Η Kia μόλις παρουσίασε την τρίτη γενιά του Ceed, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες. Η 3η γενιά του μοντέλου χάνει την απόστροφο στο όνομα του, και από cee’d μετονομάζεται σε Ceed, και έρχεται να συνεχίσει την εξαιρετική πορεία του δημοφιλούς μοντέλου της Kia. Με το συγκεκριμένο μοντέλο η κορεάτικη εταιρία ενισχύει την παρουσία της στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου και στο C-segment.

1Σχεδιασμός

Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της μάρκας στην Φρανκφούρτη, υπό τις οδηγίες του Gregory Guillaume, επικεφαλής στο ευρωπαϊκό τμήμα σχεδιασμού και του Peter Schreyer, προέδρου και διευθυντή σχεδιασμού της Kia.

Η τρίτη γενιά του αυτοκινήτου χάνει την 3-θυρη έκδοση αμαξώματος, με το hatchback (5-θυρο) να είναι χαμηλότερο, φαρδύτερο και με πιο μεγάλο πίσω πρόβολο, με το νέο Ceed να έχει σοβαρό σχεδιασμό, αλλά να εξακολουθεί να συναρπάζει με το ελκυστικό στιλ του αμαξώματος του και την αρμονία στο σύνολό του. Μελλοντικά η γκάμα του Ceed θα διευρυνθεί με τις εκδόσεις GT και GT-Line.

Ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που είδαμε στο Rio, με τις λείες γραμμές έχουν αντικαταστήσει τις γωνίες του απερχόμενου μοντέλου, ενώ μπροστά δεσπόζει η χαρακτηριστική μάσκα “tiger-nose”, που είναι πλατύτερη και χαμηλότερα τοποθετημένη την εισαγωγή αέρα.

Το νέο Ceed διαθέτει στάνταρ τα “ice cube’ σχεδίασης LED φώτα ημέρας, που προέρχονται από τις εκδόσεις GT και GT-Line και είναι ενσωματωμένα στους προβολείς όλων των εκδόσεων, ενώ ως προαιρετικός εξοπλισμός υπάρχουν και πλήρως LED προβολείς.

Παρατηρώντας το προφίλ, υπάρχουν καθαρές γραμμές, που δίνουν την εντύπωση ενός μακρύτερου καπό και μία πιο upper class προσέγγισης στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η φαρδιά πίσω κολόνα είναι κάτι που συναντάμε σε όλα τα πρόσφατα μοντέλα της Kia, ενώ τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα LED προσφέρουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στον δρόμο.

Αρχικά το νέο Ceed θα είναι διαθέσιμο με πεντάθυρο αμάξωμα και σε 12 διαφορετικά χρώματα, και θα μπορείς να επιλέξεις μέσα από μία ευρεία γκάμα ζαντών, από 15 μέχρι 17 ίντσες. Τον Αύγουστο θα παρουσιαστεί η station wagon έκδοση, που θα ονομαστεί sports wagon, με τα δύο αυτά αμαξώματα να έχουν πιο συμβατικό σχεδιασμό σε σχέση με την proCeed έκδοση. Αυτή δεν θα είναι 3-θυρη, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά θα είναι μια shooting brake έκδοση, και θα την δούμε τον ερχόμενο Οκτώβριο στην έκθεση του Παρισιού.

Τέλος, θα υπάρχει και υπερυψωμένη crossover έκδοση του μοντέλου, η οποία θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2019. Η Kia έχει κατοχυρώσει το όνομα Xceed, και πιθανότατα έτσι θα το ονομάσει, με την κυκλοφορία της να ορίζεται προς το τέλος του 2019, ολοκληρώνοντας την οικογένεια των εκδόσεων του μοντέλου. Αυτή η έκδοση θα έχει διαφορετικό χαρακτήρα σε σχέση με το 5-θυρο hatchback ceed, όπως ακριβώς συμβαίνει με το νέο Stonic και το Rio.

2Πλατφόρμα

Το νέο Ceed βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ‘K2’, και είναι κατά 20 χλστ. φαρδύτερο (συνολικό πλάτος 1.800 χλστ.) και 23 χλστ. χαμηλότερο (συνολικό ύψος 1.447 χλστ.) από το απερχόμενο μοντέλο. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.650 χλστ., με το μήκος να αγγίζει τα 4.270 χλστ. Το νέο μοντέλο διαθέτει ένα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει σε χωρητικότητα τα 395 λίτρα, όταν οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο για τους ώμους τους. Οι μπροστά επιβάτες έχουν περισσότερο αέρα πάνω από τα κεφάλια τους, καθώς η θέση οδήγησης βρίσκεται χαμηλότερα.

