Πολλά γίνονται αυτό το καιρό στον μαγικό κόσμο της Formula 1 αλλά επειδή ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος δεν προλαβαίνω να αφιερώσω μεγάλο κομμάτι στο blog ώστε να σας μεταφέρω τα νέα. Ας δούμε όμως τα φλέγοντα θέματα που κυριάρχησαν αυτές τις 2 εβδομάδες…


Καταρχήν η Pirelli, η Avon και η Michellin θέλουν να μπουν στην F1 μιας και η Bridgestone έχει αποφασίσει ότι δεν θα συνεχίσει την προμήθεια ελαστικών στην F1. Τι ακριβώς θα γίνει με τα ελαστικά των επόμενων σαιζόν δεν είναι ακόμη γνωστό αλλά σίγουρα το θέμα θα έχει ενδιαφέρον.

Πάμε στο άλλο φλέγον θέμα των ημερών που είναι ο χρωματικός συνδυασμός της Ferrari. Σύμφωνα με τους Άγγλους της εφημερίδας Times, τα barcodes που βρίσκεται πάνω στο μονοθέσιο της Ferrari ίσως διαφημίζουν έμμεσα την γνωστή μάρκα τσιγάρων “Marlboro” της καπνοβιομηχανίας Philip Morris. Όπως είναι γνωστό, η Philip Morris είναι βασικός χορηγός της Ferrari αλλά οι διαφημίσεις καπνού έχουν απαγορευτεί στην Formula 1 στις περισσότερες χώρες. Οι Άγγλοι λοιπόν, ζητούν από την Βρετανική και Ισπανική κυβέρνηση να ερευνήσει εάν με αυτά τα barcodes που βρίσκονται πάνω στα μονοθέσια της Scuderia γίνεται έμμεση διαφήμιση της Marlboro.

Η Ferrari αρνείται πεισματικά ότι διαφημίζει την γνωστή εταιρία τσιγάρων και στο αναλυτικό δελτίο τύπου που εξέδωσε την περασμένη Πέμπτη αναφέρει ότι τα barcodes αποτελούν μέρος του βαψίματος του μονοθεσίου και δεν έχουν καμία σχέση με την Philip Morris. Μάλιστα αναφέρει ότι η Ferrari έχει να τοποθετήσει το λογότυπο Marlboro πάνω στα μονοθέσια της από το 2008 παρότι μερικές χώρες επιτρέπουν να γίνεται διαφήμιση τσιγάρων.

Σε ότι αφορά τα F-Duct η Red Bull Racing ανακοίνωσε ότι ούτε στην Βαρκελώνη θα παρουσιάσει την πρόταση της αφού δεν το έχει ετοιμάσει ακόμη ώστε να αποδίδει. Από την άλλη η Sauber θα διαθέτει το δικό της σύστημα F-Duct καθώς και ένα αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο στη Βαρκελώνη που ίσως την βοηθήσει ώστε να πάρει τους πρώτους της βαθμούς για φέτος.

Τέλος η Ferrari, ετοιμάζεται πυρετωδώς για το Ισπανικό Grand Prix και στις δοκιμές σε ευθεία που επιτρέπεται να κάνουν οι ομάδες 4 φορές τον χρόνο, δοκίμασε το περασμένο Σάββατο στην πίστα του Vairano με οδηγό τον Giancarlo Fisichella, μια νέα πίσω πτέρυγα η οποία θα δουλεύει σωστά με το δικό της F-Duct. Επίσης η Ferrari δοκίμασε τους νέους καθρέπτες που εδράζουν στο σασί, μιας και η FIA απαγόρευσε τους καθρέπτες που βρισκόταν στα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα. Υπομονή, λίγες ημέρες έμειναν ακόμη μέχρι να έχουμε πάλι δράση.

[Πηγή: GMM | Ferrari]

Δελτίο Τύπου Ferrari (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • johnnyxp64

    ” τα barcodes που βρίσκεται πάνω στο μονοθέσιο της Ferrari ίσως διαφημίζουν έμμεσα την γνωστή μάρκα τσιγάρων «Marlboro» της καπνοβιομηχανίας Philip Morris”

    καλα τωρα το πηραν χαμπαρι αυτο???

    και αυτο με τους καθρεπτες ειναι γελιο, ο οδηγος δεν μπορει να δει αν δεν γυρισει το κεφαλι! αμα γυρισει το κεφαλι και οχι το ματι, παει για γρουβες!

  • βασικά αυτό με τους καθρέπτες έγινε επειδή οι καθρέπτες που ξεκινούσαν από τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα “έτρεμαν” όταν κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα και δεν μπορούσαν οι οδηγοί να δούνε καλά.

  • michalis

    …kai episis i Ferrari ekmetaleuotan kai auto exontas tous kathreptes san aerodunamiko voithima! twra pantws apwrw pou antigrafoun maniodws tin McLaren kaneis den milaei! ti na pw pia gia tin Ferrari tosa xronia ta idia! o Schumacher sti Mercedes GP den paei kala giati ekei paizoun timia! krima giauton pou emathe p……a na paizei!

  • stathis

    na rwtisw kati paidia… tha deiksei kaneis ta dokimastika h pali tha paleuoume na ta doume mesw web ? (kai ama kataferoume)

    • Πάλι θα παλεύουμε μέσω web… το conn-x δεν έχει ανακοινώσει κάτι και ο Alpha στο πρόγραμμά του έχει μόνο τον αγώνα της Κυριάκης

  • Mika

    Pali ta idia sk…..a dhladh….???Toulaxiston na doume ton agwna….

    • Ναι…. Ευτυχώς έχουμε την λύση του lasexta και του BBC