Η BMW 1M Coupe ήταν το χαμηλότερο αυτοκίνητο στην ιεραρχία του τμήματος M της BMW. Βέβαια, με 340 άλογα και 500 N·m ροπής από τον 3λιτρο I6 με τα διπλά turbo δεν ήταν αδύναμη, και μπορούσε να προσφέρει μια άκρως ικανοποιητική εμπειρία σε όποιον καθόταν πίσω από το τιμόνι.

Πάντα, όμως, τα πράγματα μπορούν να γίνουν καλύτερα, και ο άμεσος τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι αλλάζοντας κινητήρα. Φυσικά και δεν είναι ό,τι πιο εύκολο το engine swap, αλλά, όταν μιλάμε για τον V10 που βρέθηκε κάτω από το καπό των M5 E63 και M6 E63, τότε ο κόπος αξίζει και με το παραπάνω. Ο ήχος είναι αυτός που φαντάζεσαι, ενώ η 1M Coupe έχει γίνει πλέον τέρας, που δεν έχει πρόβλημα να λιώσει τα πίσω ελαστικά της με τεράστια ευκολία!