Κάτω από την C-Class, η Mercedes έχει 5 μοντέλα στην compact κατηγορία, την A-Class, την B-Class, την CLA, την CLA Shooting Brake και την GLA. Όμως σε σημερινή του δήλωση από την Ουγγαρία ο product manager της γερμανικής εταιρίας, Marco Ebler, ανακοίνωσε ότι μέσα στα επόμενα χρόνια αυτά θα αυξηθούν σε οχτώ.

Το πρώτο εξ αυτών, έστω και σε πρωτότυπη μορφή, θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Σανγκάη, που ανοίγει τις πύλες τις σε 16 ημέρες από σήμερα, και πιθανότατα θα είναι η A-Class sedan. Αυτό αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018, και οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι η επόμενη γενιά της A-Class να προσφέρεται και σε σεντάν έκδοση για να ανταγωνίζεται τα Audi A3 Sedan και BMW Σειρά 1 Sedan. Αυτή θα τοποθετηθεί πάνω από την CLA, κάτι που σημαίνει πως θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις αλλά και ακριβότερο από το τετραθέσιο coupe της γερμανικής εταιρίας.

Σχεδιαστικά θα δανείζεται στοιχεία από το Aesthetics A Concept, με το μοντέλο να χρησιμοποιεί την αναβαθμισμένη MFA αρθρωτή πλατφόρμα της Mercedes. Θα είναι προσθιοκίνητη, με το σύστημα τετρακίνησης να συναντάται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Στη Κίνα μάλιστα θα προσφέρεται και μια έκδοση με μακρύ μεταξόνιο.

  • LJ

    Νομιζα οτι υπηρχε A-Klasse sedan και το ελεγαν CLA.

    • Mika

      Oλοι μας το ιδιο νομιζουμε, η Mercedes εχει μαλλον αλλη γνωμη!!

  • Christos F4

    δεν ειναι παντα καλο να εχει μια εταιρια τοσα πολλα μοντελα κυριως οταν δεν υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες μεταξυ τους. ο κοσμος θα χασει τη μπαλα πολυ ευκολα και ολο αυτο το μαρκετινγκ θα της γυρισει μπουμερανγκ. αλλωστε ειμαι σιγουρος οτι ηδη αρκετα μοντελα οπως η Β η η CLA wagon η ακομα και μεγαλα μοντελα οπως τα suv και η χαβρα ιουδαιων με τα ονοματα τους (GLC, GLE, GLS, G) δεν πανε καλα σε πωλησεις. θα ηταν πιο καλο κατ εμε να μειωθει η γκαμα αφου ετσι κι αλλιως υπαρχει πληθωρα κινητηρων και εξοπλισμου σε ολα τα μοντελα.