Η Porsche επαναφέρει την έκδοση T της 911. Η νέα 911 Carrera T, είναι η ελαφρύτερη 911 που μπορείς να αγοράσεις σήμερα, όπως αναφέρει η Porsche, με το γράμμα T να προέρχεται από την λέξη Touring.

Οι μηχανικοί της Porsche έδωσαν ιδιαίτερη βάση στη μείωση του βάρους της 911 Carrera T, τοποθετώντας ελαφριά κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ, ιμάντες αντί για πόμολα στις πόρτες και λιγότερη ηχομόνωση, έτσι ώστε να ρίξουν το βάρος στα 1.425 κιλά, 20 κιλά λιγότερα από την 911 Carrera με παρόμοιο εξοπλισμό.

Η Porsche 911 Carrera T διαθέτει τις 20″ ζάντες της Carrera S, γκρι καθρέπτες, νέο αεροδυναμικό μπροστά σπόιλερ, ειδικά σήματα, διπλές μαύρες απολήξεις εξατμίσεων τοποθετημένες στο κέντρο, και στο εσωτερικό συναντάμε Sport-Tex καθίσματα, GT sport τιμόνι, μαύρες διακοσμητικές επενδύσεις, νέα μαρσπιέ, με τα πίσω καθίσματα και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM να έχουν αφαιρεθεί, αλλά να είναι διαθέσιμα δωρεάν για όποιον τα θελήσει.

Τα χρώματα που προσφέρεται το αυτοκίνητο είναι τα Black, Lava Orange, Guards Red, Racing Yellow, White και Miami Blue, όπως και τα μεταλλικά Carrara White, Jet Black και GT Silver.

Στο βασικό εξοπλισμό έχει το PASM sports chassis, μειωμένη ανάρτηση κατά 20 mm, το πακέτο Sport Chrono, κοντύτερο επιλογέα ταχυτήτων με κόκκινα στοιχεία, με το σύστημα τετραδιεύθυνσης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα (0,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την 911 Carrera), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 15,1 δευτερόλεπτα. Με το PDK αυτόματο κιβώτιο τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα σε 14,5 δευτερόλεπτα. Και με τα δύο κιβώτια, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 290 χλμ/ώρα.

Έχει αναλογία 3,85 κιλών/ίππο, με τις πωλήσεις της ξεκινούν από σήμερα, με τις παραδόσεις να γίνονται από τον Ιανουάριο του 2018. Στη Γερμανία η Porsche 911 Carrera T ξεκινά από τις 107.553 ευρώ.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πάντα τέλεια και πανέμορφη.
    Icon car για μια ζωή!

  • gv

    πραγματικα πιστευουν οτι θα το παρει κανεις με αυτη τη τρυπα στη μεση?!
    για να γλυτωσει μισο κιλο ας πουμε?
    stripped out υποτιθεται αλλα τα ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα μια χαρα τα εχει απο οτι βλεπω..
    πραγματικα οτι να ναι!

  • Smartass

    Παραδέχομαι και θαυμάζω τους Αμερικανούς. Διότι δημιουργούν με το οτιδήποτε την ιστορία τους.
    Επίσης θαυμάζω και την Porsche, που με τρικ φτιάχνει εκδόσεις του ίδιου μοντέλου.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Δηλαδη για να καταλαβω. Αλλαξε το πισω τζαμι και τα χερουλια στις πορτες, εχασε 20 κιλα και το πουλαει για αλλη εκδοση? Ρε παμε καλα? Για 20 κιλα?
    Να αλλαζε

    Ελαφρυτερη Εξατμιση
    Ελαφρυτερες Ζαντες
    Ολα τα παραθυρα και τα χερουλια
    Ελαφρυτερα καθισματα
    Αφαιρεση του συστηματος που ξεπλενει τα φωτα μπροστα μαζι με παγουρια, υγρα κλπ
    Αφαιρεση σηματων με “ζωγραφια”
    Εγκατασταση χειροκινητου κιβωτιου για ακομα λιγοτερο βαρος (Τα αυτοματα ζυγιζουν περισσοτερο)
    Αφαιρεση πατακιων / μοκετων και ρεζερβας (αν η porsche βαζει ρεζερβα γιατι δεν εχω ιδεα)

    Αυτο ειναι μια εκδοση και χανει και καμια 100αρια κιλα! Οχι 2 χεριουλια και ενα τζαμι!

