Τι και αν οι διαφημίσεις τσιγάρων έχουν απαγορευτεί εδώ και πολλά χρόνια στην Formula 1; Η Ferrari και η Philip Morris δεν φαίνεται να αποθαρρύνονται από την απόφαση αυτή, και έτσι ανακοίνωσαν επίσημα ότι ανανεώνουν την συνεργασία τους για την ομάδα της F1, Scuderia Ferrari.

Το 2010 είχε προκληθεί σάλος με το λογότυπο γραμμωτού κώδικα που είχε πάνω στα μονοθέσια της η Ferrari, με τους ισχυρισμούς να ήθελαν ότι έκανε υποσυνείδητη διαφήμιση του λογότυπου της Marlboro. Η Ferrari είχε βγάλει τότε ανακοίνωση που έλεγε ότι δεν είχαν καμία σχέση τα αυτοκόλλητα εκείνα με την Marlboro και πως αυτά ήταν μέρος του βαψίματος του μονοθεσίου, αλλά από τον αμέσως επόμενο αγώνα δεν τα είδαμε ξανά πάνω στα μονοθέσια της.

Τελευταία φορά που το λογότυπο της Marlboro βρέθηκε πάνω σε μονοθέσιο της Scuderia ήταν στο Κινέζικο Grand Prix του 2007 (άνωθεν φωτογραφία).

Η λιτή ανακοίνωση της Ferrari για τη νέα συμφωνία είναι η ακόλουθη:

Η Ferrari SA ανακοινώνει πως η Scuderia Ferrari ανανεώνει την πολυετή συνεργασία της με την Philip Morris International. Η συμφωνία συνεχίζει τη συνεργασία μεταξύ της Philip Morris International και της Scuderia Ferrari, μια συνεργασία μεγαλύτερη των 40 χρόνων.