Μετά την χθεσινοβραδινή διαρροή των φωτογραφιών του, η BMW παρουσίασε επίσημα σήμερα το i4 Concept, το πρωτότυπο του i4 θα έχει ελάχιστες διαφορές σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 και θα βασίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα.

Το μοντέλο φέρει την τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της BMW , με το i4 να γίνεται ένα από τα πρώτα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας που εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο.

Το i4 φορά έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 530 άλογα(390 kW), και το 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα να ξεπερνά στα 200 χλμ/ώρα.

Φέρει μια μπαταρία 80 kWh και βάρους 550 κιλών, η οποία χαρίζει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτονομία της τάξης των 600 χλμ., σε κύκλο WLTP. Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 150 kW, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε περίπου 35 λεπτά, ενώ με μόλις 6 λεπτά θα μπορείς να “κερδίσεις” περίπου 100 χλμ. αυτονομίας.

Η παραγωγή του i4 θα γίνεται στο Μόναχο, με την BMW να θέλει να αντιταχθεί με το i4 στο Tesla Model 3, με τις μπαταρίες του i4 να είναι Generation 5, οι οποίες είναι σημαντικά μικρότερες σε μέγεθος από τις σημερινές.

Η BMW επενδύει συνολικά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο του Μονάχου για την υλοποίηση της παραγωγής του BMW i4.