H Renault στην έκθεση της Σαγκάη παρουσίασε το R.S. 2027 Vision concept, το όραμα για το πως φαντάζεται η γαλλική εταιρία τα μονοθέσια της Formula 1 του 2027.

Σύμφωνα με την γαλλική εταιρία για την δημιουργία του R.S. 2027 Vision Concept χρησιμοποιήθηκε η μακρά εμπειρία της στην Formula 1, ενώ εκφράζει επίσης και την πρόθεση της μάρκας να παραμείνει στον κόσμο της F1 μακροπρόθεσμα. Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί αρκετές νέες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να μεταφερθούν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στα αυτοκίνητα παραγωγής, προς όφελος των πελατών και αντίστροφα.

Έχει βάρος 600 κιλά, αποδίδει 1.340 άλογα και έχει κλειστό cockpit. Είναι τετρακίνητο, έχει σύστημα τετραδιεύθυνσης, με το υβριδικό powertrain να χρησιμοποιεί έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρες, οι μπαταρίες των οποίων είναι 5 φορές πιο ισχυρές από αυτές που χρησιμοποιούνται σήμερα στην F1.

Το πρωτότυπο έχει ενεργό LED φωτισμό, κινητά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ υπάρχουν δύο “pop-up” roll-over bars που ενεργοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος. Η Renault φαντάζεται πως σε 10 χρόνια από σήμερα, οι θεατές θα έχουν πρόσβαση στην τηλεμετρία του κάθε αγωνιστικού, ενώ θα υπάρχει και fan-boost, αντίστοιχο με αυτό που συναντάμε στην Formula E. Η γαλλική εταιρία φαντάζεται τα GP του μέλλοντος διαφορετικά από τα σημερινά, με τον κάθε αγώνα να σπάει σε δύο μέρη, με το πρώτο να καλύπτει απόσταση 250 χλμ και το δεύτερο, το “Final Sprint” να έχει μικρότερη διάρκεια. Επίσης το βράδυ της Παρασκευής πριν τον αγώνα, θα διεξάγεται ένας νυχτερινός αγώνας για τους νέους οδηγούς.

  • Gestione Sportiv@

    Αυτός ο σχεδιασμός είναι εξαιρετικός για Formula E, αλλά ούτε για αστείο επιπέδου F1!!!!!!!!
    Εκεί στο Enstone καλά θα κάνουν να αναθεωρήσουν τις ειδέες τους για το κορυφαίο μηχανοκίνητο sport.
    Και πάλι για τη σχεδίαση………………………..
    https://media.giphy.com/media/12XMGIWtrHBl5e/giphy.gif

  • gv

    πολυ καλο αλλα αυτο το ”μικρος κινητηρας εσωτερικης καυσης” δε μου αρεσε καθολου..

  • Anestis Genk

    Πολύ κοινότοπη φιλοσοφία που δεν μ’αρέσει κιόλας.
    Κάνεις απλό το σχήμα, ενώ οι αεροδυναμιστές θέλουν να είναι τίγκα στα φτεράκια και τους μορφωποιητές ροής.
    Το κάνεις φαρδύ χαμηλό με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ρόδες αλλά λάστιχα με ελάχιστο προφίλ. Όλα τα μελλοντικά έτσι παρουσιάζονται.

    Τώρα που η τεχνολογία υποκαθιστά τον οδηγό, ας κάνουν πρωτάθλημα χωρίς οδηγό. Δεν χρειάζεται να πλερώνουν εκτατομμύρια απλά για να τρώει τα G ένας άνθρωπος.

  • F1fan

    Για να το ”αποθεωσουν”,αντι να ειχε κλειστο canopy,επρεπε να ειχε ενα Halo να ειναι ακομη πιο ασχημο!!!Δεν νομιζω σε 1 δεκαετια να δουμε τετοια μονοθεσια κι οπως ειπε κι ο@disqus_U51WhtYnsH:disqus,για μονοθεσιο FormulaE ειναι super(εχει κι εμφανισιακες ομοιοτητες με τα τωρινα),αλλα για F1 απιθανο…

  • Akis-F1 FAN

    Όχι όχι όχι….για καμιά formula e είναι καλό για f1 ούτε για αστείο. Κάτι concept της φερραρι και της μακλαρεν είναι πολύ πιο ωραία.

  • Renesis1

    Έχει πάντως ένα μεγάλο θετικό. Αν δεν “τραβάει” μέσα στη πίστα δεν έχεις οδηγό να σου παραπονιέται συνέχεια και μετά να σου φεύγει και για ένα αγώνα, για να πάει πχ σε Indy.. ;)

  • xtra

    θελουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε