Η BMW έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό την ανάπτυξη της νέας γενιάς της Σειράς 3, με κωδική ονομασία G20, έτσι ώστε να είναι έτοιμη να παρουσιαστεί στο κοινό το 2018. Το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει μια πιο σπορ σχεδίαση με έντονες ακμές, ενώ θα φέρει μια σειρά από μηχανικές και τεχνολογικές αλλαγές, με την 7η γενιά της 3άρας να είναι ελαφρύτερη κατά 40 κιλά, μιας και θα κάνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP (carbon fiber reinforced plastic), ενώ θα εξοπλίζεται με τεχνολογίες όπως ημι-αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτρικών κινητήρων.

Η νέα πλατφόρμα εκτός του ότι θα ρίξει το βάρος θα διατηρήσει τα γνωστά δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Η CLAR πλατφόρμα υποστηρίζει τη χρήση ανθρακονημάτων στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, με τους Βαυαρούς να δηλώνουν πως η νέα 3αρα θα πάει κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά τα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Οι δύο αυτές τεχνολογίες δεν θα παρουσιαστούν κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, με τη BMW να έχει ως στόχο να διατηρήσει τον χαρακτήρα του σπορ σεντάν στην Σειράς 3, με τον οδηγό να είναι πάντα το επίκεντρο. Πλήρως αυτόνομο μοντέλο από τη BMW στη κατηγορία της 3αρας πρέπει να αναμένουμε μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, με την νέα Σειράς 7 να εξοπλίζεται με αρκετές αυτόνομες λειτουργίες.

Στο εσωτερικό η BMW θα κάνει χρήση ποιοτικότερων υλικών, θα προσφέρει καλύτερη ηχομόνωση, με την νέα πλατφόρμα του μοντέλου να συνδυάζει αλουμίνιο, carbon και χάλυβα υψηλής αντοχής. Κίνηση θα παίρνει από τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ πρέπει να περιμένουμε και μια plug-in υβριδική έκδοση, ενώ δεν αποκλείεται και το λανσάρισμα μιας έκδοσης κατανάλωσης υδρογόνου. Οι κινητήρες θα είναι δυνατότεροι από τους τωρινούς, έχοντας 5% λιγότερες εκπομπές, με την υβριδική 330e να παράγει 261 άλογα (248 σήμερα), ενώ θα υπάρχει και η 325e με 226 άλογα.

Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι κατά μέσο όρο δυνατότεροι κατά 7 άλογα και 20 Nm ροπής, με την 316d να δυναμώνει στα 134 άλογα (113 σήμερα), η 318d 160 άλογα, η 320d 201 άλογα (+14 άλογα), με την 325d να φτάνει τα 234 άλογα. Κάτω από την M3 θα τοποθετηθούν οι M340i και M340d, με την M3 να αποκτά έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 28 ίππων, έτσι ώστε η συνολική ιπποδύναμη της M3 να φτάσει τα 453 άλογα. Η ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 3 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία ισχύος 90kWh και αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα.

  • manowar

    Και παλι δηλαδη η επιτομή η οδηγική στα πριμιουμ σενταν ο νεος βασιλιας της κατηγορίας έρχεται αντε να δούμε ??