Η BMW 1M Coupe ήταν το χαμηλότερο αυτοκίνητο στην ιεραρχία του τμήματος M της BMW. Βέβαια, με 340 άλογα και 500 N·m ροπής από τον 3λιτρο I6 με τα διπλά turbo δεν ήταν αδύναμη, και μπορούσε να προσφέρει μια άκρως ικανοποιητική εμπειρία σε όποιον καθόταν πίσω από το τιμόνι.

Πάντα, όμως, τα πράγματα μπορούν να γίνουν καλύτερα, και ο άμεσος τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι αλλάζοντας κινητήρα. Φυσικά και δεν είναι ό,τι πιο εύκολο το engine swap, αλλά, όταν μιλάμε για τον V10 που βρέθηκε κάτω από το καπό των M5 E63 και M6 E63, τότε ο κόπος αξίζει και με το παραπάνω. Ο ήχος είναι αυτός που φαντάζεσαι, ενώ η 1M Coupe έχει γίνει πλέον τέρας, που δεν έχει πρόβλημα να λιώσει τα πίσω ελαστικά της με τεράστια ευκολία!

  • Mika

    Κανει Hahwallah στην ευθεια ο τρελλος!!!
    Τρομοκρατης!!!!

  • manowar

    Πινει μπαφο..εβαλε το κτηνος στο baby τουμπανο..φανταζομαι τωρα οτι αυτο για να το οδηγισει κανεις δεν χρειάζεται μονο διπλωμα οδηγησης ε;

  • DimiE92

    Δεν ξερω αν ειναι γνησιο το 1M ή αν ειναι μετατροπη. Αν ειναι γνησιο παντως δεν το πειραζεις. Να το βελτιωσεις ναι, αλλα οχι να αλλαξεις μοτερ οχι! και μαλιστα V10. Ολα πανε περιπατο με πρωτη πρωτη την κατανομη βαρους. Βεβαια ο ηχος ειναι αλλου!

    • Giannis

      Απ το εργοστάσιο η 1Μ είχε εξακύλινδρο σε σειρά.Οποτε με ν10 δεν φεύγει και τοσο μπροστά ο κινητήρας + οτι λειπουν και τα turbo,intercooler,A/C,ηχομονωση.Με καλή τοποθέτηση πιστεύω πάλι μπορείς να πετύχεις μία κατανομή κοντά στο 50/50.Επισης αν της έχει βάλει πιο ενισχυμένο διαφορικό πηρε και λίγο βάρος πίσω.