Είναι γνωστή η φράση «ομάδα που κερδίσει, δεν αλλάζει». Από το 2014, η Mercedes έχει καταφέρει να αναρριχηθεί και να διατηρηθεί στην κορυφή. Η συνταγή της γερμανικής ομάδας είναι δοκιμασμένη, συνεπώς οι περισσότεροι θα σκεφτόταν πως δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή. Τα πράγματα, όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι, αφού οι επί κεφαλής του σχεδιασμού στο Brackley σκέφτονται σοβαρά να αλλάξουν concept για το 2018.


Δύο είναι οι σημαντικές διαφοροποιήσεις της W08 έναντι των SF70H και RB13. Η πρώτη έχει να κάνει με το μακρύ μεταξόνιο και η δεύτερη με την κλίση του μονοθεσίου. Η κλίση του γερμανικού μονοθεσίου είναι 0,9°, όταν η κλίση της SF70H είναι 1,6° και της RB13 1,5°. Το 0,9 είναι το μικρότερο νούμερο στο grid, κάτι που ίσως αλλάξει εν όψει 2018.

Ένας μηχανικός της «Merc» δήλωσε ότι εξετάζεται η αλλαγή στο συγκεκριμένο concept, ώστε η W09 να έχει σημαντικά μεγαλύτερη κλίση, αφού το τωρινό concept πλησιάζει προς το τέλος της ζωής του και δεν έχει σημαντικές προοπτικές εξέλιξης. Βέβαια, επειδή θα είναι κάτι νέο, θα πρέπει να υπάρξει εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός στο πάτωμα και τον διαχύτη, κάτι που ανεβάζει το ρίσκο για ένα αργό ξεκίνημα της σεζόν.

Το concept ίσως να έχει φτάσει στο τέλος της ζωής του. Θα μιλούσαμε για ένα εντελώς διαφορετικό concept. Αυτό απαιτεί ένα εντελώς διαφορετικό διαχύτη και πάτωμα. Και μια τέτοια αλλαγή περιλαμβάνει το ρίσκο ενός κακού ξεκινήματος στη νέα σεζόν.

  • Gestione Sportiv@

    Και το θέμα είναι, τι έχει σκεφτεί σχεδιαστικά ο “δαιμόνιος” Aldo Costa για την W09……….?????

    • thymios tsilimparis

      Α γειά σου….Εμένα όλο αυτό το θέμα μου κάνει σαν “βρήκαμε που είχαν οι άλλοι το πλεονέκτημά τους σε κάποιες πίστες και ετοιμαζόμαστε για αντεπίθεση”
      Σαν φίλος της Σκουντερία, ομολογώ οτι ΔΥΣΤΥΧΩΣ η Μερκ τρομάζει, όπως τρόμαζε παλαιότερα η RBR και πιο παλιά, εκεί γύρω στο 2004 η ίδια η Φερράρι

    • mtifosi

      Τιποτα δεν εχει βρει…το αντιθετο θα ελεγα…απλως ειδαν οτι το σασι τους ειναι ενδεχομενως το τριτο καλυτερο στο grid και παντα τους ξελασπωνε ο κινητηρας…το θεμα ειναι αν κυριως η ferrari γιατι η renault δειχνει να ειναι ακομα ποιο πισω, τους φτασει στο θεμα κινητηρα…

    • Ahilleas Tsikelis

      Τριτο?Σε μονακο σιγκαπουρη ναι…..Σε ολες τις υπολοιπες ουτε καν.Παιζει σε πιστες με στροφες πολλων χιλιομετρων να ηταν 1ο σασι αλλα εχανε πολλα στις πολύ κλειστες στροφες,περισσοτερα από ότι κερδιζαν στις ανοιχτες καμπες.Ειναι ευκολα αντιληπτο ότι το παραεκαναν στις αναλογιες- ‘γεωμετρια’ του σασι….από τους αλλους 2 τα νουμερα της Μερκ είναι το άλλο ακρο.

    • mtifosi

      Γιατι στη μαλαισια που ηταν…το πρωταθλημα το εχουν λογω κινητηρα και οχι σασι και συμπεριφορα του απεναντι στα ελαστικα…

    • Mitsos Ribopaido

      Λόγω κινητήρα και λόγω μαλακιας της ομάδας μας φολε

  • Ahilleas Tsikelis

    Μεσα σε μια σεζον είναι δυνατον να χρησιμοποιείς δυο διαφορετικο σχεδιασμου σασσι?Ας πουμε στις γρηγορες πιστες η Μερκ το 2018 να εχει εξελιξη του φετινου και στις αργες που ηταν καθαρα 3η δυναμη να χρησιμοποιει άλλο πιο ‘φυσιολογικο’ σασσι?

    • Δεν υπάρχει περιορισμός από τους κανονισμούς. Απλώς, οι ομάδες κοιτούν κατά κύριο λόγο να βρουν μία χρυσή τομή για τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των circuits. Είναι αδύνατο να εξελίσσεις ταυτόχρονα δύο σασί που θα τα εναλλάσσεις ανάλογα την πίστα. Αυτό που θα καταφέρεις είναι να έχεις δύο πολύ μέτρια -στην καλύτερη- σασί, οπότε θα έχεις κάνει μία τρύπα στο νερό.

  • Mika

    Eγω θα ελεγα να το αφησουν οπως ειναι μια και φετος στις περισσοτερες πιστες τα πηγαν πολυ καλα..Ετσι θα δωσουν περισσοτερο χρονο στην ομαδα τους να ετοιμαστει με περισσεια σιγουρια για το 2019..
    Αλλιως ρισκαρουν να δωσουν πατημα στη Ferrari να παρει τα ηνια…
    Οι κακες γλωσσες που κανουν και θεωριες συνομωσιας, μπορει να πουν οτι ισως κατι τετοιο να ειναι επι ταπητος…