Ηχητικός οργασμός από τον ατμοσφαιρικό V12 του GMA T.50 να πιάνει “κόφτη” στις 12.100 σ.α.λ.

Σχετικά άρθρα

Το περασμένο Σαββατοκύριακο διεξήχθη η 79η συνάντηση των μελών του Goodwood (79th Members’ Meeting), και η Gordon Murray Automotive, παρότι συνεχίζει την ανάπτυξη του T.50, έτσι ώστε το νέο supercar να κυκλοφορήσει μέσα το επόμενο έτος- έχει πάει εκεί ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, το οποίο άσκησε τα καθήκοντα του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Το αυτοκίνητο έφερε την διακριτική ονομασία VP1, ήτοι το πρώτο πρωτότυπο για την επικύρωση (validation prototype), με τους τυχερούς παρευρισκόμενους να γίνονται μάρτυρες του αυτοκινήτου και του εκπληκτικού ήχου που παράγει ο ατμοσφαιρικός V12 της Cosworth. Ως αυτοκίνητο ασφαλείας, πίσω από το T.50 βρέθηκαν μερικά θρυλικά μονοθέσια της V10 εποχής της Formula 1.

Να θυμίσω ότι 4,0-λίτρος V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας του T.50 αποδίδει 663 άλογα στις 11.500 σ.α.λ.. Η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 σ.α.λ., κάτι που εξασφαλίζει την απαραίτητη “οδηγησιμότητα” του αυτοκινήτου σε καθημερινή χρήση.

Η σχέση συμπίεσης είναι στο 14,0:1, οι δύο σειρές των κυλίνδρων σχηματίζουν γωνία 65 μοιρών, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να είναι 81,5 χλστ. και η διαδρομή τους στα 63,8 χλστ. Ο κόφτης στροφών αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ. κάτι που τον καθιστά τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

Εκτός από το T.50, η βρετανική εταιρία είχε στο περίπτερο της και το T.33, ήτοι το δεύτερο μοντέλο που ετοιμάζει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...