Επτά μήνες μετά την παρουσίαση της M4 CS, η BMW μας δείχνει σήμερα την CS έκδοση της M3, η οποία τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και πάνω από το Competition Package. Η παραγωγή της περιορίζεται στις 1.200 μονάδες, με το μοντέλο να μην έχει μηχανικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την M4 CS.

Έτσι, ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας πλέον αποδίδει 460 άλογα και 600 Nm, που συνδυάζεται με το 7-τάχυτο DCT κιβώτιο, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα. Το γερμανικό sedan επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS, ενώ νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω. Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, χάρη στη εκτενή χρήση CFRP μερών στο αμάξωμα και τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 50 κιλά σε σχέση με την απλά Μ3.

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί χάρη στην ύπαρξη της Adaptive M Suspension, του Active M Differential, και των ελαστικών της Michelin, Pilot Super Sport.