Η Lucid Motors έκανε γνωστό πως ξεκίνησε τις προ-παραγγελίες του Air, του πολυτελούς ηλεκτρικού σεντάν μοντέλου των 1.000 ίππων. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 2.500 δολαρίων για την βασική έκδοση ή το ποσό των 25.500 δολαρίων για ένα από τα 255 Air launch edition. To Lucid Air ξεκινά από τις 100.000 δολάρια (μια πιο προσιτή έκδοση θα παρουσιαστεί στο εγγύς μέλλον και θα κοστίζει 65.000 δολάρια) και δείχνει ως τώρα ο πιο ώριμος αντίπαλος του Tesla Model S.


Η παραγωγή του θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας στην Αριζόνα, με την κατασκευή του να ξεκινά το 2018. Το πεντάπορτο σεντάν μοντέλο που έχει σασί κατασκευασμένο από αλουμίνιο, διαθέτει κρυφές χειρολαβές, μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια διακοσμητικά και ξύλινες επενδύσεις. Στο εσωτερικό επίσης κλέβει την παράσταση η κεντρική τεράστια οθόνη αφής που συνδυάζεται με τρεις επιπλέον ψηφιακές οθόνες, με την μια να λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Το αυτοκίνητο επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του να μπορεί να ελέγξει λειτουργίες του μέσω φωνητικών εντολών (Siri και Amazon Echo), ενώ διαθέτει και μια ειδική εφαρμογή για smartphones.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 1.000 ίππων, που τροφοδοτούνται από συστοιχίες μπαταριών της Samsung SDI, χωρητικότητας 100 kWh, τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μια μπαταρία 130 kWh, με τα 0-96 χλμ/ώρα το Air να τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ σε ότι αφορά την αυτονομία του, αυτή ανέρχεται στα 400 μίλια (643 χιλιόμετρα).

Η εταιρία εξοπλίζει το Air με διπλά ραντάρ, τόσο για κοντινές όσο και για μακρινές αποστάσεις, κάμερες και Lidar, έτσι ώστε αργότερα να αποκτήσει αυτόνομα χαρακτηριστικά, τα οποία και θα προσφέρονται δωρεάν μέσω over-the-air αναβαθμίσεων.

  • Mika

    Μενει να αποδεχτει αν θα ειναι κι αξιος αντιπαλος του Tesla S στην πραξη.
    Σιγουρα, μια κι εχουμε συνηθισει το σχημα του τελευταιου, η εμφανιση του Lucid Air με ιντριγκαρει πιο πολυ.

    • η διαφορα της πιο προσιτης εκδοσης θα εχει να κανει μονο με τον εξοπλισμο η και με τις επιδοσεις αραγε ??

    • Mika

      Θεωρω συνδυασμος αυτων….

  • paparoach

    Προσωπικά δεν θα με πείραζε καθόλου να ήταν 250 άλογα, για χάρη της καλύτερης αντοχής σε βάθος χρόνου αλλά και κόστος..
    Πανέμορφο είναι το άτιμο