Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο μοντέλο που μπορείς να αγοράσεις με το σήμα της Citroen είναι το C5 Aircross, αλλά αυτό λογικά δεν θα ισχύει τα επόμενα δύο χρόνια. Από το 2016, όταν και η γαλλική εταιρία παρουσίασε το Cxperience Concept, έχει δείξει τις προθέσεις της να προσφέρει μια μεγάλη ναυαρχίδα σε μορφή sedan.

Σύμφωνα με πρόσφατη δήλωση της Linda Jackson, CEO της Citroen, η εταιρία της εργάζεται πάνω σε αυτό, το οποία θα λειτουργήσει ως ο αντικαταστάτης των C5/C6, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Για να είμαστε αξιόπιστοι ως παγκόσμια μάρκα, πρέπει να έχουμε μια γκάμα οχημάτων που αποτελείται από μικρά μοντέλα , μεσαία μοντέλα, SUV και μεγάλα μοντέλα. Η Citroen έχει την ίδια αξιοπιστία και κύρος με οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, ώστε να έχει στη γκάμα της ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Απλά δεν θα το κάνουμε με πολύ παραδοσιακό τρόπο. Θα έχουμε ένα. Υπάρχει αγορά για αυτό, και θα βγει σε δύο χρόνια.

Για να ξεχωρίζει, η Citroen θα κάνει το μοντέλο να διαθέτει μέρος της Cactus νοοτροπίας, κάτι που ίσως σημαίνει πως θα συναντάμε σε αυτό ορισμένα SUV στοιχεία, αλλά και τα airbumps στις πόρτες. Θα διαθέτει τη νέα “Progressive Hydraulic Cushions” ανάρτηση που πρωτοτοποθετήκε στο C5 Aircross και διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο.

Η Citroen αντικαθιστά τα κλασικά “bump-stops” που βρίσκει κανείς σε μία συμβατική ανάρτηση με προσεκτικά ρυθμισμένα δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί αποκαλούν “προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια”. Αυτά, ελέγχουν πολύ καλύτερα το αμάξωμα στα άκρα της διαδρομής της ανάρτησης, επιτρέποντας πιο “μαλακές” ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής, όπου το αυτοκίνητο περνά τον περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα ποιότητα κύλισης που μοιάζει με “μαγικό χαλί”.