Test Drive: Δοκιμάζουμε το Abarth 595 Competizione facelift

Σχετικά άρθρα

Μόνο τυχαία δεν είναι η φωτογραφία ανοίγματος, έχοντας πρώτο πλάνο τον κ@λο και τις τέσσερις καπνισμένες “κάνες” του πρησμένου Σκορπιού. Και αυτό γιατί, παρότι το μέγεθος του που δεν θα σου γεμίζει το μάτι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι αν το πετύχεις στον δρόμο θα είναι επειδή θα σε έχει προσπεράσει.

Λίγη ιστορία που δίνει αξία στο σήμερα

Η Abarth είναι κάτι παραπάνω από μια after market βελτιωτική εταιρία της Fiat, καθώς η πλούσια -σχεδόν 70χρονη- ιστορία της, γεμάτη από ρεκόρ και καινοτομίες, τόσο σε αγωνιστικό επίπεδο όσο και σε αυτοκίνητα δρόμου, χρειάζεται ολόκληρα “σεντόνια” για να αποτυπωθεί. Προέρχεται από το όραμα και την γενναιότητα του Karl Abarth, με τα αυτοκίνητα που έχουν αφήσει το δικό τους σημάδι στην Ιταλική και διεθνή αυτοκίνηση.

Μετά από μία καριέρα σαν οδηγός αγώνων και αναβάτης μοτοσυκλετών, ο Karl Abarth ίδρυσε την ομώνυμη εταιρία μαζί με τον Guido Scagliarini το 1949, παράγοντας αγωνιστικά αυτοκίνητα βασισμένα σε μοντέλα της Fiat. Παράλληλα με τους αγώνες, η εταιρεία άρχισε να παράγει κιτ βελτίωσης τα οποία αύξαναν τις επιδόσεις, την ισχύ και την ταχύτητα των εργοστασιακών αυτοκινήτων.

Περνώντας διάφορες φάσεις, φτάνοντας μέχρι το σημείο του κλεισίματος το 1981, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία την αναγέννησε πριν από 10 χρόνια. Από τότε μας έχει χαρίσει μερικές πολύ λατρευτές και μοναδικές κατασκευές, και αυτό γιατί εξακολουθεί να διατηρεί το μοναδικό DNA της, που είναι συνώνυμο της απόδοσης, της οδηγικής απόλαυσης και της σπορ γοητείας, χαρίζοντας σου έντονα συναισθήματα όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι ενός μοντέλου της.

Στα συν

  • Δύναμη κινητήρα
  • Εμφάνιση
  • Ευελιξία
  • Ήχος εξάτμισης

Στα μείον

  • Τραγικό κιβώτιο
  • Στενά καθίσματα

Το αυτοκίνητο

Το καλοκαίρι του 2015, η Fiat ανανέωσε το 500, μετά από 8 χρόνια εμπορικής πορείας. Με την έκδοση Abarth να βασίζεται στο διάσημο και χαριτωμένο αστικό μοντέλο, αναπόφευκτα ακολούθησαν και οι facelift εκδόσεις της γκάμας του 595. Αυτό πλέον αποτελείται από επίπεδα εξοπλισμού: το “απλό” 595 με 145 άλογα, το 595 Pista με 160 άλογα, το 595 Turismo με 165 άλογα, για να κάτσει στην κορυφή το 595 Competizione με 180 άλογα, αυτό που είχαμε για δοκιμή.

Σχολιάζοντας την εμφάνιση, το αυτοκίνητο είναι οπτικός “οργασμός”, καθώς όπου και να το κοιτάξεις θα σε συναρπάσουν οι μικρές λεπτομέρειες. Πραγματικά, κοίταξε το! Βγάζει αγριάδα και έτοιμο να σε “δαγκώσει” χωρίς καν να κινείται. Είναι πραγματικά αξιέπαινος ο τρόπος με τον οποίο ένα “γλυκούλη και μοδάτο αυτοκινητάκι” μετατρέπεται σε λύκο, με την περιποίηση της Abarth.

Έτσι, το ανανεωμένο 595 έχει πολλά νέα χαρακτηριστικά που βελτιώνουν τις επιδόσεις, με το εμπρός μέρος, για παράδειγμα, να είναι επανασχεδιασμένο, διαθέτοντας εισαγωγή αέρα η οποία αυξάνει την ψύξη του κινητήρα κατά 18%. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται και η απόδοση του κινητήρα, που στην τελική, αυτό είναι που επιζητούν όλοι. Δώσε άλογα στο λαό.

