H Liberty Media ανακοίνωσε πως η Formula 1 μπαίνει στον κόσμο του στοιχήματος μιας και υπέγραψε συμβόλαιο ύψους 100 εκατ. δολαρίων για την πώληση χορηγίας τυχερών παιχνιδιών.

Η συμφωνία με το Interregional Sports Group έχει διάρκεια 5 ετών, με το ISG να μπορεί να εξασφαλίζει συνεργασίες με εταιρείες στοιχημάτων σε όλο τον κόσμο και να καρπώνεται τα κέρδη, μιας και θα πληρώσει εφάπαξ την Liberty Media.

Η παρακολούθηση των στοιχημάτων θα γίνεται από την Sportradar, με τα στοιχήματα να παίζονται κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων και των αγώνων.

Σύμφωνα με τον Sean Bratches, επικεφαλής εμπορικών δραστηριοτήτων της F1, η συνεργασία αυτή θα προσφέρει τη δυνατότητα σε χιλιάδες επιπλέον θεατές να ασχοληθούν με το σπορ και παράλληλα να αυξηθούν τα έσοδα προς τις ομάδες.