά”, “υψηλού κυβισμού” αυτοκίνητα, τα οποία μάλιστα δεν τα απέκτησαν άνθρωποι επιτυχημένοι, που δούλεψαν σαν τα σκυλιά στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο και στην εργασία τους, με ευθύνες πάνω τους που τους αφήνουν άυπνους τα βράδια, χωρίς διακοπές και αργίες, αλλά που είναι “λαμόγια”, “κλέφτες”, “απατεώνες”, ή είναι “γόνοι, από τζάκι” ή είναι “μαφία”…

    Όλοι μαζί συνέλληνες, αδέλφια στη μιζέρια! Όλοι κακομοίρηδες αλλά “υπερήφανοι”! Ζήτω το βαρουφάκειο ήθος! Κάτω η αριστεία! Κάτω οι επιτυχημένοι! Κανένας πλούσιος! Όλοι φτωχοί! Βλάκες και έξυπνοι, εργατικοί και τεμπέληδες, όλοι ίσοι και όμοιοι!

    ΥΓ. Η οχιά αποσύρεται γιατί δεν μπορεί να συμμορφωθεί με τους σύγχρονους, αυστηρότερους, κανονισμούς ασφαλείας. Κρίμα, αλλά αναγκαστικά σωστό.