Τον Αύγουστο, το διοικητικό συμβούλιο της Hyundai έδωσε το πράσινο φως προκειμένου να περάσει στη παραγωγή η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Santa Cruz, το οποίο παρουσιάστηκε στο κοινό το 2015. Σήμερα μαθαίνουμε από τον ανώτερο διευθυντή σχεδιασμού προϊόντων της Hyundai για την Αυστραλία, Andrew Tuitahi, ότι η κορεάτικη εταιρία εξετάζει και διάφορες εκδόσεις για το pickup. Πιο συγκεκριμένα, ο Tuitahi όταν ρωτήθηκε για το αν το συγκεκριμένο μοντέλο θα αποκτήσει μια πολυτελής έκδοση ή μια με δυνατότερο κινητήρα, ο αξιωματούχος της Hyundai παραδέχθηκε ότι και οι δύο αναλύονται, απαντώντας:

Είναι σίγουρα μια σκέψη. Όταν δώσαμε τα στοιχεία μας στην Σεούλ με βασικά κριτήρια, ένα από τα στοιχεία ήταν οι εκδόσεις της καμπίνας, και το άλλο η απόδοση του κινητήρα.

Συνέχισε λέγοντας πως η εταιρεία του δίνει προσοχή σε αυτό που έκανε η Volkswagen με τον V6 κινητήρα στο Amarok, και ταυτόχρονα περιμένει την Ford να αποκαλύψει το Ranger Raptor. Αλλά υπάρχει το ζήτημα της τιμολόγησης, καθώς η Hyundai πρέπει να υπολογίσει προσεκτικά πόσα χρήματα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν οι πελάτες για ένα pickup επιδόσεων.

Ένας άλλος προβληματισμός για την εταιρία είναι το καύσιμο που θα χρησιμοποιούν οι κινητήρες, βενζίνη ή πετρέλαιο. Ο πρώτος πιθανότατα θα είναι ο γνωστός biturbo 3,3-λίτρων V6, απόδοσης 370 ίππων, που υπάρχει στα ράφια της εταιρίας. Ο δεύτερος πιθανότατα θα είναι ένας νέος που ετοιμάζει η Genesis για τα μοντέλα της, και ίσως ταιριάζει περισσότερο στα γούστα των Ευρωπαίων καταναλωτών.

Όπως και να έχει, φαίνεται ότι το μοντέλο της Hyundai θα εφοδιάζεται και με έναν εξακύλινδρο κινητήρα

  • SAMURAI-66

    Απο τα συμφραζομενα μπορεις να εξαγεις το συμπερασμα οτι δεν ειναι απιθανο το σημα της genesis να κοσμησει το pickup την μαμας hyundai,θα ηταν η καλυτερη λυση πιθανον να της δωσει ωθηση επιπλεον σαν παρουσια στο αδελφο premium brand.

  • scaniolos

    Οι Αυστραλοί θελουν UTE(pick up για τον υπόλοιπο κόσμο) μουλάρια!Με κατι λιγότερο απ V6 δεν τους βλεπω να πουλανε!

  • οι κορεάτες αυτή τη στιγμή είναι σε μεγάλη φόρμα.

  • panos

    απο την μια βγαζει το ioniq για να δειξει οτι ενδιαφερεται για την οικολογια
    κ απο την αλλη συζηταει για 6κυλινδρο ενω θα μπορουσε ανετα κ οικονομικα
    να κινει το pick up της με ενα 4κυλινδρο συνολο, υποκριτες, κ δεν ειναι μονο
    η hyundai που εχει τετοια πολιτικη αλλα καποιοι αλλοι κατασκευαστες τουλαχιστον
    εχουν παθος για την αυτοκινηση κ αυτο φαινεται απο τις πρωτοποριακες ιδεες κ
    λυσεις που εδωσαν κ συνεχιζουν να δινουν για διαφορα θεματα της αυτοκινησης,
    ενω απο την hyundai το μονο σημαντικο που μπορει να κρατησει κανεις ειναι το πως
    να εδραιωθεις αντιγραφοντας, κλεβοντας ιδεες κ ”κλεβοντας” σχεδιαστες,
    μηχανικους κλπ απο ανταγωνιστες κυριως απο ευρωπη κ πιο στοχευμενα απο
    γερμανια..

  • panos

    απο την μια βγαζει το ioniq για να δειξει οτι ενδιαφερεται για την οικολογια
    κ απο την αλλη συζηταει για 6κυλινδρο ενω θα μπορουσε ανετα κ οικονομικα
    να κινει το pick up της με ενα 4κυλινδρο συνολο, υποκριτες, κ δεν ειναι μονο
    η hyundai που εχει τετοια πολιτικη αλλα καποιοι αλλοι κατασκευαστες τουλαχιστον
    εχουν παθος για την αυτοκινηση κ αυτο φαινεται απο τις πρωτοποριακες ιδεες κ
    λυσεις που εδωσαν κ συνεχιζουν να δινουν για διαφορα θεματα της αυτοκινησης,
    ενω απο την hyundai το μονο σημαντικο που μπορει να κρατησει κανεις ειναι το πως
    να εδραιωθεις αντιγραφοντας, κλεβοντας ιδεες κ ”κλεβοντας” σχεδιαστες,
    μηχανικους κλπ απο ανταγωνιστες κυριως απο ευρωπη κ πιο στοχευμενα απο
    γερμανια..