Σχεδιασμένο για τους δρόμους της Ευρώπης
, η εταιρία υπόσχεται ότι τα οδηγικά χαρακτηριστικά του καινούργιου μοντέλου έχουν έτσι εξελιχθεί ώστε να το τοποθετούν ξεκάθαρα πάνω από τον προκάτοχό του σε θέματα δυναμικής συμπεριφοράς και συμμετοχής του οδηγού. Η νέα πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, σε συνδυασμό με τις νέες επιλογές ελατηρίων και αμορτισέρ καθώς και το πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζουν πιο άμεσες και ακριβείς αντιδράσεις.

3Παραγωγή

Η παραγωγή του νέου Ceed θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2018 στο εργοστάσιο της Kia στη Zilina της Σλοβακίας. Από τον Δεκέμβριο του 2006, που ξεκίνησε η παραγωγή του στη Σλοβακία, έχουν πουληθεί σχεδόν 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με τη 2η γενιά να έχει ξεπεράσει τις 640.000 μονάδες από το λανσάρισμά του το 2012.

4Πώληση

Διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη από τα τέλη του 2ου τριμήνου το Ceed, με το λανσάρισμα του στην Ελλάδα να γίνεται τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ θα καλύπτεται από την εγγύηση των 7 ετών, 150.000 χιλιομέτρων.

5Εσωτερικό

Περνώντας προς τα μέσα, το νέο Ceed είναι πιο εργονομικό και ποιοτικό από κάθε άλλη φορά. Η διακεκριμένη λειτουργικότητα και σχεδίαση από τα πιο πρόσφατα Kia έχει μεταφερθεί και στο νέο Ceed, με το ταμπλό να απελευθερώνει περισσότερο χώρο για τους εμπρός επιβάτες και παράλληλα να διασφαλίζει καλύτερο περιμετρικό έλεγχο. Πρακτικά υπάρχει η πάνω περιοχή όπου δεσπόζει η “αιωρούμενη” οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 5 και 7 ιντσών, καθώς και με οθόνη 8 ιντσών όταν υπάρχει λειτουργία πλοήγησης.

Στην κάτω ζώνη βρίσκονται τα χειριστήρια και οι διακόπτες για το ηχοσύστημα και το σύστημα κλιματισμού, ενώ προαιρετικά θα έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ηχοσύστημα της JBL Premium με τεχνολογία Clari-Fi.

Η κεντρική κονσόλα έχει μία ελαφριά κλίση προς τον οδηγό για πιο εύκολη και ασφαλή χρήση. Το εσωτερικό έχει επενδύσεις από υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά και ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν λεπτομέρειες μετάλλου ή χρωμίου με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν επιλογή ανάμεσα σε υφασμάτινες, συνθετικού δέρματος ή γνήσιου δέρματος επενδύσεις. Προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση υπάρχει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων.

Στάνταρ είναι η πλήρης διασύνδεση smartphones μέσω bluetooth, καθώς και η αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και η είσοδος χωρίς κλειδί (keyless entry). Ακόμα, υπάρχει ένα σύστημα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης (Drive Mode Select) που θα σου επιτρέπει να επιλέξεις μεταξύ των προγραμμάτων Normal και Sport. Αυτά αλλάζουν τις ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ κάθε πρόγραμμα διαφοροποιεί και τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα.

Έτσι το πρόγραμμα Normal μεγιστοποιεί τις δυνατότητες επίτευξης μικρότερης κατανάλωσης, όταν η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης είναι λιγότερο έντονη. Το πρόγραμμα Sport καθιστά πιο άμεση την απόκριση στο γκάζι, εξασφαλίζει πιο γρήγορες επιταχύνσεις -τόσο από στάση όσο και εν κινήσει- ενώ ρυθμίζει έτσι το σύστημα διεύθυνσης ώστε να έχει μεγαλύτερο «βάρος» και πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.

Διαθέσιμοι είναι τόσο ένας ασύρματος φορτιστής για smartphone όσο και τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα. Επίσης οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα δυνατό ηχοσύστημα JBL Premium με τεχνολογία Clari-Fi.

