H Suzuki, στο πλαίσιο της περαιτέρω μείωσης των εκπομπών CO2 και της βελτίωσης της οικονομίας καυσίμου σε όλη τη γκάμα της, παρουσιάζει τον 1.400άρη Boosterjet βενζινοκινητήρα εφοδιασμένο με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-Volt. Αυτό είναι παρόμοιο με το 12V ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), που λάνσαρε η ιαπωνική εταιρία το 2016 και τοποθέτησε στα Ignis και Swift.

Το νέο 48V ήπιο υβριδικό σύστημα παραμένει απλό στο σχεδιασμό και πολύ ελαφρύ, καθώς το hardware προσθέτει λιγότερα από 15 κιλά στο συνολικό βάρος του οχήματος, και βρίσκονται κάτω από τα εμπρός καθίσματα, για καλύτερη κατανομή βάρους.

Το νέο ήπιο υβριδικό σύνολο θα τοποθετηθεί στα Swift Sport, Vitara και S-Cross, και θα προσφέρει έως και 20% χαμηλότερες εκπομπές CO2, μεγαλύτερη ροπή και μειωμένη κατά 15% κατανάλωση καυσίμου, στον κύκλο WLTP. Με το λανσάρισμα του κινητήρα με το 48V σύστημα στα τρία προαναφερθέντα μοντέλα, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν από τον Μάρτιο του 2020, θα καταργηθούν οι σημερινές εκδόσεις με τον Boosterjet κινητήρα των 1,4 λίτρων και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το νέο και ισχυρότερο SHVS σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης (γνωστή ως ISG) και μετατροπέα 48V-12V (DC/DC), απαιτώντας χαμηλότερη τάση από τα φώτα, το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό. Το ISG λειτουργεί ως γεννήτρια αλλά και για το σύστημα start/stop του κινητήρα, παίρνει κίνηση με ιμάντα και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση, ενώ η ροπή φτάνει τα 235 Nm, διαθέσιμα από τις μόλις 2.000 σ.α.λ.

Το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο μόνο με την χρήση ηλεκτροκινητήρα, σε ταχύτητες έως και 16 χλμ/ώρα, βελτιώνοντας περαιτέρω τη κατανάλωση καυσίμου.

Περισσότερες λεπτομέρειες και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για τα τρία νέα υβριδικά μοντέλα θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα τους, τον Μάρτιο του 2020.