Το 3000GT, γνωστό στην ιαπωνική εγχώρια αγορά ως GTO, είναι ένα 2+2 coupe μοντέλο και αποτέλεσε την απάντηση της Mitsubishi στα Mazda Cosmo, Nissan 300ZX, Subaru SVX και Toyota Supra.
Η ιαπωνική εταιρία απέρριψε το όνομα GTO για όλες τις αγορές εκτός Ιαπωνίας, επειδή ανησυχούσε ότι οι λάτρεις των αυτοκινήτων θα είχαν αντίρρηση να χρησιμοποιηθούν σε ιαπωνικό αυτοκίνητο αυτά τα τρία γράμματα, καθώς ήταν γνωστά κυρίως από την Ferrari 250 GTO και το Pontiac GTO.
Η μια γενιά του μοντέλου βγήκε στην παραγωγή από το καλοκαίρι του 1990 έως το καλοκαίρι του 2000, με την παραγωγή του να γινόταν στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Nagoya της Ιαπωνίας. Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του ήταν ο Masaru Suzuki, με τον κινητήρα να βρίσκεται εγκάρσια τοποθετημένος στο εμπρός μέρος, με την κίνηση να μεταφέρεται είτε στον εμπρός άξονα, είτε σε όλους τους τροχούς.
Το 3000GT διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης και φορά τον 6G72 V6 κινητήρα βενζίνης κυβισμού 2.972 κ.εκ. που ήταν διαθέσιμος σε 2 εκδοχές: ατμοσφαιρικός με δυο εκκεντροφόρους, και twin-turbo με δυο εκκεντροφόρους. Στην απλή έκδοση του είχε κάτω από το καπό τον 3,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V6 (6G72), που απέδιδε 225 άλογα και 275 Nm ροπής. Στην δεύτερη, με την βοήθεια δύο turbo, ο κινητήρας απέδιδε 305 άλογα και 417 Nm ροπής.
Επίσης, προσφέρθηκε σε 3 εκδόσεις: την στάνταρ, την πολυτελή SL με στάνταρ δερμάτινο σαλόνι και γυάλινη ηλιοροφή και την ακόμα ισχυρότερη σπορ VR4, που ήταν διαθέσιμη μόνο με τον twin turbo κινητήρα. Επιπλέον, η τελευταία διέθετε σύστημα τετρακίνησης και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Getrag, που όμως από την ανανέωση του μοντέλου το 1993, έγινε 6-τάχυτο μηχανικό, επίσης της Getrag.
Το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι του 1997 και στην έκδοση VR-4, ήτοι ένα από τα μόλις 287 αυτοκίνητα που βγήκαν στην παραγωγή εκείνη τη χρονιά. Το αυτοκίνητο βρισκόταν στο απόθεμα ενός αντιπροσώπου της Mitsubishi, έως ότου πουλήθηκε στον σημερινό ιδιοκτήτη στις 5 Σεπτεμβρίου 2002, για 44.179 δολάρια, και έχει διανύσει μόλις 12.875 χλμ.