Το θερμαινόμενο παρμπρίζ (επιπλέον εξοπλισμός) -με τις σχεδόν αόρατες αντιστάσεις του να ζεσταίνουν προοδευτικά το κρύσταλλο- κάνει τη ζωή με το Ceed πολύ πιο εύκολη τους κρύους μήνες του έτους. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη σε ένα Kia και απομακρύνει τον πάγο, την υγρασία αλλά και το θόλωμα του παρμπρίζ με το πάτημα ενός κουμπιού.

6Πακέτο ECO

Προαιρετικό είναι και το πακέτο ECO που περιλαμβάνει δυναμικές γρίλιες στη μάσκα (Active Air Flap), οι οποίες ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις απαιτήσεις ψύξης του κινητήρα, βελτιώνοντας την αεροδυναμική του νέου Ceed και εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το πακέτο Eco περιλαμβάνει και ένα επίπεδο κάλυμμα για το κάτω μέρος του Ceed σε συνδυασμό με χαμηλωμένη ανάρτηση προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο καθώς και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης της Michelin.

7Κινητήρες

Μηχανικά, το νέο Ceed θα εφοδιάζεται από μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, καθώς η εταιρία πιστεύει ότι οι τελευταίοι δεν έχουν “πεθάνει”. Από πλευράς βενζίνης, αρχικά θα υπάρχει ο 1.000άρης T-GDi, απόδοσης 120 ίππων, καθώς και ο ολοκαίνουριος 1.400άρης T-GDi, απόδοσης 140 ίππων, της οικογένειας Kappa, που αντικαθιστά τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό GDI. Διαθέσιμoς θα είναι και ο ατμοσφαιρικός 1.400άρης MPI με 100 άλογα.

Από πλευράς πετρελαίου, το νέο Ceed θα κινείται από το νέο κινητήρα “U3” της Kia, που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί έτσι ώστε να βρίσκεται κάτω από τα πολύ αυστηρά όρια των πιο πρόσφατων προδιαγραφών εκπομπής ρύπων Euro 6d. Ο 1.600άρης CRDi χρησιμοποιεί την ενεργή τεχνολογία ελέγχου των ρύπων Selective Catalytic Reduction (SCR), προκειμένου να περιορίσει σημαντικά την εκπομπή τους. Έτσι εκπέμπει πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, σωματίδια και NOx σε σχέση με παλαιότερους κινητήρες πετρελαίου της Kia.

Είναι διαθέσιμος με 115 ή με 136 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 280 Nm, με τις εκπομπές ρύπων -με βάση το νέο κύκλο μετρήσεων WLTP και όταν αυτός μετατραπεί στο νέο Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης (NEDC)- αναμένεται να είναι μικρότερες των 110 γρ/χλμ.

Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων, ενώ οι νέοι 1.4 T-GDi και 1.6 CRDi θα είναι διαθέσιμοι και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της Kia.

Οι εκδόσεις των παραπάνω κινητήρων θα αποκτήσουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο δεν θα είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα του μοντέλου, αλλά θα προστεθεί σε ένα διάστημα ενός και δύο χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου. Τέλος, το νέο Ceed θα είναι διαθέσιμο και με έναν υβριδικό κινητήρα 1.400 κ.εκ., ο οποίος θα αποδίδει 141 άλογα.

8Τεχνολογίες ασφαλείας

Εκτός των 7 στάνταρ αερόσακων, το νέο Ceed διαθέτει όλες τις τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού, που αυξάνουν ακόμα περισσότερο την ασφάλεια και την προστασία των επιβαινόντων. Στάνταρ είναι τα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνουν: το σύστημα υποβοήθησης προβολέων (high beam assist), σύστημα ελέγχου κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης με υποβοήθηση αποφυγής.

