Όταν η Rivian παρουσίασε τα R1T και R1S είχε κάνει γνωστό ότι το το pickup και το SUV της θα είναι διαθέσιμα με τρία πακέτα μπαταριών. Το “Small” με χωρητικότητα 105 kWh, το “Large” με 135 kWh, και το “Max” με 185 kWh.

Οι πωλήσεις των R1T και R1S έχουν ήδη ξεκινήσει στην αγορά της Αμερικής, με την Rivian να εξοπλίζει -προς το παρόν- τα δύο μοντέλα της μόνο με την μπαταρία των 135 kWh.

Με αυτήν, τα R1T και R1S αποδίδουν 765 άλογα και 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, σύμφωνα με την EPA, η πραγματική αυτονομία των ηλεκτρικών R1T και R1S είναι στα 505 και 508 χλμ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικάνικης εταιρίας, R.J. Scaringe, έστειλε πρόσφατα επιστολή στους πελάτες της, ενημερώνοντας τους ότι η Rivian θα καθυστερήσει την κατασκευή των R1T και R1S με τη “Max” μπαταρία μέχρι το 2023, καθώς το 2022 η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αύξηση της παραγωγής των οχημάτων που διαθέτουν το “Large” πακέτο μπαταριών.

Με τη “Max” μπαταρία, τα R1T και R1S αναμένεται να έχουν αυτονομία 645+ χλμ. ανά φόρτιση, αλλά αυτή η διαμόρφωση αποτελεί μόνο περίπου το 1/5 των 71.000 προπαραγγελιών (λίγο περισσότεροι από 14.000 πελάτες) που έχει λάβει μέχρι στιγμής η εταιρεία στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Ο Scaringe πρόσθεσε ότι η Rivian θα απευθυνθεί σε εκείνους τους πελάτες που προπαρήγγειλαν τα οχήματα με τη “Max” μπαταρία τον Ιανουάριο, για να δουν το ενδιαφέρον τους για τη διαμόρφωση ενός νέου οχήματος, ούτως ώστε αυτοί να παραλάβουν το όχημα τους το 2022.

Η έκδοση με την μπαταρία των 180 kWh αποδίδει 710 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα. Τέλος, το βάρος του αυτοκινήτου με τη μεγαλύτερη μπαταρία ανακοινώνεται στα 3.137 κιλά, με την ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.500 κιλά, ενώ το μέγιστο βάθος νερού που μπορεί να διασχίσει είναι τα 90 εκατοστά.