Ακολουθώντας το 500 facelift, τα φωτιστικά σώματα είναι νέα, και στο Competizione (και στο Turismo) είναι τεχνολογίας xenon, ενώ πιο κάτω στον προφυλακτήρα υπάρχουν τα LED φώτα ημέρας. Τα xenon, εκτός από οπτική αναβάθμιση, προσφέρουν πλούσια και “ψυχρή” δέσμη φωτός και άριστη αποδοτικότητα σε όλες τις καιρικές συνθήκες, όντας σχεδόν τρεις φορές πιο φωτεινά και μεγαλύτερης διάρκειας από τα πιο κλασσικά συστήματα φωτισμού αλογόνου.

Οι μηχανικοί της Abarth εργάστηκαν και στον πίσω προφυλακτήρα δημιουργώντας έναν πιο “επιθετικό” διαχύτη, ο οποίος ενσωματώνει τις τετραπλές απολήψεις της επικής Record Monza εξάτμισης. Ειδικά ένθετα σε σκούρο γκρι χρώμα, υπάρχουν στον προφυλακτήρα του 595 Competizione, με την εμφάνιση να ολοκληρώνεται από την -σχετικά- διακριτική αεροτομή οροφής, και τις νέες 17άρες ζάντες αλουμινίου Supersport, που είναι 7% ελαφρύτερες και διαθέτουν 50% μεγαλύτερη επιφάνεια ψύξης, έχοντας ως αποτέλεσμα και την ενίσχυση του συστήματος πέδησης.

Μιλώντας για αυτό, μόνο απαρατήρητες δεν θα περάσουν οι κατακόκκινες τετραπίστονες αλουμινένιες monoblock δαγκάνες της Brembo στον εμπρός άξονα, που πιέζουν αεριζόμενους δίσκους 305×28 χλστ., ενώ πίσω υπάρχουν μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 240×11 χλστ. Στα διακριτικά στοιχεία του νέου 595 υπάρχουν τα καλύμματα καθρεπτών, πλευρικές λωρίδες και η διχρωμία γκρι Pista/κόκκινο Abarth.

Εσωτερικό

Και αν η εξωτερική εμφάνιση είναι γεμάτη λεπτομέρειες, περνώντας στην καμπίνα όπου και να κοιτάξεις θα δεις όμορφα στοιχεία, που συνολικά σε κάνουν να γουστάρεις να βρίσκεσαι μέσα του. Επηρεασμένος από την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας, που είναι σήμερα, το νέο Abarth 595 προσφέρει την καλύτερη ψυχοθεραπεία. Όσο πιεσμένος, κουρασμένος και γεμάτος σκοτούρες να είσαι, τόσο τα ξεχνάς όλα όταν κάτσεις στα bucket καθίσματα Corsa της Sabelt.

Αν χωρέσεις βέβαια, καθώς για το δικό μου ανάστημα και σωματότυπο (1.92 και περί 100+ κιλών) έχουν δύο σοβαρά μειονεκτήματα. Πρώτον οι βάσεις στήριξης τους είναι ψηλές, και δεύτερον τα βρήκα σχετικά στενά, τόσο στην πλάτη όσο και στην έδρα. Αν σε όλα αυτά προσθέσεις και την ηλιοροφή που διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής, η οποία κλέβει τον όποιο ζωτικό χώρο υπάρχει πάνω από το κεφάλι σου (από την ήδη ψηλή θέση οδήγησης), δεν θα σου κρύψω ότι η οδήγηση του ήταν μια σχετική ταλαιπωρία.

Για “νορμάλ” ανθρώπους είναι σαφέστατα καλύτερα τα πράγματα, καθώς τα καθίσματα συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων σε πλευρική στήριξη και είναι ιδανικά για σπορ οδήγηση, χάρη στην ικανότητά τους να σου μεταφέρουν με ακρίβεια κάθε ελάχιστη μετατόπιση φορτίου. Εν ολίγοις, “φοράς” το αυτοκίνητο. Αλλά και πάλι η ηλιοροφή είναι αχρείαστη.

Βάζοντας αυτά στην άκρη, η καμπίνα του 595 Competizione είναι πολεμική, και σχεδόν σε τίποτα δεν θυμίζει τις πολιτικές εκδόσεις του 500. Υπάρχουν επενδύσεις alcantara σε ταμπλό/τιμόνι/καθίσματα, ενώ και το ανθρακόνημα κάνει αισθητή την παρουσία του.