Το νέο Ceed, θα είναι το πρώτο Kia που πωλείται στην Ευρώπη και θα είναι διαθέσιμο και με σύστημα ακολούθησης λωρίδας κυκλοφορίας, μια τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2. Αυτό ελέγχει τα αυτοκίνητα εμπρός σε συνθήκες επιβαρυμένης κυκλοφορίας και εντοπίζει ικανούς χώρους σε άλλες λωρίδες προκειμένου να μετακινηθεί με ασφάλεια σε αυτές προκειμένου να κερδηθεί χώρος και χρόνος σε καταστάσεις συμφόρησης. Παράλληλα εντοπίζει και αξιοποιεί τις διαγραμμίσεις προκειμένου να διατηρεί το Ceed στην λωρίδα του στις εθνικές οδούς και ελέγχει την επιτάχυνση, την επιβράδυνση αλλά και το σύστημα διεύθυνσης λαμβάνοντας υπόψη τα αυτοκίνητα που προπορεύονται. Το σύστημα χρησιμοποιεί εξωτερικούς αισθητήρες προκειμένου να διατηρεί μια σταθερή απόσταση από το αυτοκίνητο ακριβώς μπροστά του και είναι ενεργό σε ταχύτητες από 0 έως και 130 χλμ/ώρα.

Επιπλέον διαθέσιμες τεχνολογίες είναι το smart cruise control με Stop & Go, η προειδοποίηση τυφλού σημείου, η προειδοποίηση πίσω κάθετης κίνησης, η έξυπνη υποβοήθηση στάθμευσης, και η αναγνώριση πεζών με προειδοποιήσεις στο τιμόνι από το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης.

Ο βασικός εξοπλισμός κάθε νέου Ceed περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου ευστάθειας -Vehicle Stability Management (VSM) – της Kia, που διασφαλίζει τη σταθερότητα στο φρενάρισμα και στις στροφές ελέγχοντας το σύστημα ESC (Electronic Stability Control) του αυτοκινήτου μόλις εντοπιστεί απώλεια πρόσφυσης.

  • πανε να γινουν της μοδας αυτα τα εσωτερικα με αυτες τις οθονες ???
    και στο focus ετσι σαν του ceed ειναι …… https://uploads.disquscdn.com/images/22ee6fb09f6c66b736a9d0b1c90ba0cf2c89550424a62f45f10f5214768adf3f.jpg

    • a_f_a

      αναγκαστικά μπαμπίνε… δε γίνεται να μπουν αλλιώς. αν ειναι πιο χαμηλά, ειναι πρακτικά άχρηστες και επικίνδυνες. η μονη λύση οι ανκλινόμενες οπως είχαν/εχουν τα αουντι αλλά ειναι πιο ακριβες (μηχανισμοί) και μεγαλύτερος κίνδυνος βλαβών-μανουρας για τους κατασκευαστές (παλι λόγω μηχανισμών)

    • δηλαδη τοσα χρονια που ηταν στο κεντρο του ταμπλο μας πουλασαν ολοι επικινδυνα αυτοκινητα ?????

    • a_f_a

      κατά τη γνώμη μου ναι.
      το σουιφτ μου την έχει σχετικά χαμηλα και ιδιως σε χρήση gps ειναι απαράδεκτη η θέση.

    • γιαυτο εχεις το κινητο…που με βεντουζα στο παρμπριζ το βαζεις ακριβως μπροστα τα ματια σου !!!!! :-P

    • SkidRAW

      Μπαμπη δεν χρειαζεται, επειδη αναφερομαστε σε καινουργια αυτοκινητα, γιατι ενταξει κακα τα ψεματα απο πιο παλια μοντελα δεν εχεις αυτες τις απαιτησεις, αλλα για το gps που λετε δεν χρειαζεται καν να βλεπετε το infotainment, τα περισσοτερα καινουργια οπως σιγουρα και το ΚΙΑ σου εμφανιζει τις οδηγιες (στροφες,μετρα μεχρι να στριψεις κτλπ) στη οθονη του κοντερ οποτε ειναι μπροστα σου και δεν χρειαζεται να γυρισεις το κεφαλι σου καν. Στα Αουντι που αναφερατε ολο το ψηφιακο κοντερ γινεται χαρτης! 7 ιντσες gps μπροστα στα ματια σου, οποτε κατεβαστε τις οθονιτσες απο κει ψηλα δεν χρειαζεται ! :P

    • αυτο που λες με το audi εχεις δικιο…..αλλα ειναι στον εξτρα εξοπλισμο !! παντως εγω οταν βαζω gps….μια κοφτη ματια στο τοσο ριχνω…και παω συμφωνα με τις φωνητικες εντολες !!

