Με το λανσάρισμα του νέου Megane RS να έχει ξεκινήσει στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης, η Bridgestone μας ενημερώνει σήμερα ότι συνεργάστηκε με την γαλλική εταιρία και σχεδίασε και κατασκεύασε εκ νέου όλες τις πτυχές του Potenza S001 για να ταιριάζει με τον σχεδιασμό του νέου, δυναμικού hothatch της Renault.

Ως αποκλειστικός παραγωγός των ελαστικών με ζάντα 19”, που αποτελούν τον βασικό εξοπλισμό του νέου Mégane RS, η Bridgestone θέλησε να δημιουργήσει ένα ελαστικό που θα μπορούσε να αναδείξει κάθε πτυχή της ισχύος, του ελέγχου και των σπορ επιδόσεων για τα οποία είναι ικανό το όχημα.

Έτσι, τοποθέτησε φαρδύτερα μπλοκ στο εξωτερικό του πέλματος για να βελτιώσει τον χειρισμό στο στεγνό και στο φρενάρισμα, ενώ τα μικρότερα μπλοκ στο εσωτερικό βελτιώνουν τις επιδόσεις στο βρεγμένο. Αυτό βελτίωσε τη γραμμή επαφής για καλύτερη σύνδεση με την επιφάνεια του δρόμου και καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, αύξησε τις πλευρικές δυνάμεις, καθιστώντας πιθανό το γρήγορο στρίψιμο.

Ωστόσο, οι καινοτομίες επεκτάθηκαν και πέρα από τα γεωμετρικά σχέδια του πέλματος και των αυλακώσεων. Τα ελαστικά κατασκευάζονται από ένα προηγμένο υλικό και διαθέτουν ενισχυμένο πλευρικό τοίχωμα, αυξάνοντας την ακαμψία του σκελετού του ελαστικού, βελτιώνοντας και την ικανότητα απόκρισης καθώς και τη δύναμη στις στροφές.

Τέλος, η ιαπωνική εταιρία ελαστικών μείωσε την αντίσταση κύλισης, διατηρώντας το Potenza S001 σύμφωνο με τους κανονισμούς, ενώ απέκτησε την Ευρωπαϊκή ετικέτα A στην κατηγορία πρόσφυση στο βρεγμένο. Ο σχεδιασμός και η παραγωγή του γίνεται στην Ευρώπη, κάτι που επέτρεψε τις δύο πλευρές να συνεργαστούν στενά μαζί σε κάθε βήμα.