Η Audi μπορεί πρόσφατα να παρουσίασε το ανανεωμένο A4, αλλά ήδη έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς του μοντέλου. Στη προσπάθειά της να περιορίσει τα κόστη της, τα υψηλόβαθμα στελέχη της γερμανικής εταιρίας σκέφτηκαν να κατασκευάσουν τη νέα γενιά όχι στην MLB πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το τωρινό μοντέλο, αλλά στην MQB.

Η νέα γενιά (B10) του A4 αναμένεται στην αγορά το 2022 – 2023 και εάν τελικά επιλεγόταν η MQB πλατφόρμα έναντι της MLB, θα μείωνε το κόστος κατά περίπου 900 εκατ. ευρώ μέσα στα επτά χρόνια που αναμένεται να μείνει το μοντέλο στην αγορά, αφού η MQB πλατφόρμα εκτός του ότι κατασκευάζεται σε μεγαλύτερες ποσότητες, είναι φθηνότερη στη κατασκευή της, ενώ σημαντικό ρόλο στη μείωση του κόστους θα διαδραμάτιζε και το γεγονός πως οι κινητήρες στην MQB πλατφόρμα είναι εγκάρσια τοποθετημένοι, σε αντίθεση με την MLB πλατφόρμα που υποστηρίζει μόνο διαμήκη τοποθέτηση των κινητήρων.

Τελικά η Audi δεν προχώρησε στην MQB για πολλούς λόγους. Κυριότερος το γεγονός πως η MQB πλατφόρμα θα μείωνε την πολυτελή εικόνα της Audi. Επίσης ο σχεδιασμός του A4 στην MQB πλατφόρμα το έκανε να μοιάζει με ένα μεγαλύτερο A3. Έτσι επιλέχθηκε η MLB πλατφόρμα, με το νέο μοντέλο να έχει πιο δυναμικό σχεδιασμό και θα μοιάζει σαν την μικρότερη σπορ έκδοση του A6.

Φήμες θέλουν την Audi να σκέφτεται να καταργήσει τα A3 Cabriolet, A5 Cabriolet, A5 Sportback και A7 Sportback, με την εταιρία να κατασκευάζει ένα μοντέλο που θα αντικαταστήσει τα ανοικτά A3 και A5 που θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα και νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει τα A5 Sportback και A7 Sportback και θα βασίζεται στην MLB πλατφόρμα. Επίσης, οι φήμες θέλουν το μέλλον του A8 να είναι αβέβαιο, αλλά το θεωρώ απίθανο η Audi να καταργήσει την ναυαρχίδα της. Τέλος η Audi ετοιμάζει το A9, όπως και το Q9 e-tron grand coupe.