Η BMW ετοιμάζει την επόμενη γενιά Σειράς 3, η οποία θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα CLAR, με την γρήγορη έκδοση του μοντέλου, την M3, να αναμένεται στην αγορά σε δύο χρόνια από σήμερα.

Η κορυφαία έκδοση θα φορά τον S58B30 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 500 ίππων και 600 Nm ροπής και θα εφοδιάζεται με σύστημα ψεκασμού νερού, με ένα ένα προηγμένο φίλτρο σωματιδίων όπως και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με την λειτουργία Start/Stop να βελτιώνεται. Όλα τα παραπάνω θα κάνουν τον κινητήρα να ανταποκρίνεται στα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών.

Για πρώτη φορά, η M3, που θα ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά, θα προσφέρεται και ως τετρακίνητη, με το σύστημα να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και να είναι λιγότερο πολύπλοκο από το xDrive της τωρινής M5. Το αυτοκίνητο θα έχει ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με την πλατφόρμα CLAR να συμβάλει στη σημαντική βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας. Επίσης, η νέα γενιά της M3 θα διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση, ενεργή ανάρτηση και brake-by-wire σύστημα πέδησης. Οι ζάντες θα είναι διαστάσεων 19″ και 20″, με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλύτερο πλάτος και χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Dirk Hacker, ο αντιπρόεδρος του τμήματος M της BMW, αποκάλυψε πως όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη της νέας M5, πριν από τρία χρόνια, το μοντέλο ήταν πισωκίνητο, αλλά καθώς η εξέλιξη του μοντέλου προχωρούσε, οι μηχανικοί συνειδητοποίησαν πως η τετρακίνηση είναι πιο κατάλληλη για τη νέα M5, με τον κυριότερο λόγο να είναι η δύναμη του κινητήρα.