Ο χειρότερος κινητήρας του grid συνεχίζει να είναι ο Honda RA617H, όπως γνωρίζουν πολύ καλά οι McLaren και Honda. Όταν, όμως, τα οικονομικά σου είναι άσχημα και θέλεις να τρέχεις με τον νεότερο κινητήρα, τότε η Honda μοιάζει ως μία λύση. Η μοναδική ομάδα που αγωνίζεται με περσινούς κινητήρες είναι η Sauber, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα, και όχι να «επικεντρωθεί στην αεροδυναμική» όπως μας έλεγε.

Σύμφωνα με αναφορά του έγκυρου Motorsport, η ελβετική ομάδα βρίσκεται στο τελικό στάδιο συζητήσεων, προκειμένου να χρησιμοποιεί το power unit των Ιαπώνων από το 2018, τερματίζοντας τη συνεργασία με τη Ferrari, η οποία ξεκίνησε το 2010. Η McLaren ίσως να μη συμφωνεί με αυτό, αφού θέλει να είναι ο μοναδικός συνεργάτης της Honda, αλλά οι αλλαγές στους κανονισμούς επιτρέπουν στη FIA να επιβάλει την προμήθεια κινητήρων σε περισσότερες από μία ομάδες, ώστε να μην υπάρξει το πρόβλημα που αντιμετώπισε η Red Bull το 2015.

Μέχρι τις 6 Μαΐου, θα πρέπει να ενημερωθεί η Παγκόσμια Ομοσπονδία για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούν οι ομάδες το 2018, συνεπώς αναμένεται επίσημη ανακοίνωση μέσα στις επόμενες ημέρες. Η McLaren έχει επίγνωση της κατάστασης, γι’ αυτό και ο επί κεφαλής της ομάδας, Eric Boullier, δήλωσε πως, βάσει των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Honda, ίσως θα ήταν καλύτερα αν είχε μια δεύτερη ομάδα, για να παίρνει περισσότερα δεδομένα για τους κινητήρες της.