Δεν έχει περάσει ένας μήνα από την στιγμή που η Fisker παρουσίασε το EMotion, με την αμερικάνικη εταιρία να ανακοινώνει ότι έχει ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για ηλεκτρικό sedan της, και ήδη τα πρώτα προβλήματα βγήκαν στην επιφάνεια.


Ο προμηθευτής μπαταριών της, Nanotech Energy, επιβεβαίωσε ότι αποχώρησε από τη σύμπραξη με την εταιρία, αφήνοντας τη τελευταία ξεκρέμαστη. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι μεγαλύτερο απ’ότι ακούγεται, καθώς η Fisker έχει ανακοινώσει ότι το αυτοκίνητο -κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο- θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αγνώστου -μέχρι στιγμής- ιπποδύναμης, ο οποίος θα τροφοδοτείτο από από μια νέα μπαταρία με τεχνολογία γραφενίου, εξελιγμένη από τη Nanotech.

Και όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες που ασχολούνται με τέτοια τεχνολογία. Η μπαταρία αυτή, θα έδινε στο αυτοκίνητο αυτονομία 400 μιλίων (640 χλμ), και μέσα σε μόλις 9 λεπτά φόρτισης με ταχυφορτιστή, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει 160 χλμ αυτονομίας.

Σε συνέντευξη του, ο πρόεδρος και διευθύνον σύμβουλος της Nanotech Energy, Jack Kavanaugh, δήλωσε:

Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στο χρονοδιάγραμμα του Henrik Fisker, θα έπρεπε να επικεντρωθούμε σε αυτό, και μόνο σε αυτό. Δεν ήταν σωστό για εμάς, ως εταιρεία, να επικεντρωθούμε μόνο σε ένα project.

Από την πλευρά του, ο Fisker δήλωσε ότι πλέον θα απευθυνθεί στην LG Chem, και αντί για μπαταρίες με γραφένιο, το EMotion θα χρησιμοποιεί τις κυλινδρικές ιόντων-λιθίου NCM της κορεάτικης εταιρίας. Χαρακτηριστικά ο Fisker είπε:

Αυτές οι νέες μπαταρίες της LG Chem, είναι ότι πιο τελευταίο τεχνολογικά έχει να παρουσιάσει η εταιρία. Κάναμε το δικό μας έλεγχο αυτών των μπαταριών και και εξακριβώσαμε ότι θα μας δώσει τη δύναμη που χρειαζόμαστε, και την ικανότητα γρήγορης φόρτισης.

Παρόλα αυτά η εταιρία δηλώνει ότι δεν θα επηρεαστεί το χρονοδιάγραμμα, και το αυτοκίνητο της θα κυκλοφορήσει το 2019.

  • χωρίς γραφένιο δεν υπάρχει φίσκερ.

  • Mika

    Ειναι αυτονοητο πως τα τσουγκρισαν χωρις επιστροφη!