Η Volkswagen παρουσίασε μια νέα τεχνολογία που ξεπαγώνει το παρμπρίζ όχι με αντιστάσεις, αλλά μέσω ενός αόρατου στρώμα ασημιού. Το νέο πολυστρωματικό παρμπρίζ της γερμανικής εταιρίας περιλαμβάνει ένα εξαιρετικά λεπτό αόρατο στρώμα αργύρου το οποίο συνδέεται στο ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος, έτσι ώστε να θερμαίνεται προκειμένου να λιώσει τον πάγο.

Η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 400 με 500 watts, με το παρμπρίζ να ζεσταίνεται γρήγορα, με την VW να αναφέρει πως στο κάτω μέρος του παρμπρίζ τοποθετεί πρόσθετες ίνες που δρουν ως θερμαντήρες των υαλοκαθαριστήρων.

Το συγκεκριμένο παρμπρίζ δεν προσφέρει οφέλη μόνο τον χειμώνα, μιας και κατά το καλοκαίρι, το λεπτό στρώμα αργύρου ενεργεί ως παθητική θερμική ασπίδα, καθώς αντανακλά έως και το 60% των ακτίνων του ηλίου, μειώνοντας έτσι την εσωτερική θερμοκρασία έως και 15 βαθμούς περισσότερο σε σύγκριση με τα συμβατικά παρμπρίζ με κρύσταλλα πράσινου χρωματισμού. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα κλιματισμού είναι σε θέση να κρυώσει ένα αυτοκίνητο που είναι παρκαρισμένο στον ήλιο, πολύ πιο γρήγορα.

Το συγκεκριμένο παρμπρίζ προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό των Golf, Golf Sportsvan, Tiguan, Sharan, Passat και Passat Variant, με το κόστος του να ξεκινά από τα 340 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο.

Δελτίο Τύπου

Perfect visibility with no heating wires – the climate windscreen from Volkswagen

Wolfsburg, 24 January 2017

  • Clever windscreen with conductive layer of silver provides the required heat in winter
  • Heated wire-free windscreen available to order for numerous Volkswagen models

Winter is here and every morning many motorists thus face the same problem: a frozen windscreen. Neither ice scraper nor de-icing spray provides the perfect solution. Volkswagen is offering a genuine alternative with the climate windscreen. It heats up without the use of any filament wires, thus providing perfect visibility. Any renewed misting or icing up is also prevented.

Heated windows are not a new invention in vehicle manufacturing. For decades, fine filaments inserted into the glass as an optional extra have been preventing windows from misting up and ensuring that any layer of ice quickly thaws. When facing oncoming evening traffic, in particular, or when the sun is very low, the fine metal wires can, however, become visible to the driver.

With the climate windscreen, Volkswagen has found an excellent solution for perfect visibility. In this wire-free system a wafer-thin electrically conductive layer of silver within the laminated glass provides the required heat by converting electric current. Consuming no more than 400 to 500 watts, the window quickly warms up and thus becomes a defrosting aid. Within the bottom section of the windscreen, invisible from the outside, there are also filaments that act as windscreen wiper heaters to prevent the wiper blades from freezing to the glass. Volkswagen is offering the wire-free heated and infrared-reflecting windscreen as an optional extra for the Golf, Golf Sportsvan, Tiguan, Sharan, Passat and Passat Variant models. Prices start at €340, depending on model.

However, it is not only during the cold winter months that the innovative windscreen is a help. In the summer, the thin layer of silver acts as a passive heat shield. As it reflects up to 60 per cent of the summer heat, it is able to reduce the inside temperature by up to 15 degrees more than conventional glass with green tinting. As a result, the air-conditioning system is able to cool a car that has been parked in the sun down to a comfortable temperature much more quickly.

  • georgekaras

    καλο αυτο

  • εντυπωσιακο…..αλλα αχρηστο για μενα….ασε που θα ειναι και πανακριβο !! ++
    την ιδια δουλεια μπορεις να την κανεις με μια απλη μεβρανη…..και με το να βαλεις τον αερα του καλοριφερ να χτυπαει στο τζαμι……….
    απλα δεν θα εισαι ”hi tech”…..

    • GiorisFullThrottle

      Καθολου αχρηστο…..οταν πιανει παγο το παρμπριζ με τον αερα θελεις τουλαχιστον 5 λεπτα μεχρι ν αρχισει να ξεπαγωνει,αν εχεις κ ντιζελ καντα 10!!!Μ αυτη τη μαγκια σε 2 λεπτα θα σαι ετοιμος…..