    • SkidRAW

      Εμενα μου τα λεει ο ‘Κωστας’ ο συνονοματος :P χαχα, Το navi στο δικο μου αναλογα με την γλωσσα που θελεις να το ακους υπαρχει διαφορετικος εκφωνητης με το ονομα του (για να μην τους μπερδευεις μαλλον: :p) .Για την Ελλαδα ειναι Κωστας που σου μιλαει! :P

    • a_f_a

      προσωπικά, ακόμα και το head-up dispaly που είχε λεξους που οδηγούσα, το έβρισκα ενοχλητικό μιας και εδειχνε μόνο βελάκια και οχι βελη πανω σε δρόμο να μου δωσει όλο το context της διαδρομής.

    • a_f_a

      Ακριβώς. Βέβαια, την εχω πληρώσει την οθόνη και τους χάρτες. Απλα για να εχει μπλιμπλικια το αυτοκίνητο και το τμήμα μάρκετινγκ της Σουζουκι να ειναι χαρούμενο

    • SkidRAW

      Αρκετα πραγματα απο το infotainment system μπορεις να τα ρυθμισεις και απο τα κουμπια στο τιμονι σε ενα συχγρονο αυτοκινητο. Ενταση,αλλαγη σταθμων-τραγουδιων, απαντηση σε κλησεις μεχρι και καποιες ρυθμισεις για το navi μπορεις να κανεις οποτε αν ξερεις να τα χρησιμοποιεις ολα αυτα και δεν σε τρωει και ο κωλαρακος σου επειδη θελεις να σερφαρεις στο ιντερνετ την ωρα που οδηγας δεν χρειαζεται η οθονη να ειναι στον θεο. Τιμιο το KIA και με πολυ καλο εξοπλισμο παρολαυτα.

    • Renesis1

      Οι ανακλινόμενες μου αρέσουν πάρα πολύ. Είναι στο σωστό σημείο, ενσωματώνονται πολύ όμορφα στο ταμπλό, σωστά αισθητικά και όταν δεν χρειάζεσαι τη πλοήγηση, μαζεύουν και εξαφανίζονται. Πάντως έχεις δίκιο ο μηχανισμός ανάκλησης μακροπρόθεσμα και ανάλογα τη ποιότητα και τη χρήση, μπορεί να χαλάσει και σίγουρα κοστίζει πιο ακριβά. Πάντως εμφανισιακά και εργονομικά, είναι για εμένα μακράν η καλύτερη λύση.

    • a_f_a

      πιστεύω το ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο. ειναι οι καλύτερες. στο σωστό σημείο και εξαφανίζονται αν δε θες να τις έχεις σα γιγαντοοθόνες δίπλα σου.
      ενδεχομένως η Αουντι να έκανε έρευνα για το αν οι οδηγοι τις κλέινουν αν δε τις χρησιμοποιουν και ισως η απάντηση να ήταν όχι.

    • Columbia University my Dream

      Φίλε μου από ότι έχω καταλάβει από τα σχόλια σου έχεις μεγάλο πάθος με τα αυτοκίνητα και θέλω να σε ρωτήσω κάτι.

      Εμένα το αυτοκίνητο που λατρεύω είναι το a class αλλά το προηγούμενο μοντέλο και όχι το καινούριο που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες (2 Φεβρουαρίου). Έχω την αίσθηση ότι κατάφεραν γιατί περί κατορθώματος πρόκειται να κάνουν πιο άσχημο το αυτοκίνητο τουλάχιστον εξωτερικά.

      Η ερώτηση μου είναι η παρακάτω. Εγώ που προτιμώ το παλιό μοντέλο αν θέλω να το αγοράσω τέλος του καλοκαιριού ή το φθινόπωρο του 2018 (που θεωρώ ότι θα έχω την οικονομική δυνατότητα) το προλαβαίνω; Θέλω να πω ότι όταν έρχεται το καινούριο μοντέλο (για το a class είπαν το καινούριο θα έρθει κατά το Μάιο) τα παλιά μοντέλα τι γίνονται τα αποσύρουν; Ξέρεις πόσο διάστημα αφού βγει το καινούριο μοντέλο υπάρχει σε διαθεσιμότητα και το προηγούμενο μοντέλο;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • να αποσυρθουν οι παλιες με τιποτα !!! πιστευω οτι εισαι στο καταλληλο σημειο για να αγορασεςι το αυτοκινητο που σου αρεσει ..και δεν μιλαω μονο για την Αclass…
      αποψη μου ειναι καλο να περιμενεις να ερθει στις αντιπροσωπειες η καινουρια…..ωστε να παρεις το στοκ μιας παλιας σε τιμη ευκαιριας….!!!!