    • a_f_a

      προφανως δεν την προορίζουν για χρήση πίστας αλλά για καθημερινή σχετικά χρήση οπότε δε θα πηγαιαν στις σωστές αλλά σχετικά ακραίες λύσεις που προτείνεις.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Κανενα απο τα παραπανω δεν ειναι για χρηση πιστας και ακραια λυση. Αλλιως θα πηγαιναμε σε carbon μερη, κεραμικες δισκοπλακες, carbon τιμονια, αφαιρεση aircondition κλπ και θα φταναμε να εχουμε μια GT2 RS που δεν θα κοστιζει 100.000 ευρω αλλα οσο μια GT2 RS!

    • mixalhs7

      Αυτο που περιγραφεις υπαρχει ηδη στη γκαμα της 991/911 και ειναι η GT3 Touring package.
      Αυτο εδω ειναι η εκδοση Carrera με το αντιστοιχο Tοuring package. Το αν κανουν ή οχι διαφορα τα -20kg σε σχεση με την κανονικη carrera μονο αν τις οδηγησεις θα καταλαβεις μιας και τα 15 απο τα -20 κιλα προερχονται απο την αφαιρεση του συστηματος 4διευθυνσης που σημαινει διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα.
      Αυτος ειναι αλλωστε ο σκοπος των πακετων μιας και οπως διαβασαμε σε ενα αθρο η πορσε θα βγαλει εκδοσεις-πακετα για τους πιο purists
      https://www.autoblog.gr/2017/10/03/h-porsche-uposxetai-akomh-perissotera-gt-montela/

  • Bon Viveur

    το πιο βαρετό σχεδιαστικά αμάξι… 30 χρόνια το ίδιο σχέδιο, μόνο τα φώτα αλλάζουν, είναι σαν το iphone, συνέχεια το ίδιο σχέδιο που όσο και ωραίο αν είναι για κάποιους, καταντάει βαρετό.

    • mixalhs7

      Εδω και 60 χρόνια τα all star της Converse είναι το ίδιο σχέδιο, ενώ μετά την εξαγορά της απ’την nike το ίδιο σχέδιο έχει αποκτήσει δεκάδες εκδόσεις και χρωματικούς συνδυασμούς.
      Δεν είδα να χαλάει κανένα,το αντίθετο μάλιστα!
      Μετά από 60 χρόνια εξακολουθούν να δείχνουν ”φρέσκα” και να όλοι να έχουν από ένα ζευγάρι στη κατοχή τους.
      Έτσι είναι τα επιτυχημένα iconic προϊόντα, παραμένουν διαχρονικά και δεν μοιάζουν με κανένα άλλο!

  • a_f_a

    όμορφη.
    η πιο ομορφη σειρά 911 των τελευταίων 20 ετών.

  • Νικόλαος244turbo

    “Καθίσματα SPOR-TEX”…
    με σχράτς,για να μη λύνονται τα κορδόνια; :D

    • xtra

      >strike !

  • Nikos Schinas

    Σιγά τα ωα , 20 κιλά χάνω με δίαιτα

  • sotirisb

    20 κιλα ειναι η σαβουρα που κουβαλαω μονιμως στο πορτμπαγκαζ

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Τo marketing σε αλλο επιπεδο παπαντζας!!

  • NIKOS HomoAkatastatus

    ”Ελαφρώνουν” δήθεν, παπάτζες για τους ασχετόβιους περί επιδόσεων και πως επιτυγχάνονται.
    Φέρτε μου ένα 2.2 TONΩΝ TESLA MODEL S,να έχω στην σφαλιάρα αμέτρητες πανάλαφρες παπάτζες.

  • Mika

    Επαθα ενα σοκ με τη τεραστια τρυπα στο ταμπλω..
    Αληθεια, ποσοι αδαεις θα λενε το Τ turbo αντι για Touring???

    • mixalhs7

      Το 1967 η Πορσε λανσαρε την 911 Τ των 110 ιππων ως αντικαταστατη της 912. Το Τ αντιπροσωπευε τη λεξη Touring και στην ουσια ηταν οτι ειναι η σημερινη carrera T.
      Απο τοτε οι O,A&B series της 911 ειχαν πολλες εκδοσεις αναλογα τον κινητηρα που φορουσαν.