jalopnik-3000gt

H άτιμη η κοινωνία και οι ανάγκες τις έχουν επιβάλλει την ομογενοποίηση σε πολλούς τομείς. Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι από τα βαρύτερα χαρτιά, εξ ου και η πληθώρα φωτοτυπιών που απολαμβάνουμε κατά καιρούς. Μοντέλα φτυστά σε εικόνα και ομοίωση, με μοναδικές διαφορές τα σήματα, ίσως τους προφυλακτήρες και σε μερικές ριψοκίνδυνες περιπτώσεις τα φώτα.

Δεν είναι όλα μαύρα, όμως. Με λίγη προσπάθεια, βρίσκεις αυτοκίνητα που σε κάνουν να συμμεριστείς την πρεμούρα των κατασκευαστών για μοιρασιά του κόστους εξέλιξης. Όχι από την καλή σου την καρδιά (αν και θετικό είναι να υπάρχει), αλλά γιατί πράγματι αποτελούν αξιόλογες προτάσεις.

Πάμε να δούμε 6 από αυτές, συν μία surprise.

  • Petros K

    Το μόνο που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα στο Bonus αυτοκίνητο της λίστας είναι η κοπέλα πάνω στο καπό της Arna!
    Όσο για το Elise/Speedster είχαν και ένα ηλεκτρικό αδερφάκι το Tesla Roadster που πιστεύω πρέπει να αναφερθεί!

  • Giannisk

    Είδα ένα ειρωνικό σχόλιο για το astra g, που ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και είμαι συναισθηματικά δεμένος μαζί του. Τι εννοείτε δεν κατάλαβα? ότι είναι βαρετό? Το astra?

  • Renesis1
    • enigma

      Και τα accord/620, 416/civic k.a.

  • LJ

    To 9-2X δεν το ηξερα καν!

    • vaggscoobys

      δε το περίμενα αυτό από σένα!!!

    • LJ

      Συγνώμη :/

  • hellboy

    με το Bonus μου εσωσες την μερα.. ευγε!!!

    • Mika

      Ακομα γελας κι εσυ, εε?

  • Steve A

    το κόκκινο 3000GT στην αρχική του άρθου παίζει να είναι τόσο Κ@υλ@

    • enigma

      To μόνο κακό με αυτό το αμάξι ήταν το βάρος. Αλλιώς από τεχνολογία έβαζε κάτω όλα τα jdm του τότε…

    • S’Xpress

      Το μόνο κακό με αυτό το αμαξι επειδή το είχα και το έχω ακόμα εδω και 15 χρόνια στο γκαράζ μου είναι οτι είναι ενα κακό σπορ αμάξι. Εχει 150 κιλα περισσοτερα στον μπροστινο αξονα τα οποια δεν φευγουν με τιποτα.
      Η τεχνολογία ποτέ δεν είναι αρκετή. Για ταξιδια και για επιδειξη ειναι καλυτερο απο τα περισσότερα σημερινα ομως.

    • Anestis Genk

      Για πες πως πάει, τι καίει, τελικές, service; είμαι όλος αυτιά για jdm lore!

    • S’Xpress

      Το συγκεκριμενο ειναι δεξιοτιμονο, εισαγωγη απ ευθειας απο Ιαπωνια. Πριν του αλλάξω τροφοδοσια εκαιγε κανονικα γυρω στα 20 λιτρα, μετα 30+.
      Ειναι ιδανικο για κοντρες λογω κλιμακωσης . 5ταχυτο με δευτερα στα 140 Τα εργοστασιακα τουρμπο δινουν 420 αλογα τον χειμωνα.
      Στην εποχη του ηταν το κορυφαιο συμβατικο οχημα δρομου.
      Αλλα οχι για σπορ οδηγηση. Βαρυ μπροστα λογω σχεδιασμου και αρχιζει να ισορροπει μονο σε μεγαλες ταχυτητες οταν ανοιξει το πισω φτερό. Στα 280 χιλιομετρα ειναι τρενο.
      Σέρβις δεν κάνεις ποτέ, jdm power. Δεν είχε ποτέ κάποια βλάβη.

    • Satsok

      Σέρβις δεν κάνεις ποτέ, jdm power. Δεν είχε ποτέ κάποια βλάβη.
      ΑΥΤΑ.
      ΤΕΛΟΣ.

    • τι εννοεις οτι το μον κακο του ηταν το βαρος ?????

    • enigma

      Στην ουσία αυτό που λέει ο s’xpress. Έπεσε τόσο πολύ τεχνολογία που δεν κοίταξαν στην πράξη να δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό sport τόσο όσο τα υπόλοιπα της κατηγορίας.

    • to καταλαβα ρε συ….εσυ δεν με επιασες μαλλον τι ειπα για το βαρος !!!!!! :-P

    • enigma

      Α ναι ρε συ….απλώς ήταν η εξαίρεση ρε συ!!! :p

    • Steve A

      συμφωνώ σε όλα!!

  • ducatos

    Το bonus όλα τα λεφτά θέλει να το ξεχάσει οποιοσδήποτε από κάθε αυτοκινητιστικο στρατόπεδο.

  • gronholm89

    Τι ακριβως εφτιαχνε η Opel στις αρχες του 2000 ??????

    • Κώστας

      αυτοκινητα που σκορπιζαν ηδονικες ανατριχιλες!!
      τι δεν καταλαβαινεις?χαχαχαχα
      ενα ρίγος διαπέρασε το κορμι μου!

    • gronholm89

      Εγω ηδονιστηκα, γιατι ολοι οι petrolhead θελουν καποια στιγμη να αγορασουν ενα Astra G ….

