Και ενώ όλος ο κόσμος περιμένει καρτερικά τις 23 Σεπτεμβρίου, όταν και θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια των M3/M4, η BMW έχει πάει στην πίστα του Nurburgring Nordschleife για τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης των δύο μοντέλων.

Όπως θα δεις στο video, οι δοκιμαστές της εταιρίας οδηγούν στο όριο τα πρωτότυπα, δίνοντας μας μια πρώτη ευκαιρία να ακούσουμε τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα (S58).

Αυτός διαθέτει νέο σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55. Ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 480 και 510 άλογα με έως 650 Nm ροπής, με την πρώτη να συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και να είναι πισωκίνητη.

Η έκδοση με τα 510 άλογα προσφέρεται τόσο ως πισωκίνητη, όσο και ως τετρακίνητη και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο M8HP75 κιβώτιο ταχυτήτων της ZF.

Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνουν σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, με το xDrive σύστημα τετρακίνησης να είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που επιτρέπει το μοντέλο να γίνεται πισωκίνητο.

Τα αυτοκίνητα φορούν ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S διαστάσεων 275/35 μπροστά και 285/30 πίσω.