Με αφορμή της ελαφρώς εκτός γραμμών θέσης του Sebastian Vettel στην εκκίνηση του αγώνα της Κίνας, ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, ζήτησε από την παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού να ξεκαθαρίσει τον κανονισμό, ο οποίος αναφέρει το που μπορούν να κάτσουν οι οδηγοί στο grid.

O Vettel τοποθέτησε σε αυτό το σημείο την SF70H του με σκοπό να μην πατήσει τις άσπρες γραμμές, που στο βρεγμένο οδόστρωμα γίνονται εξαιρετικά ολισθηρές. Οι αγωνοδίκες, προφανώς και είδαν τη θέση του 29-χρονου Γερμανού, αλλά έκριναν ότι δεν χρειάζεται να εξετάσουν περαιτέρω το συμβάν.

Το γράμμα του κανονισμού δεν αναφέρει ότι ο οδηγός πρέπει να τοποθετήσει το μονοθέσιο του ακριβώς μέσα στις άσπρες γραμμές του grid box, παρά μόνο να σταματήσει μέσα στην αντίστοιχη θέση στο grid.

Αυτό δεν είναι το πρώτο περιστατικό, καθώς στο περσινό ιαπωνικό Grand Prix, δόθηκε άδεια από τη FIA στον Daniel Ricciardo να ξεκινήσει λίγο έξω από το πλαίσιο, επειδή ήταν βρεγμένο το οδόστρωμα. Αυτό, τότε, προκάλεσε αντίδραση από την Mercedes, καθώς ο Lewis Hamilton ισχυρίστηκε ότι είχε κάνει παρόμοιο αίτημα, αλλά δεν εισακούστηκε.

Αλλά με τη FIA να έχει προηγουμένως αναφέρει ότι η “κοινή λογική” είναι ο κύριος καθοριστικός παράγοντας στο τι επιτρέπεται και τι όχι, με τον Horner να πιστεύει ότι είναι απαραίτητο κάτι πιο σαφές, τονίζοντας:

Είναι προφανές τι προσπαθούσε να κάνει, να πάει προς το στεγνότερο μέρος της πίστας, το οποίο μπορείς να το καταλάβεις. Αλλά θα ήταν καλό να έχουμε σαφήνεια για το αν ο οδηγός πρέπει να ξεκινήσει στη θέση του ή όχι… Είναι απλά μια γραμμή ή είναι ένα κουτί; Θυμάμαι ότι έχει συζητηθεί [μετά την Ιαπωνία το περασμένο έτος]. Δεν είχε κανένα πλεονέκτημα από αυτό, αλλά θα ήταν καλό να έχουμε διαύγεια.