Η BMW ετοιμάζει την επόμενη γενιά Σειράς 3, η οποία θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα CLAR, με την γρήγορη έκδοση του μοντέλου, την M3, να αναμένεται στην αγορά σε δύο χρόνια από σήμερα.

Η κορυφαία έκδοση θα φορά τον S58B30 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 500 ίππων και 600 Nm ροπής και θα εφοδιάζεται με σύστημα ψεκασμού νερού, με ένα ένα προηγμένο φίλτρο σωματιδίων όπως και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με την λειτουργία Start/Stop να βελτιώνεται. Όλα τα παραπάνω θα κάνουν τον κινητήρα να ανταποκρίνεται στα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών.

Για πρώτη φορά, η M3, που θα ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά, θα προσφέρεται και ως τετρακίνητη, με το σύστημα να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και να είναι λιγότερο πολύπλοκο από το xDrive της τωρινής M5. Το αυτοκίνητο θα έχει ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με την πλατφόρμα CLAR να συμβάλει στη σημαντική βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας. Επίσης, η νέα γενιά της M3 θα διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση, ενεργή ανάρτηση και brake-by-wire σύστημα πέδησης. Οι ζάντες θα είναι διαστάσεων 19″ και 20″, με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλύτερο πλάτος και χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Dirk Hacker, ο αντιπρόεδρος του τμήματος M της BMW, αποκάλυψε πως όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη της νέας M5, πριν από τρία χρόνια, το μοντέλο ήταν πισωκίνητο, αλλά καθώς η εξέλιξη του μοντέλου προχωρούσε, οι μηχανικοί συνειδητοποίησαν πως η τετρακίνηση είναι πιο κατάλληλη για τη νέα M5, με τον κυριότερο λόγο να είναι η δύναμη του κινητήρα.

  • mixalhs7

    Σηματάκια Μ που έχουν ζήτηση, να βγάλετε παιδιά!! :-D

    • και εσυ βγαλε κινεζικα τσολιαδακια… κατσε κατω απο την ακροπολη και μπορει να πουλησεις κανενα

    • mixalhs7

      Απο κινεζικο iphone ή απο κορεατικο android τρολλαρεις?

    • εγω δεν ειρωνευτικα κανεναν παρα μονο τους ελληναραδες αν εισαι τετοιος δεν το ξερω ; αλλα αν δεν εισαι αυτο εδειξες με το σχολιο σου … ουτε τους γερμανους θελω να υπερασπιστο ουτε τους ιταλους ή γαλλους … αλλα οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια … και στο κατω κατω ετσι γουσταρουν κοιτα τι κανεις εσυ και ασε τους αλλους να κανουν οτι γουσταρουν …
      βεβαια εσυ απλως εισαι ιταλοφιλος αλλα εγω νομιζα οτι ειρωνεύεσαι τους γερμανους ως ελληναρας .. αλλα το κανεις μαλλον ως ιταλιανος που και αυτο λαθος ειναι …

    • mixalhs7

      Φιλικη συμβουλη!! (το ενοοω κυριολεκτικα,δεν ειρωνευομαι)
      Κανε ενα κοπο και διαβασε ακριβως απο κατω το διαλογο που εκανα επι του θεματος χθες με τον babinos1983. Μετα αν εξακολουθεις να πιστευεις αυτα που μου προσαψες θα σε παροτρυνα να σβησεις το ”κυνικος” απο την ονομασια του προφιλ σου. Αφου δεν το΄χεις αδερφε δεν σου φταινε κατι οι κανονικοι κυνικοι!!! :-))))))

    • ksenyxtis

      Ειλικρινά ώρες ώρες θαυμάζω την ευκολία που ανάβουν τα αίματα και οι διαπλεκτισμοί σε τούτο το ρημάδι το disquss!

    • mixalhs7

      Οσο ο κοσμος λειτουργει με ταμπελες στρατοπεδα και κρινει χωρις πρωτα να ρωτα/διερευνα,αυτα δυστυχως ειναι συχνα φαινομενα!

