Είναι γνωστή η φράση «ομάδα που κερδίσει, δεν αλλάζει». Από το 2014, η Mercedes έχει καταφέρει να αναρριχηθεί και να διατηρηθεί στην κορυφή. Η συνταγή της γερμανικής ομάδας είναι δοκιμασμένη, συνεπώς οι περισσότεροι θα σκεφτόταν πως δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή. Τα πράγματα, όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι, αφού οι επί κεφαλής του σχεδιασμού στο Brackley σκέφτονται σοβαρά να αλλάξουν concept για το 2018.

Δύο είναι οι σημαντικές διαφοροποιήσεις της W08 έναντι των SF70H και RB13. Η πρώτη έχει να κάνει με το μακρύ μεταξόνιο και η δεύτερη με την κλίση του μονοθεσίου. Η κλίση του γερμανικού μονοθεσίου είναι 0,9°, όταν η κλίση της SF70H είναι 1,6° και της RB13 1,5°. Το 0,9 είναι το μικρότερο νούμερο στο grid, κάτι που ίσως αλλάξει εν όψει 2018.

Ένας μηχανικός της «Merc» δήλωσε ότι εξετάζεται η αλλαγή στο συγκεκριμένο concept, ώστε η W09 να έχει σημαντικά μεγαλύτερη κλίση, αφού το τωρινό concept πλησιάζει προς το τέλος της ζωής του και δεν έχει σημαντικές προοπτικές εξέλιξης. Βέβαια, επειδή θα είναι κάτι νέο, θα πρέπει να υπάρξει εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός στο πάτωμα και τον διαχύτη, κάτι που ανεβάζει το ρίσκο για ένα αργό ξεκίνημα της σεζόν.

Το concept ίσως να έχει φτάσει στο τέλος της ζωής του. Θα μιλούσαμε για ένα εντελώς διαφορετικό concept. Αυτό απαιτεί ένα εντελώς διαφορετικό διαχύτη και πάτωμα. Και μια τέτοια αλλαγή περιλαμβάνει το ρίσκο ενός κακού ξεκινήματος στη νέα σεζόν.