Πριν σχεδόν δύο εβδομάδες, είδες το shakedown του αγωνιστικού Suzuki Swift Sport της HKS, γνωστό και ως TRB-04, στην πίστα της Tsukuba. Πλέον είναι και επίσημο, ότι το συγκεκριμένο αγωνιστικό είναι το γρηγορότερο προσθιοκίνητο στην συγκεκριμένη πίστα της Ιαπωνίας.

Το όνομα του αυτοκινήτου, που έχει δώσει ο βελτιωτικός οίκος προέρχεται από τα αρχικά Tsukuba Record Breaker, με το συγκεκριμένο να είναι το τελευταίο του project, το 4ο, μετά από ένα Altezza, ένα Evo VIII και ένα GT86. Το TRB-04 είναι κεντρομήχανο, και μηχανικά το αυτοκίνητο δεν φοράει τον 1.400άρη Boosterjet 140 ίππων, αλλά έναν 2,0-λιτρο 4G63 από Mitsubishi Lancer Evolution, που συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο. Δεν είναι γνωστή η ιπποδύναμη του κινητήρα που φοράει το αυτοκίνητο, αλλά από το εργοστάσιο αποδίδει 280 άλογα.

Το μόνο πράγμα που έχει μείνει εργοστασιακό είναι το πλαίσιο του αυτοκινήτου, αλλά φυσικά και αυτό, έχει δεχθεί επεμβάσεις και ενισχύσεις, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο (εξοικονόμηση βάρους;) δεν υπάρχει roll cage. Εξωτερικά, το αυτοκίνητο φοράει ένα wide body kit φτιαγμένο από carbon, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και τα πίσω “τζάμια”. Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες 18 ιντσών, με ελαστικά Yokohama Advan A050, διαστάσεων 295/35.

Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Nobuteru Taniguchi, και με χρόνο 56,308 δευτ. έγινε το γρηγορότερο προσθιοκίνητο που έχει γυρίσει ποτέ στην πίστα της Tsukuba.

Προφανώς το συγκεκριμένο project είναι για να δείξει η HKS τι μπορεί να κάνει, αλλά ο οίκος σκέφτεται και όσους θέλουν να φτιάξουν το Swift Sport, αλλά δεν θέλουν να βάλουν τον κινητήρα από ένα Lancer Evo. Γι’αυτό, μετά την παραπάνω προσπάθεια της, τοποθέτησε τον εργοστασιακό κινητήρα στο Swift Sport, και ετοιμάζεται να γράψει νέο χρόνο στην Tsukuba.