Ο Dirk Hacker, αντιπρόεδρος του τμήματος Μ της BMW, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως η εταιρία του δεν θα προσφέρει ποτέ στην αγορά κάποιο προσθιοκίνητο μοντέλο, ενώ έκανε γνωστό πως στο μέλλον, όλες οι M δημιουργίες θα προσφέρονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο ίδιος, παρότι δηλώνει εραστής των χειροκίνητων κιβωτίων, οι ελάχιστες πωλήσεις που κάνουν οδήγησαν στην συγκεκριμένη απόφαση. Έτσι η M2 θα είναι η τελευταία M με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με τον Hacker να συμπληρώνει πως τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη προσφέρουν καλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότητα

Για τις επόμενες M3 και M4 είπε πως θα προσφέρονται μόνο ως πισωκίνητες, παράγοντας περισσότερη δύναμη, χωρίς να υπάρξει αύξηση βάρους.

  • manowar

    και το οτι δεν θα προσφερει εμποσθιοκινητες πλατφορμες ειναι λογικο,,το οτι θα προσφερει αποκλειστικα αυτοματο σειριακο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ειναι επισης λογικο…απο ενα αυτοματο ηρεμο εντελως ξεκουραστο αυτοκινητο που βρισκεται μεσα στην κινηση χωρις να κανεις τιποτα με ενα κουμπι μετατρεπεται σε πολεμικη μηχανη..οποτε ετσι οπως εχουν εξελιχθει τα σμασμαν ποιος θα επιλεξει χειροκινητο;;πολυ λιγοι..σιγα μην εβγαζε στα επομενα μοντελα χειρικινητο σασμαν.

    • καλα εγω ακομα ελπιζω σε ενα BMW M2 !!!!! :-D
      η βαση υπαρχει…….μενει και χαρντκοριλα !!!! :-D

  • Mika

    Αναμενομενο!

  • NSchinas

    Ότι και να πούμε , ένα αυτόματο σασμάν φέρνει μεγαλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με το χειροκίνητο , και για μένα που σίγουρα δεν θα το κουμπώνω πάντα στην εντέλεια θα φανεί η φθορά άμεσα , οπότε το αυτόματο είναι μονόδρομος για όλα τα είδη αυτοκινήτου. Μόνο και μόνο από το eco mode εως το hardcore , η συμπεριφορά και το σθένος του αυτοκινήτου θα αλλάζει κυριωλεκτικά κάνοντας το αρνάκι λύκο