Η Volkswagen συνεχίζει το teasάρισμα του Τ7 Multivan, το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στις 10 Ιουνίου, δίνοντας μια νέα φωτογραφία. Αυτήν μας παρέχει μια ακόμα ματιά στο εσωτερικό, επισημαίνοντας το τραπέζι που βρίσκεται στο πίσω μέρος επιβατών.

Αυτό φαίνεται να έχει γίνει πολύ πρακτικό, καθώς μπορεί εύκολα να μετακινηθεί από πίσω προς τα εμπρός χάρη στο νέο σύστημα με τις ράγες. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διαφορετικούς τρόπους, όπως ως κεντρική κονσόλα μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων.

Διαθέτει τρεις ποτηροθήκες και ένα χώρο αποθήκευσης στο πάνω μέρος και μπορεί να ανυψωθεί πατώντας ένα μεγάλο κουμπί για πρόσβαση σε ένα επιπλέον χώρο αποθήκευσης.

Επιπλέον το όχημα θα φέρει και ένα “έξυπνο” σύστημα καθισμάτων, που θα επιτρέπει την μετακίνηση και την αφαίρεση των πέντε καθισμάτων της 2ης και 3ης σειράς καθισμάτων. Έτσι, με την αφαίρεση τους θα αυξάνεται σημαντικά ο προσφερόμενος χώρος αποσκευών, όταν απαιτείται η μετακίνηση μεγάλων αντικειμένων.

Το νέο T7 θα διαθέτει τεχνολογία shift-by-wire, ήτοι δεν θα υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ του επιλογέα των ταχυτήτων και του κιβωτίου. Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, δεν υπάρχει παραδοσιακός επιλογέας ταχυτήτων, αλλά κουμπιά για την επιλογή των R-N-D/S-P.

Ο μικρός διακόπτης είναι τοποθετημένος στα δεξιά του τιμονιού και βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το σύστημα ψυχαγωγίας, με οθόνη 10 ιντσών, που διαθέτει bird’s-eye οπτική προβολή, για ευκολότερη κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες.

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, τεράστια ηλιοροφή, με το πολυμορφικό να βασίζεται στην MQB πλατφόρμα. Μηχανικά, θα διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη και ηλεκτρονικό χειρόφρενο, το οποίο θα μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή με το πάτημα ενός κουμπιού.

Τέλος, το βανάκι θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση, που θα συνδυάζει έναν turbo κινητήρα βενζίνης, DSG κιβώτιο και έναν ηλεκτροκινητήρα, με την μπαταρία του να είναι τοποθετημένη στο πάτωμα.