Πρωταθλητές στη χρήση αυτοκινήτου οι Έλληνες

Σχετικά άρθρα

Η πρόσφατη έρευνα της εταιρίας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Boston Consulting Group (BCG) και το ινστιτούτο δημοσκοπήσεων Ipsos, έδειξε πως οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσον όρο 9 ώρες και 35 λεπτά στις μετακινήσεις κάθε εβδομάδα, με το αυτοκίνητο να είναι το προτιμώμενο μέσο μεταφοράς, ακόμη κι αν οι χρήστες δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Εκτός Σαββατοκύριακου, οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 58 λεπτά σε μηχανοκίνητα οχήματα (αυτοκίνητα και δίτροχα). Ειδικότερα, περνούν 3 ώρες και 42 λεπτά στο αυτοκίνητο (ως οδηγοί, συνοδηγοί ή επιβάτες), ένα αδιαφιλονίκητο μέσο μεταφοράς για τις καθημερινές διαδρομές.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Ευρωπαίοι μετακινούνται κατά κύριο λόγο για να πάνε στη δουλειά ή για να πάνε τα παιδιά τους στις καθημερινές δραστηριότητες, ενώ σημαντικές είναι και οι διαδρομές για αγορά τροφίμων ή ακόμη για διοικητικά διαβήματα.

Σύμφωνα με την έρευνα, το αυτοκίνητο είναι ακόμη πιο αδιαφιλονίκητο για τους ανθρώπους που κατοικούν στην ύπαιθρο ή στις περιφέρειες των πόλεων, καθώς το 70% των Ευρωπαίων το χρησιμοποιούν στην ύπαιθρο και το 67% στην περιφέρεια κάποιας πόλης, έναντι 54% μέσα στην πόλη.

Οι λεγόμενες ήπιες μορφές μετακίνησης δεν υπολείπονται: έτσι οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 57 λεπτά για να μετακινηθούν με τα πόδια ή με ποδήλατο, ενώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι τα λιγότερο δημοφιλή (1 ώρα και 40 λεπτά).

Πρωταθλητές οι Έλληνες

Όσον αφορά την εθνικότητα, οι Έλληνες, με 13 ώρες και 2 λεπτά εβδομαδιαίως, είναι οι Ευρωπαίοι που περνούν τον περισσότερο χρόνο στον δρόμο για τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ οι Γάλλοι κλείνουν την κατάταξη με 7 ώρες και 12 λεπτά. Ο Σιλβέν Ντουραντόν, διευθύνων σύμβουλος και εταίρος του BCG στο Παρίσι δήλωσε:

Ένα πολύ σημαντικό μέρος του διαθέσιμου χρόνου των Ευρωπαίων αναλώνεται στις μετακινήσεις. Αυτό δείχνει σε ποιο βαθμό η μετακίνηση έχει τεράστια επίπτωση στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένα μεγάλο μέρος των Ευρωπαίων θα ήταν έτοιμοι να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους αν πραγματοποιούνταν οι απαραίτητες επενδύσεις στις μεταφορές. Έτσι, το 72% δηλώνει ότι θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το 66% θα χρησιμοποιούσε λιγότερο συχνά το αυτοκίνητό του και το 44% θα επέλεγε συχνότερα να μετακινηθεί ως συνοδηγός ή να μοιραστεί το αυτοκίνητο με άλλους επιβάτες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 28 Μαρτίου σε δείγμα 10.018 ανθρώπων ηλικίας τουλάχιστον 15 ετών σε δέκα χώρες της Ευρώπης (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία Ελλάδα, Ισπανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Ουάσιγκτον: Αντιμέτωποι με περιοριστές ταχύτητας οι οδηγοί που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας

Οι αρχές της Ουάσιγκτον αποφάσισαν να επιτρέψουν την τοποθέτηση περιοριστών ταχύτητας στα αυτοκίνητα των οδηγών εκείνων που έχουν καταδικαστεί για σοβαρές παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας. Σύμφωνα...
Autoblog.gr