H PSA συνεχίζει να πιστεύει στα μεγάλα σεντάν μοντέλα. Με το νέο Peugeot 508 να παρουσιάζεται στην έκθεση της Γενεύης τον επόμενο μήνα, οι Γάλλοι ετοιμάζουν ένα ακόμη σεντάν που θα γίνει ο αντικαταστάτης του C5.

Αυτό αναμένεται στην αγορά το 2020 και σύμφωνα με το αφεντικό της Citroen, Linda Jackson, δεν θα είναι ένα κλασσικό σεντάν, μιας και όπως είπε, τα συγκεκριμένα μοντέλα “είναι σχεδόν νεκρά στην Ευρώπη”. Για να ξεχωρίζει, η Citroen θα κάνει το μοντέλο να διαθέτει μέρος της Cactus νοοτροπίας, κάτι που ίσως σημαίνει πως θα συναντάμε σε αυτό ορισμένα SUV στοιχεία, αλλά και τα airbumps στις πόρτες.

Θα διαθέτει τη νέα “Progressive Hydraulic Cushions” ανάρτηση που πρωτοτοποθετήκε στο C5 Aircross και διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο. Η Citroen αντικαθιστά τα κλασικά “bump-stops” που βρίσκει κανείς σε μία συμβατική ανάρτηση με προσεκτικά ρυθμισμένα δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί αποκαλούν “προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια”. Αυτά, ελέγχουν πολύ καλύτερα το αμάξωμα στα άκρα της διαδρομής της ανάρτησης, επιτρέποντας πιο “μαλακές” ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής, όπου το αυτοκίνητο περνά τον περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα ποιότητα κύλισης που μοιάζει με “μαγικό χαλί”.

  • georgekaras

    γεμισαμε αχρηστα SUV που δεν πανε μια εκτος δρομου και στον δρομο ειναι τοσο τεραστια που σε καθε στροφη ειναι βαρκες .Να ηταν τετρακινητα και φθηνα να πω ναι ,αλλα τωρα οχι σε αυτην την μαστιγα της μοδας που κοροιδευει

  • καλά εντάξει σιτροέν, το αμορτισέρ εντός του αμορτισέρ το βάζει από τώρα η ρενό στην ανάρτηση του Megane RS. μην αργήσεις το βράδυ σιτροέν, φτιάχνω γλαρόσουπα.

  • Anestis Genk

    Το θέμα δεν είναι η μαλακότητα των αμορτισέρ αλλά η ισοκατανομή δυνάμεων. Αυτό έκανε η υδροπνευματική.

  • Anestis Genk

    Το θέμα δεν είναι η μαλακότητα των αμορτισέρ αλλά η ισοκατανομή δυνάμεων. Αυτό έκανε η υδροπνευματική.