      το μονο μειονεκτημα σε μια τετοια αγορα….δεν εχεις πολλες επιλογες..μιας και εχεις να διαλλεξεις απο το στοκ του αντιπροσωπου !!!! στον αντιποδα θα παρεις πλουσιο εξοπλισμο σε τιμη βασικης ποιυ λεει ο λογος !!!!

    • Christos Dimou

      Η τοποθέτηση ψηλά των οθονών δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να της αλλάζουν κάθε χρόνο χωρίς να χρειάζεται να ξανασχεδιασουν το ταμπλό. Δεν υπάρχει τίποτα το κακό με τις οθόνες χαμηλά (Head Down Display) καθώς ο οδηγός πρέπει ανά τακτά διαστήματα να κοιτά όργανα ,καθρέπτες και να χειρίζεται τα συστήματα του αυτοκινήτου, περνώντας τα μάτια του από τον δρόμο.

      Ένα Head Up Display βοηθά ώστε να μειώνεται ο φόρτος εργασίας, αυτό γίνεται αντιληπτό σε μεγάλα ταξίδια ή το βράδυ καθως το συνεχές παίξιμο των ματιών είναι ιδιαίτερα ενεργοβορο, αλλά και πάλι ο οδηγός πρέπει να πάρει το βλέμμα του από τον δρόμο για να ελέγξει τι γίνεται στα πλάγια και πίσω.

    • παντως για τις πρωτες 2 σειρες σου…και αμα τις κρατησους στο κεντρο……γιατι να χρειαστει να ξανασχεδιασουν το ταμπλο ????

      παντως εγω μιλησα καθαρα για το αισθητικο κομματι….που δεν μαρεσουν ετσι οπως τις βλεπω !!! :-D

    • Christos Dimou

      Ζούμε μία οθονοπληθωριστικη εποχή. 😂

    • εμενα αυτο μαρεσει!!!!!!! απλα δεν μαρεσει στις συγκεκριμενες περιπτωσεις εκει που τις τοποθετουν !!!!! :-P

  • εξωτερικα δειχνει βαρετο αν και νομιζω θελανε να δειξουν οτι ωριμασαν ( ασε που δεν μοιαζει πλεον με bmw αλλα περισσοτερο με ford ), εμενα δεν μου αρεσει … απο την αλλη το εσωτερικο ειναι αρκετα ομορφο

  • gv

    μπροστα θυμιζει φιεστα..
    παντως αφου το rio περασε τα 4 μετρα αυτο θα μπορουσαν να το μεγαλωσουν πανω απο τα 4,3 για να πλησιασει megane και a-class σε διαστασεις..
    παντως πρεπει να εχουν καλη εκμεταλευση χωρων γιατι με 4,27 ειναι στα 395 λιτρα αποσκευων και η μερσεντες με περιπου 4,4 μετρα ειναι στα 370!
    μεγαλο φαουλ για την a-class..

    • mixalhs7

      Οχι και φιεστα βρε!!

  • Angel Of Death

    Άτολμο.

  • Anestis Genk

    Το θέμα είναι η τιμή, ειδάλως οκ υπάρχουν και καλύτερα.

  • shaoqing14

    Αλλο ενα εξαιρετικο συνολο εβγαλαν στην αγορα οι Κορεατες,με αρκετα ομορφο και ποιο συγχρονο εξωτερικο με πληθωρα επιλογων στους κινητηρες,με αρκετα τεχνολογικα καλουδια,και βεβαια με την απαραμιλλη διαχρονικη αξιοπιστια που μας εχει συνθισει ο ομιλος hyundai-KIA,ενα απο τα ποιο ολοκληρωμενα στην κατηγορια των compact car.

  • Vwscirocco

    Σε κόκκινο πολύ πιο ωραίο…..
    Πραγματικό όνομα Kia Ceed Fiesta Edition…

    • Μάνος Μαμαλάκης

      i30 edition. Σαν το i30 είναι με αλλαγές από την Kia. Πολύ ωραίο όμως ίσως και ωραιότερο από το Hyundai i30.

    • Vwscirocco

      Τα φώτα και η μάσκα μου θυμίζουν περισσότερο Fiesta (ακόμα και το χρώμα στο οποίο το προωθούν). Ώντως ωραίο και σίγουρα ωραιότερο απ το i30…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφο… βέβαια έτσι που είναι μοιάζει πολύ με Kia Ceed i30 Edition. Ένα i30 με μάσκα και αλλαγές από πίσω από την Κia. Σε σχέση με το i30 νομίζω το προτιμώ.

