Η Volkswagen αποκάλυψε ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέα γενιάς του Amarok, με την παρουσίασή του να γίνεται μέσα στο έτος έτσι ώστε οι πωλήσεις του να ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2022.

Το μοντέλο βασίζεται στη T6 πλατφόρμα του νέου Ford Ranger και θα διατίθεται σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού, τις Amarok, Life, Style, PanAmericana (offroad χαρακτήρας) και Aventura (εντός δρόμου χαρακτήρας).

Το Amarok αναπτύχθηκε από ομάδες της γερμανικής εταιρίας στην Αυστραλία και την Ευρώπη, με την παραγωγή του premium pick-up να γίνεται στο εργοστάσιο της Ford στη Νότια Αφρική, καθώς και στην πόλη Pacheco της Αργεντινής.

Το μήκος του μεγαλώνει κατά 10 εκατοστά και φτάνει τα 5,35 μέτρα, ενώ είναι και φαρδύτερο από τη τρέχουσα γενιά, προσφέροντας μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 17,5 εκατοστά, αγγίζοντας πλέον τα 3,27 μέτρα. Το πλάτος του ανέρχεται στα 1,91 μέτρα και το ύψος στα 1,88 μέτρα, με το ωφέλιμο φορτίο να αγγίζει έως και 1,2 τόνους ενώ πλέον το μέγιστο φορτίο έλξης φτάνει τους 3,5 τόνους.

Ανάλογα με την παραλλαγή κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων και την αγορά διατίθεται ένας βενζινοκινητήρας και έως και τέσσερις διαφορετικοί πετρελαιοκινητήρες με τέσσερις έως έξι κυλίνδρους και 2,0 έως 3,0 λίτρα κυβισμό– κατ’ επιλογή με πισωκίνηση, επιλεκτική ή μόνιμη τετρακίνηση. Ανάμεσα στους κινητήρες θα συναντάμε και τον 3,0-λιτρο V6 turbodiesel TDI.

H τρίτη γενιά του Amarok διαθέτει περισσότερα από 30 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, από τα οποία πάνω από 20 είναι εντελώς νέα στο μοντέλο. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο ως μονοκάμπινο (SingleCab) όσο και ως διπλοκάμπινο (DoubleCab) και θα φέρει LED προβολείς (Matrix LED IQ.Light στον πρόσθετο εξοπλισμό), με τις ζάντες του να είναι διαστάσεων από 17″ έως 21″.

Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το νέο Amarok παρέχει στην επιφάνεια φόρτωσης ανάμεσα στους θόλους επαρκή χώρο για την εγκάρσια φόρτωση μιας ευρωπαλέτας που μπορεί εκεί να προσδένεται με ανθεκτικούς κρίκους. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 8″, μεγάλη οθόνη αφής (10,1″ ή 12″), προηγμένο ηχοσύστημα και άλλα.

Παράλληλα η Volkswagen και η Ford εξετάζουν το ενδεχόμενο να προσφέρουν τα νέα Amarok και Ranger και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Αν αυτές πάρουν το πράσινο φως, τότε αναμένονται εντός του κύκλου ζωής των υπάρχοντων γενιών, κάτι που σημαίνει πως δεν δεν θα κυκλοφορήσουν νωρίτερα από το 2025.