Δες απλά τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και το τιμόνι. Ταπεινά μιλώντας…interior p0rn, που αναδεικνύουν στο έπακρο τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Επιπλέον, το νέο flat-bottom τιμόνι με viewfinder και χοντρή στεφάνη σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική σπορ οδήγηση. Η επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας, η οποία ήταν ανέκαθεν ένα από τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά του 595, έχει γκρι ματ επένδυση, όμοια με αυτή που υπάρχει σε αρκετά σημεία. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το ταμπλό από ανθρακόνημα, προερχόμενο από το 695 Biposto.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων γνωστός και απαράλλαχτος από το pre-facelift μοντέλο, εξακολουθεί να είναι όμορφος και ευανάγνωστος. Η TFT οθόνη των 7 ιντσών δείχνει την ταχύτητα, με αριθμούς, στο κέντρο, τις στροφές στο αριστερό μέρος του εξωτερικού δακτυλίου, την θερμοκρασία του νερού στο αριστερό μέρος του εσωτερικού δακτυλίου, τον δείκτη για την βενζίνη στα δεξιά και το “Eco Index” λίγο πιο έξω. Στο εσωτερικό του κύκλου, εκτός από την ταχύτητα, προβάλλονται η αυτονομία, η στιγμιαία κατανάλωση και άλλες σχετικές πληροφορίες.

Τώρα θες να μιλήσουμε για σύστημα infotainment, χώρους πίσω επιβατών και χώρο αποσκευών; Όχι; Ούτε εγώ. Εξάλλου τι μπορείς να πεις για τα 185 λίτρα για τις αποσκευές και τα διακοσμητικά πίσω καθίσματα, που ούτε για τιμωρία δεν θα έβαζα το παιδί μου (λέμε τώρα, όταν αποκτήσω). Ούτε η βασική οθόνη 5 ιντσών στην κορυφή της κονσόλας είναι άξια αναφοράς, καθώς είναι μικρή και αργή. Αν ξοδευτείς, αυτό που αξίζει είναι η νέα οθόνη 7 ιντσών του Uconnect, καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει και το Abarth Telemetry για τη μέτρηση των οδηγικών σου επιδόσεων, ενώ έχει προφορτωμένες πίστες, με σκοπό τη μελέτη του στυλ οδήγησης και την βελτίωσή του. Έτσι, γιατί η Abarth θέλει να σε κάνει καλύτερο οδηγό, που φυσικά αν θες μπορείς να μοιραστείς σε κοινωνικά δίκτυα.

Κινητήρας

Κάτω από το μικρό καπό του Abarth 595 Competizione βρίσκεται ο γνωστός και μη εξαιρετέος 1400άρη T-Jet, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας. Διαθέτει αλουμινένιο block, που χάρη στο turbo της Garrett και το φίλτρο της BMC αποδίδει 180 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής –με το Sport ενεργοποιημένο– στις 3.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας, στην προκειμένη περίσταση, συνδυάζεται με ένα αυτοματοποιημένο σειριακό 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με paddles στο τιμόνι και κουμπιά στην θέση του επιλογέα ταχυτήτων.

Και ενώ βλέποντας τα νούμερα, εντυπωσιάζεσαι από τα 132 άλογα/λίτρο και 1.110 -μετρημένα- κιλά του (6 κιλά/ίππο), από τα πρώτα μέτρα που θα οδηγήσεις το αυτοκίνητα θα ξενερώσεις απίστευτα από το τραγικό κιβώτιο. Απλά δεν υπάρχουν λόγια για να το περιγράψω, και ακόμα πιο απογοητευτικό είναι το γεγονός ότι κάποιοι μηχανικοί υπέγραψαν για να μπει στην παραγωγή ένα τέτοιο κιβώτιο. Δεν θυμίζει απλά τα αυτόματα κιβώτια της δεκαετίας του ’90, αλλά τα κακά παραδείγματα εκείνων, τύπου Smart ForTwo πρώτης γενιάς.

Η πρώτη σχέση είναι πιο μακριά από το χειροκίνητο, με το πρώτο facepalm να έρχεται στην πρώτη αλλαγή. Το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί είναι ικανό να ανάψω ένα τσιγάρο, άσχετα αν δεν καπνίζω. Την δουλειά του την κάνει μόνο όταν κινείσαι με χαλαρούς ρυθμούς βόλτας. Κατά τ’άλλα, τα ανεβάσματα είναι αργά και απότομα, ενώ τα κατεβάσματα άκομψα, και όχι τότε που τα θες. Με τα paddles βελτιώνεται λιγάκι σε αμεσότητα, αλλά όχι σε ταχύτητα.

