Από τον κινητήρα της Honda περιμέναμε να εγκαταλείψει η MCL32 του Fernando Alonso, τελικά από πρόβλημα στην ανάρτηση αναγκάστηκε ο Ισπανός να δει τους 7 τελευταίους γύρους του αγώνα της Αυστραλίας από το pitbox της βρετανικής ομάδας.

Παρόλα αυτά, το powerunit της ιαπωνικής ομάδας μόνο ανταγωνιστικό δεν έδειξε, με τον Alonso να δηλώνει συγκεκριμένα:

Οδηγούσα έναν από τους καλύτερους μου, μέχρι τώρα, αγώνες, και παραδόξως ήμασταν στους βαθμούς όλο τον αγώνα. Από άποψη απόδοσης είμαστε τελευταίοι. Ήμασταν δέκατοι, διότι ο γύρος μου στις κατατακτήριες χθες ήταν πολύ καλός, στην εκκίνηση κατάφερα να κερδίσω μία θέση, και στη συνέχεια η εγκατάλειψη του [Romain] Grosjean μας έδωσε άλλη μια θέση. Υπό κανονικές συνθήκες, σε μια κανονική πίστα θα πρέπει να είμαστε τελευταίοι, και προτελευταίοι. Έπρεπε να κάνω τεράστια οικονομία καυσίμου, που μας πληγώνει πολύ, αλλά κατάφερα να κρατήσω τη θέση μου. Ήταν έκπληξη που ήμουν τόσο ψηλά, αλλά στο τέλος δεν μπορέσαμε να τερματίσουμε, και πρέπει να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σύντομα.