Την περασμένη εβδομάδα η BMW παρουσίασε την iX, το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο από πλευράς σχεδίασης και αυτό, ακολουθεί τη τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρίας, έχοντας μεγάλη γρίλια, γρίλια που δεν άρεσε σε αρκετούς.

Έτσι η BMW δέχτηκε ξανά αρκετά αρνητικά σχόλια σχετικά με τον σχεδιασμό του νέου της μοντέλου, όπως είχε συμβεί στις 7-Series facelift, X7, 4-Series, M3 και M4, αλλά αυτήν την φορά ήταν “προετοιμασμένη” και είχε ετοιμάσει μια ολόκληρη διαφημιστική καμπάνια, η οποία είχε ως βασική ιδέα το motto “Ποιος ο λόγος που δεν αλλάζεις;”.

Μάλιστα προσπάθησε να αγνοήσει όλα τα αρνητικά σχόλια, χαρακτηρίζοντας και ως “boomers” όλους αυτούς που την κατακρίνουν, πως είναι δηλαδή μεγάλης ηλικίας (μεταξύ 56 και 74 ετών) και πως δεν μπορούν να καταλάβουν “το πνεύμα” και την τάση της εποχής, ζητώντας από αυτούς να αλλάξουν τρόπο σκέψης.

Βέβαια η γενιά των “baby boomers” αποτελούν ένα μεγάλο τμήμα της πελατειακής βάσης της BMW, μιας και οι συγκεκριμένοι άνθρωποι έχουν μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας, σε σύγκριση με τις νεότερες γενιές.

Η διαφημιστική καμπάνια προκάλεσε περισσότερες αρνητικές παρά θετικές αντιδράσεις και έτσι η BMW αναγκάστηκε να ανασκευάσει και με νέο tweet της ζητά συγνώμη, γράφοντας πως δεν είχε ως πρόθεση να προσβάλει κανέναν, συμπληρώνοντας πως “ο δρόμος στον νέο κόσμο της κινητικότητας δεν είναι εύκολος”.

Στις σχετικές ειδήσεις η BMW θέλοντας να προωθήσει την iX, η BMW μας δείχνει ένα video στο οποίο πρωταγωνιστεί ο CEO της, Oliver Zipse, αλλά και ο διάσημος ηθοποιός του Χόλυγουντ, Christoph Waltz, ο οποίος έχει κερδίσει και Όσκαρ για τις ερμηνείες του στις ταινίες “Inglorious Bastards” και “Django Unchained”.

Σύμφωνα με την BMW, ο Waltz συνέβαλε με τις προτάσεις του στη σχεδίαση της iX, ενώ παράλληλα συμμετείχε και σε συζητήσεις που αφορούσαν τομείς καινοτομίας του BMW Group, αλλά και τις γενικότερες συνθήκες κάτω από τις οποίες η ατομική μετακίνηση θα συνεχίσει να εξελίσσεται στο μέλλον.

Οι συζητήσεις που είχαμε με τον Christoph Waltz στη φάση της προετοιμασίας του #NEXTGen 2020 σχετικά με τις μελλοντικές τεχνολογίες, την κοινωνική αλλαγή και τη μελλοντική σημασία της οδηγικής απόλαυσης μας γέμισαν ενθουσιασμό. Ο ίδιος, μας άνοιξε νέους ορίζοντες με την εξωστρέφεια, το ρεαλισμό, ακόμα και με την ανυπομονησία του, σε ένα βαθμό. Χαίρομαι που απέκτησα έναν Συν-Δημιουργό στο πρόσωπο του Christoph Waltz, ο οποίος θα αποτελεί μία συνεχή πρόκληση για εμάς με τις σκέψεις και τις ιδέες του,

είπε χαρακτηριστικά ο Oliver Zipse.

Σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, ο Christoph Waltz εκτιμά την υψηλή ποιότητα, την τεχνολογική ακρίβεια και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα η βιωσιμότητα της υψηλής ποιότητας και κατ’ επέκταση η αντοχή των προϊόντων. Παράλληλα, ο ηθοποιός δείχνει έντονο ενδιαφέρον για τον οικολογικό χαρακτήρα της βιώσιμης τεχνολογίας κίνησης ως προς την προστασία του κλίματος και τη διατήρηση των πόρων. Ως εκ τούτου, παρακολουθεί την πρόοδο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με μεγάλο ενδιαφέρον.

Ο Christoph Waltz παρακολουθεί στενά τις τελευταίες εξελίξεις στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και της αυτόνομης οδήγησης όπως και το σχετικό, διεθνή ανταγωνισμό. Όπως είπε:

Χαίρομαι για κάθε νέο τεχνολογικό ερέθισμα που προέρχεται όχι από την Silicon Valley, αλλά από την Ευρώπη, και θα ήθελα να μάθω περισσότερα», είπε χαρακτηριστικά ο Christoph Waltz. «Αυτά που είχα την ευκαιρία να μάθω στην BMW για το θέμα αυτό με εντυπωσίασαν βαθιά. Η BMW είναι μία βαθιά παραδοσιακή μάρκα, αλλά ταυτόχρονα μία εξαιρετικά προηγμένη εταιρεία.