Ανάμεσα στις πολλές φετινές αλλαγές, ήταν και η αύξηση του ελάχιστου βάρους, από τα 702 κιλά πέρυσι στα 728 κιλά φέτος. Τα νέα μονοθέσια είναι πιο μακριά, πιο φαρδιά, με μεγαλύτερα ελαστικά, αλλά και με περισσότερο εξαρτήματα, γεγονός που έχει προσθέσει σημαντικό βάρος. Κάποιες από τις ομάδες αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα με αυτό, μία εκ των οποίων είναι η Force India, η οποία έχει το βαρύτερο για την ώρα μονοθέσιο.

Η ινδική ομάδα, όμως, δεν είναι η μόνη που ψάχνει τρόπο για να μειώσει το βάρος του μονοθεσίου τους. Η Mercedes έχει το ίδιο πρόβλημα, με την W08 να είναι το μακρύτερο μονοθέσιο, ενώ, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, το γερμανικό αυτοκίνητο είναι κατά 5 κιλά πιο βαρύ από το ελάχιστο όριο, πράγμα που προκαλεί διπλό κακό: από τη μία οι χρόνοι είναι χειρότεροι και από την άλλη δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα το έρμα για την αύξηση της απόδοσης.

Ο επί κεφαλής της ομάδας του Brackley, Toto Wolff, παραδέχεται πως υπάρχει το πρόβλημα, αλλά επισημαίνει πως οι μηχανικοί του εργάζονται ήδη πάνω στη μείωση του βάρους.

Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά είναι μια περιοχή που σίγουρα μπορεί να υπάρξει βελτίωση. Με τους νέους κανονισμούς και το μέγεθος των μονοθεσίων, πρέπει να βρίσκεις την ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και το βάρος. Είναι μια συνεχής διαδικασία που κάνουμε.

Στα ίδια επίπεδα (δηλαδή 5 κιλά πάνω από το όριο) βρίσκεται και η RB13, με τη Red Bull να εργάζεται και αυτή πάνω στη μείωση του βάρους, αλλά περιμένει λύσεις και από τη Renault. Ο λόγος είναι απλός και αφορά την MGU-K, καθώς οι Γάλλοι αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν την περσινή, λόγω προβλημάτων της φετινής. Παράλληλα, η αυστριακή ομάδα εγκατέλειψε την ιδέα μιας πιο σύνθετης ανάρτησης, αφού το βάρος είχε αρχίσει να ανεβαίνει επικίνδυνα, συνεπώς οι τεχνικοί στο Milton Keynes θεώρησαν ότι δε θα υπάρξει πραγματικό πλεονέκτημα.