Οι Ιταλοί αντιπρόσωποι της Fiat διαμαρτυρήθηκαν στην FCA μιας και η εταιρία τους χρέωσε περίπου 6.000 νέα αυτοκίνητα τα οποία οι ίδιοι δεν τα είχαν παραγγείλει. Οι αντιπρόσωποι ανακάλυψαν τα 6.000 αυτοκίνητα μέσα από το σύστημα διαχείρισης των παραγγελιών στα τέλη του Φεβρουαρίου. Πρόκειται κυρίως για Tipo που δεν τα πάει καλά από πλευράς πωλήσεων αλλά και ορισμένα Ducato.

Οι αντιπρόσωποι δηλώνουν πως είχαν ήδη πλεόνασμα στα Tipo για 8-9 μήνες, με αυτά που τους χρέωσε η FCA μάλιστα ΝΑ έχουν λάθος προδιαγραφές κάτι που τα καθιστά πιο δύσκολο στο να πουληθούν. Ένας αντιπρόσωπος δήλωσε πως η Fiat μέσα σε μια βραδιά τους χρέωσε με 5.000 νέα Tipo, που μέχρι στιγμής κατά τους πρώτους 3 μήνες του 2017, το μοντέλο πουλά κατά μέσο όρο 4.000 μονάδες μηνιαίως. Η κίνηση αυτή μετέφερε περίπου 90 εκατομμύρια ευρώ αξίας από την FCA στα βιβλία των αντιπροσώπων.

Οι αντιπρόσωποι θέλησαν να κρατήσουν την ανωνυμία τους, επειδή φοβούνται την αντίδραση της FCA. Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο CEO της FCA, Sergio Marchionne, στο περιθώριο της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων της CNH, είχε δηλώσει πως το πρώτο τρίμηνο ήταν “δύσκολο” για την εταιρία.

Στην Ιταλία υπάρχουν 150 αντιπρόσωποι της Fiat, οι σχέσεις των οποίων είναι τεταμένες με την FCA μετά την κίνηση της. Η FCA θα ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα της για το πρώτο τρίμηνο του έτους στις 26 του Απρίλη. Η Ιταλία είναι μια κρίσιμη αγορά της FCA, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 40% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις των μοντέλων της Fiat στην Ιταλία να αποτελούν περίπου το 59% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της μάρκας.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αντε τώρα να τα πουλήσουν.
    Μάλλον η Fiat ήθελε να τα διώξει από το εργοστάσιο γιατί έπιαναν χώρο.

    • μαλλον ηθελε να τα διωξει απο την τουρκια γιατι ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει εκει με τον ερντογκαν…

    • manowar

      Δις φακινγκ πουσσυ γκαη ε

    • Mika

      Συντομα,με γενναιες εκπτωσεις..Πως τα καταφεραν παντως να εχουν λαθος προδιαγραφες, απο αυτες που ζητανε οι dealers, θελω να μαθω.
      Μπορει να καταληξουν κι εδω, που ξερεις…

  • ελα μωρε να φανουν λιγο ανεβασμενες οι πωλησεις για να κανουν χαρουλες οι μετοχοι..και μετα εχει ο θεος !!!!
    τι εννοεις οτι αυτο ειναι πουστι@ που υπο αλλες προυποθεσεις θα μιλουσαμε για τον κακο και ψευτη γερμανο ????? :-D

    • Anestis Genk

      Ο Ιταλός το κάνει από εξυπνάδα, ο Γερμανός από κακία :D

    • Mika

      Τωρα, για να καταλαβω, αυτα τα 6000 αυτοκινητα, η FCA τα εχει περασει σαν “πωλησεις?” Καλο!!!!
      Παντως, κοιτα να δεις πως μερικα πραγματα δεν ειναι τυχαια ρε παιδι μου..Εχω δει δυο φορες στην Αυτοκινηση, περσι και φετος, το Τιpo στο περιπτερο της Φιατ. Δεν ασχολιοταν κανεις μαζι του…Καινουριο αυτοκινητο, μιλαμε! Ολοι εμπαιναν εβγαιναν στα 500αρια και 500Χ, κι εγω μαζι, δεν το κρυβω! Το Τipo ομως, και να μην ηταν στο περιπτερο,δεν θα το επαιρνε κανεις χαμπαρι.