  • Nikpap

    Μια κλαση καλυτερο απο το i30 το οποιο απλα περναει απαρατηρητο στο δρομο…Συνδυαζει αρκετο fiesta με λιγη a class και με στοιχεια απο το πρωτοτυπο kia sportspace

    https://evobsession.com/wp-content/uploads/2015/09/KIA-SportSpace.jpg

    Επισης σε κοκκινο παρα πολυ ωραιο! Λιγο να προσεχανε μονο το κατω μερος των προφυλακτηρων που ισως δεν θα δενει καλα με μικρης διαμετρου ζαντες. Να δουμε τιμη σε σχεση και με το ακομα ωραιοτερο οπως φαινεται νεο focus

  • Stelios
    • SkidRAW

      Καλοταξιδο και απροβληματιστα χιλιομετρα!

    • Stelios

      Ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλα!

    • τετοια χρονικη περιοδο…..που αμα δεν καιγεσαι να αγορασεις το τελευταιο μοντελο…..ειναι η καλυτερη για αποκτηση αυτοκινητου !!!! ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ !!

    • @co@anestiscolumbia:disqus αυτο που σου ελεγα πως ισχυει για ολα τα αυτοκινητα !!!

    • Stelios

      Ευχαριστώ babino!
      Μετά τα προβλήματα που μου εβγαλε το C4 το οποίο αγορασα καινούργιο και απο τα πρώτα κομμάτια που ήρθαν, αποφάσισα να παρω αυτοκίνητο το οποίο ή είχε κάνει facelift ή ηταν στην δυσητης καριέρας του με διορθωμενα ολα τα προβλήματά του.
      Δόθηκε σε καλη σχετικά τιμη το C4 και αποκτήθηκε το ceed που είμαι σίγουρος ότι θα με βγάλει ασπροπροσωπο

    • Κυριακος

      Φίλε μου έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι αυτή είναι η σωστοτερη πρακτική. Ένα μοντέλο στο τελευταίο facelift με βελτιωμένα όλα τα ελαττώματα του. Βέβαια το θέμα είναι μπορείς να αντισταθείς στο νέο μοντέλο που ερχεται; το αυτοκίνητο σου πάντως πανέμορφο να το χαρείς.

    • Stelios

      Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
      Ηταν συνειδητη αγορά οποτε και δεν προβληματίζομαι που βγήκε το νέο μοντέλο.
      Μην σου πω πώς απο τις φωτογραφίες που είδα το υπάρχον μου αρέσει περισσότερο.

    • τι προβληματα σου ειχε βγαλει το C4?ηλεκτρολογικα ?
      ευχομαι παντως το CEED να σε βγαλει ασπροπροσωπο !!!!

    • Stelios

      Ενδεικτικά: Θερμοστάτη,κρεμαγιερα, αντλία νερού,τεντωτηρα καδένας δις και ολα αυτά σε 60.000χλμ.
      Αν κατσω να γράψω και υα υπόλοιπα γεμίζω μια A3

    • ωωωωωωωω !!!! πρεπει να επεσες στην περιπτωση…….
      2 φιλοι το εχουν…..το πρωτο C4…..και δεν ειχαν καποιο προβλημα….
      παντως κανε κανα ευχελαιο η δεν ξερω γω τι αλλο…..γιατι ο νεος κατοχος αν τραβηξει αυτα που περασες εσυ….θα ριχνεις καταρες !!!!! :-P

    • Stelios

      Μπα ενημερώθηκε πλήρως για ολα.
      Αφού τα αλλαξα ολα δεν θα εχει κανένα πρόβλημα!

    • σωραιος !!!! απο τους λιγους που λενε τα προβληματα που εχει το αυτοκινητο που πουλανε !!!!!

  • Christos Dimou

    Δύο συμβουλές.

    Οποίος θέλει οικονομία και ηρεμία ας αγοράσει την υβριδικη έκδοση.

    Όποιος κυκλοφορεί συχνά αργά το βράδυ ή νωρίς το πρωί ας παραγγείλει το αυτοκίνητο με την ηλεκτρική αντίσταση εμπρός.

  • Mika

    Eιναι οκ, δεν τρελλαθηκα κιολας, αλλα μετα το S tonic, oτι περιμενα πανω κατω