Citroen CXPERIENCE Concept (3)


Το C5 ποτέ δεν ήταν από τα αυτοκίνητα που σε κέρδιζαν με την πρώτη ματιά. Οι περισσότεροι το αγόραζαν για την άνεση και την υδροπνευματική ανάρτηση που διέθετε που έκαναν τα ταξίδια απόλαυση. Οι πωλήσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες, το SUV πληθαίνουν και μειώνουν το μερίδιο των μεσαίων οικογενειακών μειώνεται, έτσι η Citroen βλέποντας ότι πρέπει να κερδίσει περισσότερους αγοραστές και μεγαλύτερο μερίδιο στην κατηγορία αποφάσισε να “επαναφεύρει” την νέα C5 δίνοντας κάποια νέα χαρακτηριστικά.

Σχεδιαστικά η νέα C5 αφήνει πίσω της το παραδοσιακό σεντάν σώμα για ένα για ένα πιο ελκυστικό fastback αμάξωμα και μια πρώτη ιδέα για το τι να περιμένουμε το πήραμε από το εντυπωσιακό Cxperience concept στην έκθεση του Παρισιού. Το νέο αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα EMP2 του γαλλικού ομίλου η οποία θα μπορεί να δεχτεί τις plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα προστεθούν κατά την διάρκεια ζωής του αυτοκίνητου.

citroen-cxperience-concept

Η τωρινή C5 κοντεύει τα δέκα χρόνια στην αγορά για αυτό η μεγαλύτερη διαφορά θα υπάρχει στην καμπίνα του νέου μοντέλου. Εκτός από πιο ευρύχωρη, θα διαθέτει λιγότερα κουμπιά, ο πίνακας οργάνων θα είναι ψηφιακός και δίπλα του θα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής που θα συγκεντρώνει τις περισσότερες λειτουργίες του οχήματος, δίνοντας μια πιο high-tech εμφάνιση.

Citroen CXPERIENCE Concept (6)

Η υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen έχει περάσει στο παρελθόν, για αυτό η επόμενη C5 θα διαθέτει μια πρωτοποριακή ανάρτηση “Citroen Advanced Comfort” που διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο. Η Citroen αντικαθιστά σε αυτή τα κλασσικά ελαστικά παρεμβύσματα ουσιαστικά με δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί τα αποκαλούν “προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια”. Με αυτή την ανάρτηση η Citroen υπόσχεται ότι η νέα ρύθμιση της ανάρτησης θα είναι ένα “μαγικό χαλί” και θα δημιουργεί την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο περνάει από πάνω από τυχόν λακκούβες στους δρόμους.

Ακόμα είναι νωρίς να ξέρουμε πότε θα παρουσιαστεί επίσημα η νέα C5 αλλά οι πιο πιθανές ημερομηνίες είναι στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017 ή πιο πιθανά στην έκθεση της Γενεύης το 2018.

  • Axon

    “Η Citroen αντικαθιστά σε αυτή τα κλασσικά ελαστικά παρεμβύσματα ουσιαστικά με δευτερεύοντα αμορτισέρ”
    Ναι
    αλλά τα silent blocks δουλεύουν με περισσότερους βαθμούς ελευθερίας απ’ ότι ένα αμορτισέρ.
    Άρα λογικά σινεμπλοκ (πολύ σκληρά) θα έχουν και τα δευτερεύοντα αμορτισέρ
    τα οποία φαντάζομαι θα έχουν ρυθμιζόμενη – από ψηλή μέχρι πολύ υψηλή – απόσβεση.

  • dmis

    Γιατί;;;;;