    • thodoris91

      Είχα την τύχη να οδηγησω ένα πρόσφατα! Πραγματικά δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με τόσο τραγικο κιβώτιο (σε σημείο που ρωτησα τον ιδιοκτήτη αν έχει κάποιο πρόβλημα)! Από την άλλη σχεδιαστικά και ποιοτικά είναι αρκετά καλό για την εποχή του…

  • το GOLF και το Α3 δεν μπορουν να μπουν στο αρθρο ???? :-P

    • thodoris91

      Αυτά ανήκουν στον ίδιο ομιλο, αλλα το αμνημομευτο vw taro με το toyota hilux θα μπορούσαν!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ωραίο άρθρο, με τα καλύτερα μου βέβαια να είναι το Mitsubishi 3000GT/Dodge Stealth, τη Lotus Elise και το Opel Speedster, το Toyota GT 86 με το Subaru BRZ… Σε αυτά ειδικά δεν ενοχλεί που είναι rebadged, έχουν κοινό παρονομαστή τον σπορ χαρακτήρα (Elise και Speedster τα πιο καθαρόαιμα). Επίσης το Fiat 124 Spider και το Mazda MX-5 είναι ωραία και τα 2… Tragic μου φαίνεται που το Subaru Impreza εμφανίστηκε και ως Saab 9-2X, (παρότι του πάει η μάσκα ως Saab, αλλά δε μου πάει καλά καθώς είναι απ’ την αρχή Subaru). Όμορφο το Infiniti QX30 και η Mercedes GLA αν και εκ πρώτης όψεως εμφανισιακά είναι διαφορετικά, φαίνονται ίδια σε κάποια σημεία τους. Τέλος όσον αφορά το bonus, είναι πραγματικά τραγικό το γεγονός που έβγαλε η Alfa Romeo την Arna, είναι η πιο άκυρη εμφανισιακά και ένα Datsun Cherry με το σήμα της και ό,τι χειρότερο έβγαλε η εταιρεία. Μόνο η κούκλα κοπέλα μ’ άρεσε.
    Επιπλέον, για μένα το Opel Astra G είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, με καλή ποιότητα για την εποχή του…
    Κυκλοφόρησε με σήματα Vauxhall, Holden, Chevrolet… Αυτό που δε μ’ άρεσε είναι που το βλέπεις και με άλλα σήματα πέραν της Opel, (Vauxhall της Αγγλίας ας το καταπιώ), είναι όμως οκ ακόμα και σήμερα.

  • Anestis Genk

    Εμένα αυτό που μου τα σπάει στο αμόνι είναι που οι ιάπωνες έχουν αμερικάνικες μάρκες (acura scion κτλ).
    Εγώ γουστάρω από yugo μέχρι laferrari να έχουν το ίδιο brand name αν είναι από το ίδιο μαγαζί.

    • bulldog

      Σωστός…όπως κάνει η Mercedes!Πάντως αυτό με τις Αμερικάνικες το έκαναν γιατί οι Αμερικάνοι ήταν προκατειλημένοι με τα ιαπωνικά.

    • Anestis Genk

      Το γνωρίζω πως ταύτισαν τα ιαπωνικά με μικρά κουβαδάκια, αλλά επειδή είναι χαζοί οι αμερικάνοι, το να τους σιγοντάρεις σε κάνει και εσένα ιάπωνα κατασκευαστή, χαζό.

  • giorgio_alfista

    Όταν μιλάμε για rebadging, αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα τα οποία είναι σχεδόν όμοια και με ελάχιστες διάφορες οι οποίες διακρίνονται κυρίως στο εμπρός και πίσω μέρος.
    Όχι αυτοκίνητα τα οποία μπορεί να μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη ή το ίδιο πάτωμα. Αν ήταν έτσι, όλα τα αυτοκίνητα του VW Group είναι rebadged cars μιας και όλα μα όλα χρησιμοποιούν το ίδιο πάτωμα…

    Rebadging:
    Peugeot 108/ Citroen C1/ Toyota Aygo
    Fiat Freemont / Dodge Journey
    Lancia Thema / Chrysler 300M
    Alfa Romeo Arna / Nissan Cherry

    Και πολλά άλλα :)

    • bulldog

      Η Thema είχε δικές τις πινελιές στην εμφάνιση,πολύ ωραίο αυτοκίνητο.

    • giorgio_alfista

      Φιλε bulldog το ότι είχε δικές της πινελιές δε θα πει πως είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. :) Όσο για το ωραίο, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό, όποτε δε θα πω πως κανεις λάθος αποκαλώντας την όμορφη :-)

      *ενδεικτικά σου αναφέρω πως το 2015 στην Ιταλία πούλησε 9 αυτοκίνητα….

    • bulldog

      Δικό μου λάθος,η thema είναι ίδιο αυτοκίνητο με το 300c…νόμιζα μιλάς για την thesis και απορώ είναι η thesis rebadged?Νόμιζα σχεδιάστηκε από τους Ιταλούς,τελείως άκυρο μπερδεύτηκα…

    • giorgio_alfista

      Χαλαρά :) Αχαχαχ Να μαστε καλά!

    • bulldog

      :P

  • xtra

    απολαυστικο κειμενο !
    ειδικα το σχολιο για το astra , εδωσε το στιγμα !!!!

    Μαθαμε και για το 9-2X που αγνοουσαμε παντελως!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Με πολύ χιούμορ το κειμενάκι το απόλαυσα. Ωραίο και το σχόλιο για το Astra.