Ξεκίνησε η παραγωγή του Hyundai Santa Cruz

Σχετικά άρθρα

Δύο μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του Santa Cruz, η Hyundai ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η παραγωγή του στο εργοστάσιο της στην Alabama των Η.Π.Α., καθώς αυτή είναι και η αγορά που απευθύνεται.

Το pickup της κορεατικής εταιρίας, η οποία προτιμά να το χαρακτηρίζει ως ένα Sport Adventure Vehicle, παράγεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα Sonata, Elantra, Santa Fe και Tucson, κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά το εν λόγω εργοστάσιο συναρμολογεί ταυτόχρονα πέντε μοντέλα.

Η κυκλοφορία του Santa Cruz έχει οριστεί για τα τέλη του τρέχοντος καλοκαιριού, με το μοντέλο να βασίζεται σε unibody πλατφόρμα. Το μήκος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 4.971 χλστ., το πλάτος στα 1.910 χλστ., το ύψος τα 1.694 χλστ. και το μεταξόνιο στα 3 μέτρα. Σχεδιαστικά το μοντέλο υιοθετεί τη σχεδιαστική προσέγγιση του νέου Tucson, με τα φωτιστικά σώματα να ενσωματώνονται στη μάσκα, με την καρότσα του να έχει μήκος 1.323 χλστ.

Τμήμα της καρότσας μπορεί να ανυψωθεί, αποκαλύπτοντας έναν πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο, με την Hyundai να προσφέρει και σκληρό κάλυμμα για τη καρότσα. Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας διαστάσεων 8″ ή 10″ που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Τα πίσω καθίσματα του τετράθυρου οχήματος μπορούν να αναδιπλωθούν και να αποκαλύψουν αποθηκευτικούς χώρους, με την κορεατική εταιρία να εξοπλίζει το μοντέλο της με μια σειρά συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης της προσοχής του οδηγού, ενεργό cruise control και σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου.

Μηχανικά προσφέρεται με δύο κινητήρες. Βασικός είναι ο ατμοσφαιρικός 2,5-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης απόδοσης 190+ ίππων με 245+ Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. Με αυτόν το όχημα έχει ικανότητα ρυμούλκησης 1.588 κιλών.

Ο δεύτερος κινητήρας είναι ο 2,5-λίτρων τετρακύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης απόδοσης 275+ ίππων με 420+ Nm ροπής. Και αυτός συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι, με την ικανότητα ρυμούλκησης να φτάνει τα 2.268 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr