Έχουν περάσει σχεδόν 3 χρόνια από την στιγμή που η Chevrolet παρουσίασε την έκτη γενιά της Camaro, και μετά από μικρές προσθήκες σε δύο model year, σήμερα η αμερικάνικη εταιρία μας παρουσιάζει την ανανεωμένη έκδοση του pony car της.

Οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος, το οποίο διαθέτει νέο προφυλακτήρα και μάσκα, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, που συνολικά καθιστούν το αυτοκίνητο αρκετά πιο επιθετικό. H Chevy τονίζει ότι ο σχεδιασμός του μοντέλου έχει γίνει με γνώμονα τις επιδόσεις, γι’αυτό και υπάρχουν μεγαλύτεροι αεραγωγοί και άλλες βελτιώσεις για την καλύτερη ροή του αέρα.

Ακόμα, η SS έκδοση διαθέτει για πρώτη φορά το “Flowtie”, δηλαδή το διαμπερές σήμα της εταιρίας στην μάσκα, το οποίο όχι μόνο φαίνεται cool αλλά αυξάνει τη ροή αέρα στον κινητήρα κατά επιπλέον 2,5 κυβικά μέτρα ανά λεπτό.

Συνεχίζοντας, η Camaro πλέον είναι διαθέσιμη με νέα χρώματα, ένα εκ των οποίων το μπλε Riverside Blue, το οποίο αποτίει φόρο τιμή στο αγωνιστικό Penske-Donohue Camaro Trans-Am του 1967.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι μικρότερες, με την Chevrolet να έχει προσθέσει κρυφό φωτισμό, καθώς και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Infotainment 3, το οποίο έχει κάνει ντεμπούτο στο νέο Malibu και Cruze.

Μηχανικά, η μεγαλύτερη αναβάθμιση στην SS έκδοση, στην οποία πλέον ο V8 6,2-λίτρων LT1 κινητήρας -απόδοσης 455 ίππων με 617 Nm ροπής- είναι η προσθήκη ενός νέου 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αυτό διαθέτει launch control και σύστημα για burnout, με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο να συνεχίζει να είναι διαθέσιμο. Ακόμα, η Camaro SS διαθέτει μαγνητοροϊκή ανάρτηση, φρένα της Brembo και διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας.

Εντελώς καινούρια είναι, όμως, η έκδοση Turbo 1LE. Αυτή, έχει κάτω από το καπό της τον 2.0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 275 ίππων με 400 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Διαθέτει, όμως, τις βελτιώσεις των 1LE πακέτων, δηλαδή ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, μια σχεδόν ισόποση κατανομή μαζών μεταξύ των δύο αξόνων, και τα προγράμματα οδήγησης Track και Competition Mode.

  • sakismetal

    Δεν μου αρέσει καθόλου. Ιδικά η έκδοση ss. Η προ facelift είναι πιο ωραία. Κρίμα

  • Akis-F1 FAN

    Τη χαλασανε. Έφυγε όλη η αγριάδα.

  • Roadie Wheels

    Φέρτε πίσω την Pontiac.

  • Scooby r22b

    Την φλωρέψανε η ιδέα μου είναι; ; :-(

  • gv

    τη χαλασανε πισω..
    γενικα τη μαλακωσανε..

  • liospi

    για το επόμενο tipo μια χαρά είναι.

  • rous

    Πίσω στα σχεδιαστήρια και γρήγορα!

  • LJ

    Ναι κάντε το ακόμα πιο άσχημο. Να πιάσει τελείως πάτο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    CAMAROστε τα κατορθώματά σας!!! Τη χαλάσατε τελείως!!! Μπράβο!