    • παντως ακομα δεν εχω δει 3ρα 1600 5ετιας-10ετιας με σηματακια Μ !!
      κυριως σε Ε30-36 το βλεπω !!!!
      μαλλον ακομα οι καγκουροι δεν εχουν χρηματα για να παρουν μεταχειρισμενο 8000 ευρω !!!! :-P

    • mixalhs7

      Δεν ξερω αν εχουν ή οχι χρηματα οι φαν της 3αρας απλα αν πιστεψουμε τους αλφιστι που λενε πως ηρθε το τελος της Μ3 καλο θα ηταν η bmw να παραξει μπολικα σηματακια Μ που θα πουλησουν σιγουρα!! :-D lol

    • ε τοσα χρονια μεχρι να μαζεψουν χρηματα για την κατασκευη της Ιουλιας….πουλουσαν τριφυλλια στις 33 και 75 που κυκλοφορουσαν!!!!
      pay back is a bitch !!! :-P

    • mixalhs7

      Α γι’αυτο φαληρησαν?? :-D

    • η αληθεια ειναι οτι δεν πουλησαν πολλα μοντελα..οποτε αναγκαστικα δεν πουλουσαν και πολλα αυτοκολλητακια……..
      λιγο απο εδω..λιγο απο εκει…..μαζεψαν τα χρηματα για την ιουλια !!!! ΛΟΛ

  • ak156

    Κάποιοι γράψατε ότι ο πήχης είναι πολύ ψηλά για την ίδια την alfa romeo. Απότι βλέπω είναι και για τον ανταγωνισμό. Όχι μόνο τώρα αλλά και στο μέλλον. Περιμένω την νέα m3 να κάνει δικαστήρια σε όλα τα σεντάν που θα υπάρχουν εκείνη τη στιγμή στην αγορά, (Αν και ο καημός μου και μάλλον των περισσότερων θα είναι η νέα M4). Μέχρι τότε… https://uploads.disquscdn.com/images/466bff6cfe64a3331e2c57fa942565318d661d1ce23d832afefd029a03e1fa56.jpg

  • gv

    επιτελους τετρακινηση!
    δε βλεπω που ειναι το κακο να απολαμβανεις το extra grip της τετρακινησης και οποτε εχεις ορεξη να το απενεργοποιεις και να παιζεις..
    θα μου πειτε το βαρος..
    ναι ρε σιγα σαμπως κυνηγαμε τα δεκατα εμεις!
    αυτα μας μαραναν..
    εφοσον θα προσφερεται και αποκλειστικα πισωκινητη κανεις δε δικαιουται να πει τιποτα..

    • mother1russia

      Δεν υπαρχει καλυτερη τεχνολογια για εμενα απο αυτο , 4κινητος για κοντρα και πισωκινητος για παιχνιδι. Οτι γουσταρεις οποτε το γουσταρεις

  • Νικόλαος244turbo

    Ψεκασμό νερού στην εισαγωγή;!!Να το ξηλώσουν αμέσως,μην τολμήσουν να το βάλουν μπρος,δεν κάνει…δεν το γράφει στο γιουτούμπ!!!χαχαχα!!!!

  • FollowTheTears13

    Τελικά η ”χαζομάρα” των ιταλών δεν παίζεται με τίποτα… Είναι καιροί τώρα ρε γειτονάκια να βάζετε με ένα ‘αμαξάκι’ με το τετραφυλλάκι , τους γερμανούς να τρέχουν και να μην προλαβαίνουν ….Ουυυστ παλιολαμόγια ιταλοί….

    • mother1russia

      Τι αναγκη εχει η BMW ??? Απλα θα ανεβασει αλογα, θα βαλει και επιλογη 4κινησης και μειωση κιλων. Θα βγαλει τις επομενες Μ3-Μ4 φωτια και παει η Τζουλια μας αφησε χρονους. Να δουμε η Αλφα αν μπορει να ακολουθησει, τωρα ηταν ευκολο να τα βαλει με ενα παλιοτερο γνωστο μοντελο. Αν και αμφισβητω τον χρονο στο ρινγκ και πιστευω οτι η Μ3 ειναι γρηγοροτερη ακομα και τωρα

  • Mika

    Eπιβαλλεται, να ανεβουν σε σκαλοπατι τα αλογα, κι οχι 10-20 απο γενια σε γενια..
    Approved!