Τέλος οι εξατμίσεις με σύστημα βαλβίδων και δυνατότερο ήχο στην Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με μια νέα ευρωπαϊκή οδηγία που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2018, οι εξατμίσεις με σύστημα βαλβίδων στις οποίες οι οδηγοί μπορούν να αλλάξουν την λειτουργία της εξάτμισης με το πάτημα ενός κουμπιού στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή μέσω εφαρμογής στα smarthphones τους, δεν είναι πλέον νόμιμες στην Ευρώπη. Επίσης απαγορεύονται οι aftermarket εξατμίσεις που παράγουν δυνατότερο ήχο από τις στοκ εξατμίσεις.

Αυτό σημαίνει πως όσες τέτοιες εξατμίσεις βρίσκονται στην αγορά δεν μπορούν πλέον να πουληθούν. Έτσι η BMW έχει ανακοινώσει πως όλες οι M Performance εξατμίσεις με σύστημα βαλβίδων σταματούν να πωλούνται επειδή δεν συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς.

Οι απαγορεύσεις αυτές εγκρίθηκαν από το TUV Γερμανίας και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου. Στόχος των αρχών είναι να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, όπως και τα επίπεδα ήχου που παράγουν οι aftermarket εξατμίσεις.

Οι aftermarket εξατμίσεις που επιτρέπονται είναι αυτές που δεν έχουν σύστημα βαλβίδων, δεν παράγουν δυνατότερο ήχο από την εργοστασιακή εξάτμιση, ενώ πρέπει να εφοδιάζονται και με OPF (Otto Particulate Filters) φίλτρα , τα οποία είναι γνωστά και ως GPF (Gasoline Particulate Filters).

ΠηγήBimmerpost

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...