Μετά από το πρώτο τεστ στη Βαρκελώνη, όλοι οι οδηγοί έχουν πλέον γνώμη για το Halo. Άλλους δεν τους ενοχλεί, ωστόσο υπάρχουν και αυτοί που τάσσονται με την πλευρά των οπαδών, που στην τεράστια πλειοψηφία τους θέλουν το συγκεκριμένο σύστημα να βγει από τα μονοθέσια, καθώς η αισθητική είναι κάκιστη και η προστασία για μικρότερα αντικείμενα είναι μηδαμινή.

Ο Kevin Magnussen αναφέρεται στην προστασία του κεφαλιού, λέγοντας ότι το πρόβλημα δεν είναι πραγματικά μέσα σε μία στροφή, αλλά σε ένα chicane, όταν τα μάτια του οδηγού θα πρέπει να κοιτάξουν δεξιά και αριστερά από το μπροστινό στήριγμα, κάτι που είναι ενοχλητικό, όμως όχι σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Είναι πολύ ενοχλητικό. Είναι άσχημο. Δύσκολο να μπεις στο μονοθέσιο, δύσκολο να βγεις από το μονοθέσιο, δύσκολο να βάλεις και να βγάλεις το τιμόνι, απλά είναι άγαρμπο και ενοχλητικό. Από τη στιγμή που μπαίνεις στη στροφή, είναι εντάξει, επειδή κοιτάς δεξιά ή αριστερά από το κεντρικό στήριγμα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα για να δεις τη στροφή.

Αλλά, προφανώς αποσπά την προσοχή σου όταν αλλάζεις διευθύνσεις όπως στα chicanes και πρέπει να περάσεις τα μάτια σου από το στήριγμα. Αποσπά λίγο την προσοχή, αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη ανησυχία.

Ο οδηγός της Haas πιστεύει ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα στις στροφές με μεγάλη υψομετρική διαφορά, όπως η Eau Rouge και η πρώτη στροφή στο Austin, αφού το Halo εμποδίζει τον οδηγό να δει τι κάνει και πού βρίσκεται το μπροστινό μονοθέσιο.

Αν κυνηγάς κάποιον στην Eau Rouge, δε θα μπορείς να δεις αν κάνεις ένα λάθος στην κορυφή και spinάρει αν εσύ είσαι στο μέσον της στροφής. Δε θα ξέρεις αν έχει χτυπήσει τον τοίχο ή όχι. Υποθέτω ότι το ίδιο θα είναι και στην πρώτη στροφή του Austin, όταν υπάρχει μεγάλη υψομετρική αλλαγή, αλλά θα δούμε.

Ο Δανός θεωρεί ότι η προστασία στα IndyCar δείχνει πολύ καλύτερη, αλλά και πάλι είναι από αυτούς που πιστεύουν ότι δε θα πρέπει να υπάρχει τίποτα μπροστά από το κεφάλι των οδηγών.

Φαίνεται πολύ καλύτερο, αλλά δεν είμαι καν οπαδός του. Είναι καλύτερο από το δικό μας Halo, όμως απλώς πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να έχουμε κάτι. Κατά τη γνώμη μου, η Formula 1 είναι μια ανοιχτή κατηγορία και δε θα πρέπει να κλείσει. Αυτό είναι λάθος για τη Formula 1.