Η BMW παρουσιάζει τις νέες X3 M και X4 M που προσφέρονται και με το Competition πακέτο, με την ιπποδύναμή τους να φτάνει έως και τα 510 άλογα.

Κάτω από το καπό, τα αυτοκίνητα φορούν τον νέο S58 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής στις απλές εκδόσεις και 510 άλογα με 600 Nm ροπής στις εκδόσεις Competition. Ο κινητήρας διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων M8HP75 της ZF, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα στην απλή έκδοση και σε 4,1 δευτ. στην Competition, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το M Driver’s πακέτο αυτή ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα στην απλή έκδοση και στα 285 χλμ/ώρα στην Competition.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από την M5, αλλά δεν διαθέτει την λειτουργία που θα έκανε τα μοντέλα πισωκίνητα, μιας και η BMW έκρινε πως κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει με την φιλοσοφία των X μοντέλων της. Φέρουν M ενεργό διαφορικό, M ενεργή ανάρτηση και M Servotronic σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού.

Τα αυτοκίνητα ζυγίζουν 1.970 κιλά με το πλαίσιό τους να έχει ενισχυθεί, όπως και η ανάρτηση και οι αντιστρεπτικές. Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ έχουν τρία modes λειτουργίας (Comfort, Sport, Sport +), με τα M φρένα να αποτελούνται από δίσκους διαστάσεων 395 mm μπροστά και 370 mm πίσω, με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες πίσω. Οι ζάντες είναι διαμέτρου 20″ με ελαστικά διαστάσεων 255/45 μπροστά και 265/45 πίσω, ενώ υπάρχουν και ζάντες 21″ στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Στιλιστικά ξεχωρίζουν από το νέο bodykit που διαθέτει νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, μαύρη γρίλια, αεροτομή, διαχύτη, με τις αλλαγές να συμπληρώνουν οι μαύρες ράγες, οι μαύροι καθρέπτες και τα υπόλοιπα μαύρα διακοσμητικά.

Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα, μαύρα και αλουμινένια διακοσμητικά, M τιμόνι, M πίνακα οργάνων, με τα Competition μοντέλα να έχουν τα M Sport καθίσματα και διαφορετικού χρώματος διακοσμητικά.