    • stemi

      Για το δεύτερο μέλος της απάντησής σου. Προφανώς δεν αμφισβητώ την παρατήρησή σου, αλλά τελικά οι Έλληνες το προτιμούν. Ιαν – Μαρ στην Ελλάδα: 500X 66, 500 175, Tipo 338.

    • Mika

      Ξερουμε ποσα απο αυτα ειναι ιδιωτες και ποσα εταιριες leasing???
      Στην εκθεση παντως, ειλικρινα, περασε και δεν αγγιξε.
      Πως την κρινεις παντως εσυ την κινηση αυτη της FCA, εφοσον το ρεπορταζ ειναι αληθινο?

    • stemi

      Όχι δεν ξέρω για τα leasing.
      Εάν το ρεπορτάζ είναι αληθινό, προφανώς και δεν συμφωνώ. Αλλά δυστυχώς στην Ευρώπη αυτό είναι μια τακτική που συναντάται συχνά. Το έχουμε ξανασυζητήσει. Ίσως το επιτρέπει το νομοθετικό πλαίσιο, και δυστυχώς γίνεται εργαλείο για τη δημιουργία εντυπόσεων.
      Για παράδειγμα (το είχα γράψει παλαιότερα γι’ αυτό βάζω αυτό το παράδειγμα) τον Φεβρουάριο 2016 το 35,1% των πωλήσεων στην Γερμανία ήταν από τις ίδιες της εταιρίες και σε μερικές έφτανε το 50%. Στο άρθο http://www.dw.com/en/how-carmakers-distort-their-sales-figures/a-19163356 αναφέρει ότι το 1/3 από τα 44.000.000 αυτοκίνητα της Γερμανίας είναι self-registered.
      Στην Αμερική δεν γίνονται αυτά. Το εφάρμωσε η FCA, την πιάσανε,έφαγε πρόστιμο και αναγκάστηκε να αναθεωρήσει κάποιες πωλήσεις που είχε ανακοινώσει.

    • stemi

      Το άρθρο κάνει λάθος όταν λέει ότι οι πωλήσεις του Tipo δεν πάνε καλά. Η επιτυχία του είναι απρόσμενη και όχι μόνο στην Ιταλία. Ιανουάριο καιι Φεβρουάριο είχε στην Ευρώπη 9580 και 9027 αντίστοιχα. Επιπλέον στην Τουρκία έχει άλλες 6026 πωλήσεις για τους μήνες Ιαν-Μαρ 2017. Στην Ιταλία οι πωλήσεις είναι 4484, 3595 και 8344 για τους 3 πρώτους μήνες (μέσος όρος 5474 και όχι 4000 που λέει το άρθρο). Τώρα τι ποσοστό από τις τελαυταίες αφορά αυτές που λέει το άρθρο, δεν ξέρω.
      Όσο για τις δηλώσεις του Marchionne αφορούσαν ξεκάθαρα την αγορά των ΗΠΑ (- 8.5% αλλά περιμένει το νέο Compass) καθώς Ευρώπη (+14% το πρώτο τρίμηνο) και Κίνα (περίπου +70% λόγω Jeep) πάνε πάρα πολύ καλά, ενώ και η Νότια Αμερική (Βραζιλία κυρίως) φαίνεται να βγαίνει σιγά σιγά από την περίοδο της κρίσης. Συν του ότι τα αυτοκίνητα που τραβούν την άνοδο έχουν καλό περιθώριο κέρδους (Giulia, Stelvio, Levante, Compass, Toro κλπ)

  • Anestis Genk

    Κρίμα για το Tipo, είναι καλό/τίμιο αμαξάκι, αλλά ντάξει πολύ άνοστο.

  • SAMURAI-66

    Ειναι ο καπιταλισμος ηλιθιε….ο θανατος σου η ζωη μου!

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα ελα ρε που εισαι?ναι ο ηλίθιος