Και οι κακές αλλαγές συνεχίζονται και στις επόμενες σχέσεις. Είναι αδιανόητο να έχεις φορτώσει την 2α για παράδειγμα, να ζητάς την 3η, και να νιώθεις “στο περίμενε”. Ξενερώνεις, χάνεται η μαγεία. Κολλάς – ξεκολλάς απότομα στο κάθισμα, και μέχρι να ξανά φουσκώσει η τουρμπίνα έχεις προλάβει να αλλάξεις και σταθμό στο ραδιόφωνο.

Παρόλα αυτά το εργοστάσιο είναι αισιόδοξο ότι μπορεί να κάνει καλούς χρόνους. Έτσι, για τα 0-100 χλμ/ώρα ανακοινώνεται ότι χρειάζεται 6,9 δευτ. (6,7 το χειροκίνητο). Η πράξη, όμως, είναι διαφορετική, καθώς ποτέ δεν καταφέραμε να δούμε χρόνο κοντά ή κάτω από 7 δευτ., με το VBox μας να δείχνει στην καλύτερη περίπτωση 7,25 δευτ. Δεν είναι κακό, αλλά θα έπρεπε να ήταν πολύ καλύτερο.

Βάζοντας στην άκρη το κιβώτιο, ο κινητήρας χαμηλά είναι “νεκρός” εμφανίζοντας έντονο lag, αλλά όταν ξυπνήσει είναι εύστροφος και με χαρακτήρα. Θα διακρίνεις την πλούσια και εκρηκτική δύναμη του, και μόλις περάσει τις 2.800 σ.α.λ. θα νιώσεις γερή κλωτσιά, βλέποντας τα χλμ/ώρα να ανεβαίνουν πολύ γρήγορα, μέχρι την τελική που αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα, και πίστεψε με τα έπιασα και δεν ένιωσα ποτέ ότι βρισκόμουν στο όριο.

Αλλά έχουν αυτό το κάτι οι Ιταλοί, που τελικά σε ρίχνουν. Και αυτό το κάτι είναι η εξάτμιση της Record Monza. Δεν υπάρχει σύνολο μέχρι 2.000 κ.εκ. (αν όχι και παραπάνω) που να έχει τόσο πωρωτικό, δυνατό και μπάσο ήχο. Ειδικά οι εκκινήσεις σε κρύα πρωινά, σε προκαλεί για ξερόγκαζα. Απλά δεν την χορταίνεις…Προφανώς σε πολύωρες μετακινήσεις γίνεται ελαφρώς κουραστική, αλλά είναι ένα τίμημα που μπορείς να υποστείς.

Η κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ., αλλά κατά την εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του και τα 550 χλμ. που γράψαμε το trip computer έγραψε 10 λίτρα/100 χλμ. Ακούγονται πολλά αλλά είναι αναμενόμενη ως επίδοση, και -προφανώς- δεν μπορεί να θεωρηθεί μειονέκτημα για το πάρα πολύ ικανό μικρό. Τέλος, οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται στα 134 γρ./χλμ, που σημαίνει ότι επιβαρύνεται με €160,8.

Μετρήσεις

Abarth 595 Competizione Auto Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 7,25 δευτ.
0-150 χλμ/ώρα 14,25 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 3,14 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 4,03 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 5,50 δευτ.
Τελική ταχύτητα 225 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 37,90 μέτρα σε 3,01 δευτ.

Τιμή

Και εκεί που μέχρι τον περασμένο Μάιο οι τιμές όλων των Abarth 595 ήταν απλησίαστες και εξωφρενικά υψηλές, η FCA Ελλάδας τις έριξε σημαντικά. Πιο συγκεκριμένα, το “απλό” Abarth 595, προφέρεται στην τιμή των €19.000, με τη μείωση στην τιμή, συγκριτικά με τον προηγούμενο τιμοκατάλογο, να αγγίζει τα €1.000. To 595 Pista ξεκινάει από τα €21.000, ενώ αρκετά σημαντικό είναι το όφελος για όσους θέλουν να αποκτήσουν την έκδοση 595 Turismo 1.4 T-Jet 165hp, με τη μείωση τιμής να αγγίζει τα €4.000, και έτσι η τιμή της διαμορφώνεται επίσης στα €21.000.

