Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Νόμος! Έτσι, έχοντας δει την McLaren P1 LM δύο φορές να κάνει δοκιμές στο Nürburgring, και σχεδόν ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του στο Goodwood Festival of Speed, έρχεται σήμερα η βρετανική εταιρία να ανακοινώσει ότι το δημιούργημα της διένυσε τα 20,81 χλμ. του Nordschleife σε 6:43,2. Αυτός ο χρόνος είναι πιο γρήγορος, από αυτόν που σημείωσε το ηλεκτρικό Νιο EV, που πέτυχε χρόνο 6:45.90.

Η P1 LM αποτελεί την έκδοση δρόμου της P1 GTR, με την μετατροπή να γίνεται από την Lanzante, με τις ευλογίες της βρετανικής εταιρίας. Τους τελευταίους έντεκα μήνες, κατασκευάστηκαν και τα πέντε αυτοκίνητα παραγωγής της P1 LM, με το πανομοιότυπο πρωτότυπο XP1LM να ήταν αυτό που έτρεξε στην διάσημη γερμανική πίστα. Κατά τη διάρκεια των τελικών φάσεων στο Nurburgring Nordschleife, το XP1LM πέτυχε τον ταχύτερο γύρο των 6 λεπτών 43 δευτ. και 2 δεκάτων, και αμέσως μετά από αυτό το νέο ρεκόρ, το αυτοκίνητο επέστρεψε στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Kenny Brack, ο οποίος είναι γνωστός για την νίκη του στο Indianapolis 500 του 1999, ενώ είναι πρωταθλητής του Indy το 1998, έχοντας κατακτήσει το 2009 το χρυσό μετάλλιο στα X-Games.

Αν θεωρείς την Lanzante άσχετη, να σου θυμίσω ότι η αγωνιστική ομάδα της εταιρίας κέρδισε το 24ώρο αγώνα του Le Mans το 1995 με μια McLaren F1 GTR, με την McLaren να κατασκευάζει μόνο 5 F1 LM, επειδή οι Βρετανοί πίστευαν ότι δεν θα μπορούσαν να πουλήσουν περισσότερες. Όμως, ο Σουλτάνος του Brunei αγόρασε 3 (δύο μαύρες και μια πορτοκαλί), και δεν έμειναν πολλές για τους υπόλοιπους εκατομμυριούχους. Σήμερα, η LM3 ανήκει στον Ralph Lauren, η LM2 σε κάποιον συλλέκτη στην Αμερική, με την XP1 LM (επίσης πορτοκαλί) να βρίσκεται στα κεντρική της McLaren, στο Woking.

Οι αλλαγές της P1 LM, σύμφωνα με την Lanzante, ξεκινούν από τον κινητήρα. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στο hardware του 3,8-λίτρων V8 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει πλέον 1000 άλογα, όσα και η P1 GTR, με καύσιμο 99 οκτανίων.

Στο χώρο του κινητήρα υπάρχει επίχρυση θωράκιση θερμότητας, ενώ οι καταλύτες και οι πολλαπλές εξαγωγής είναι κατασκευασμένοι από το εξωτικό «υπερ-κράμα” Inconel, εξοικονομώντας 4,5 κιλά σε βάρος. Επιπλέον, τα intercoolers των turbo διαθέτουν ακόμα πιο αποτελεσματικούς πυρήνες, ώστε να διατηρούν τη δύναμη του κινητήρα και σε υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας.

Περνώντας στο σασί, οι ζάντες και τα ελαστικά είναι αποκλειστικά εξελιγμένα για την P1 LM, με το Race Active Chassis Control και άλλα μέρη της P1 GTR να παραμένουν αυτούσια.

Η LM είναι 60 κιλά ελαφρύτερη από την P1 GTR, εξαιτίας της αφαίρεσης διάφορων αγωνιστικών μερών της δεύτερης, όπως οι μπουκάλες ανύψωσης, με την χρήση ελαφρύτερων καθισμάτων, με τα παράθυρα από Lexan, και τη χρήση βιδών από τιτάνιο. Το set up του αυτοκινήτου θα γίνει από τον Kenny Brack στη πίστα του Nürburgring.

Σχεδιαστικά, η P1 LM διαθέτει πρακτικά αυτούσιο το bodykit της P1 GTR, αλλά η αεροδυναμική της απόδοση είναι ακόμα καλύτερη, εξαιτίας της επανασχεδιασμένης πίσω αεροτομής και των μεγαλύτερων εμπρός splitter, που συνολικά αυξάνουν την κάθετα παραγόμενη δύναμη κατά 40%. Η οροφή της P1 LM είναι από γυμνό carbon, ενώ άλλες αισθητικές αλλαγές είναι οι πορτοκαλί δαγκάνες των φρένων στα πορτοκαλί αυτοκίνητα, και ασημί στα γκρι.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό, ο πίνακας οργάνων, τα καθίσματα, τα εσωτερικά των θυρών κλπ είναι από carbon, ενώ το air condition είναι στον βασικό εξοπλισμό. Τέλος, η παράδοση των P1 LM θα γίνεται από την Lanzante Ltd., με τα αυτοκίνητα να διαθέτουν ένα πλήρες σετ εργαλείων, με τους τυχερούς ιδιοκτήτες να παραλαμβάνουν και ένα μοντελάκι του αυτοκινήτου τους σε κλίμακα 1:8.