    • αυτα τ 8 λεπτα λεω…δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο !!!!
      + οταν θα εχεις αυτονομα….δεν θα χριεαζεται…θα πηγαινει μονο του αφου !!!! :-D
      περαν της πλακας…….αν η τιμη του δεν υπερβαινει τα 100 ευρω απο το κλασικο τζαμι..οχι…..ευχαριστω !!!! :-D

    • GiorisFullThrottle

      + 8 λεπτα ειναι πολλα κ κοστιζουν…..Ασε τα αυτονομα ειναι αλλη κουβεντα.Παντως στο αρθρο λεει οτι ξεκιναει απο 340….

    • αναλογα το μοντελο…..μαλλον 340 πχ σε κανα UP…σε κανα Α4το κοβω 1000 !!!!! :-P

    • αναλογα το μοντελο…..μαλλον 340 πχ σε κανα UP…σε κανα Α4το κοβω 1000 !!!!! :-P

    • manowar

      Ε οχι και αχρηστο εξαρταται που μενεις..

    • ας πουμε σουηδια…..τοσα χρονια πηγαιναν με παγωμενο τζαμι ?? οχι….απλα περιμεναν πχ 8 λεπτα !!!!
      ΑΝ ειναι στην ιδια τιμη…οκ…….αλλα εγω προσωπικα και στην ανταρκτικη να ζουσα….δεν θα τα εδινα……

    • manowar

      Ετσι ξεροκεφαλοπεισματαρης εισαι παντα??χαχαχαχα

    • GOLF οδηγω !! καταλαβαινεις !!! :-D

    • panos

      εσυ εισαι ο πεισματαρης, αφου τοσα χρονια μια χαρα κανει ο
      κοσμος την δουλεια του με βραστο νερο κ μαλιστα σε χρονο dt, αλλο τωρα που σπανε τα παρμπριζ με αυτη την μεθοδο, αυτα ειναι λεπτομερειες :ρ

    • manowar

      Πω πωω και να μπουνε τα βραστα νερα μαζι με σπασμενα γυαλια και χιονια στα ταμπλα μεσα παντου σε ολο το σαλονι,,απορία ξερει κανεις μετα ολη την παλαια διαθήκη να την σουρει εκεινη την στιγμη??

    • Mika

      Αυτος θα τα εδινε σε αυτονομο, αλλα θα πληρωνε κανα Εσκιμωο να του ξεθολωνει το τζαμι!!!!
      :p :p :p

    • manowar

      Μαλλον το γκολφ ειναι πολλα αλογα και με μια παντοφλα στο γκαζι φευγουν τα χιονια σε 3.5 μιλισεκοντ

  • charris

    ωραια τεχνολογια….την ειχα διαβασει κ πιο παλια στο business insider αλλα για χρηση στα μαχητικα αεροσκαφη…
    λογικα αυτο μαζι με το gorilla glass 3 ειναι το μελλον στα παμπριζ….

  • Anestis Genk

    Ναι αλλά μόνο όταν δεν υπάρχει έξτρα χρέωση, αλλιώς απλά ένα μαδητήρι είναι που προσπαθούν να σε πείσουν πως χωρίς αυτό είσαι δυστυχισμένος και παρακατιανός.

    • panos

      κ λιγα λες, κανονικα πρεπει να σε πληρωνουν κιολας για να δεχτεις να το
      εχει το αμαξι σου :ρ

  • Τα επιπλέον 340€+, ανάλογα με το μοντέλο, ως πρώτη τοποθέτηση δεν μου ακούγονται πολλά γιατί έχει πραγματικό όφελος και δεν είναι μόνο για το θεαθήναι. Θα ήθελα να ήξερα όμως πόσο έχει για παράδειγμα η αντικατάσταση ενός τέτοιου παρ μπριτζ σε ένα golf σε περίπτωση που φας μια πέτρα. Γιατί αν σου λένε πχ 1000+ είναι όντως πολλά.

  • Mika

    Καλη πατεντα,αν οντως προσφερει οσα υποσχεται στην πραξη…..

  • Periklis

    Κάποια στιγμή θα προσφέρεται και ως στάνταρ στα γερμανικά (και το σουηδικό) premium εφόσων είναι τόσο αποδοτικό όσο λένε. Μόνο οφέλη μπορώ να δω!

  • Henry Gloval

    Η VW κάνει το πρώτο βήμα προς τα “transparent aluminum” παράθυρα του Star Trek! Εύγε!