Στην τιμή των €25.000 προσφέρεται πλέον η έκδοση 595 Competizione 1.4 T-Jet 180hp, σε συνέχεια της πολύ σημαντικής μείωσης των €6.000. Στην κορυφή βρίσκεται το 695 Rivale που κοστίζει €32.000. Αναλυτικά τις τιμές των μοντέλων της Abarth μπορείς να τα βρεις εδώ

Στον δρόμο

Οι αλλαγές του facelift του Abarth στην έκδοση Competizione συνεχίζονται και κάτω από το “δέρμα”. Η γεωμετρία της ανάρτησης δεν έχει διαφορές, και αποτελείται από τα κλασικά γόνατα McPherson στο εμπρός μέρος και τον επίσης κλασικό ημιάκαμπτο άξονα στον πίσω.

Πατάει στα αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Dampers) της KONI σε όλες τις άκρες, που βελτιώνουν σημαντικά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Αυτά συνδυάζονται με τα κόκκινα ελατήρια της Brembo που διαθέτουν επικάλυψη σιλικόνης, ενώ ειδικά για το Competizione, οι αντιστρεπτικές τόσο εμπρός, όσο και πίσω, είναι παχύτερες.

Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένο πάτημα με κάμποση ενδοτικότητα και πλήρη έλεγχο του ελαφριού αμαξώματος, χωρίς έντονα κοπανήματα και αναπηδήσεις στις μεγάλες ανωμαλίες. Το σύνολο έχει διττό χαρακτήρα, καθώς όταν κινείσαι εντός πόλης σε ήρεμους ρυθμούς η απόσβεση είναι σχετικά ομαλή και υποφερτή, χωρίς να θεωρηθεί “καθημερινό”. Όταν, όμως, ανέβουν τα χιλιόμετρα και πατήσεις το κουμπί Sport, τότε περνάει περισσότερο λάδι στα αμορτισέρ με αποτέλεσμα ο έλεγχος του 595 να είναι εξαιρετικός.

Αυτό, σε συνδυασμό με το σύστημα TTC (Torque Traction Control), το οποίο πρακτικά λειτουργεί ως ηλεκτρονικό διαφορικό και μοιράζει σωστά τη δύναμη, κάνει το Competizione απολαυστικό και άπιαστο στα σφικτές διαδρομές. Η δύναμη περνά αποτελεσματικά και χωρίς άσκοπα σπινιαρίσματα στο δρόμο.

Άξιο αναφοράς είναι το σύστημα ευστάθειας, το οποίο σε αφήνει σε πολύ μεγάλο βαθμό να κάνεις “παιχνίδι”. Σε συνδυασμό με την κατανομή των μαζών (65% εμπρός / 35% πίσω), και το κοντό μεταξόνιο, το πίσω μέρος ελαφρώνει πολύ εύκολα -αλλά ομαλά- και θα σου επιτρέψεις να κάνει όμορφα πλασαρίσματα. Χαρακτηριστικό είναι ότι μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι μέχρι και μισή στροφή, πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά και σε επαναφέρουν ομαλά στην τάξη.

Αν θελήσεις ακόμα καλύτερο έλεγχο και ακρίβεια, θα πρέπει να ξέρεις ότι το 595 Competizione εφοδιάζεται προαιρετικά με το πακέτο Performance, που περιλαμβάνει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Abarth D.A.M., αλλά μπορεί να τοποθετηθεί μόνο στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο.

Συμπέρασμα

Το 595 Competizione είναι νευρικό αλλά όχι με την κακή έννοια. Είναι ένα “ζωντανό” αυτοκίνητο, συμμετοχικό και άκρως διασκεδαστικό. Δεν “πάει” μόνο του αλλά απαιτεί την πλήρη προσοχή και συμμετοχή σου, κάτι σαν τα αυτοκίνητα που ερωτεύτηκες όταν ήσουν μικρός.

Όχι ότι δεν παραμένει ακριβό, αλλά με την τιμή του αισθητά κάτω από τις €30.000, και τον πιο άγριο χαρακτήρα από κάθε αντίστοιχη πρόταση, το ανανεωμένο 595 Competizione είναι έρωτας. Αυτό το κιβώτιο και την ηλιοροφή να μην είχε, θα έκαναν την συμβίωση μου μαζί του ακόμα πιο αξιομνημόνευτη. Value for money δεν το λες, αλλά βλέπεις τα λεφτά σου να έχουν μεγαλύτερη αξία απ’ότι στο παρελθόν.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5> Δύναμη κινητήρα, Εμφάνιση, Ευελιξία, Ήχος εξάτμισης, <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Τραγικό κιβώτιο, Στενά καθίσματαTest Drive: Δοκιμάζουμε το Abarth 595 Competizione facelift
Autoblog.gr